"Hup paardje! Naar de stad!" En ik spring heel onhandig op Zayn's rug. "Kijk is uit joh!" Roept een vrouw als we bijna tegen haar en haar buggy opbotsen. "Oke, ik ga er maar weer af." Ik wil eraf springen, maar, tja! Het is ik de onhandige kluns! Dus ik viel, op mijn stuitje. "Auw," klaag ik. Trouwens! Ik ben Dylan, Dylan Collins. Ik ben net twee weken negentien! Ja, ik ben geen vervelende puber meer! Nou, ja, soms niet, maar ik ben zoals ik al zei Dylan ik heb een zusje genaamd: Sophie en een stiefbroer: Daniel. Mijn moeder is gescheiden met mijn echte vader en de nieuwe vriend van haar is Daniel's vader vandaar dat Daniel mijn stiefbroer is. Snappie? Maar ja ik ben verder best loner. Onee! Wacht ik heb een vriendje, ja, Zayn we kennen elkaar al vanaf de basisschool. En in ons vierde jaar is de bom ontploft. Ja, bom, ookwel een rookbom.
Zayn looot bijna tegen een paal aan, dus begin ik te lachen. Iets te hard, er kijken allemaal mensen naar mij "Ben ik een tv of zo!" Heel veel mensen kijken weg, en ik glimlach zelfvoldaan. Als we een kapper zien besluit ik om mijn haar te verfen. Niet permanent natuurlijk! Gewoon voor anderhalve maand. Als mam dit gaat zin! Ze gaat het afgrijselijk vinden! "Je betaalt wel mee toch?" Ik kijk hem met puppy oogjes aan. Hij zucht overdreven en knikt dan. Ik huppel de kapper binnnen. "Hallo." Begroet ze mij en Zayn. "Hai!" Antwoorden wij terug. "Waar komt u voor?" "Ja, ehm, ik wou mijn haar verfen! Niet permanent, maar voor een anderhalve maand of zo." Leg ik makkelijk uit. Aan haar gezicht te zien blijkt dat ze het snapt. "Oke, als u dan even een kleur wilt uit kiezen?" "Uhm ja... deze." En Zayn wijst naar een mooi roze kleurtje. Ik knik "Mooie keus! Gaat u maar hier zitten dan pak ik de spullen." En weg is ze. "Nou Zaynie het gaat nu toch echt gebeuren!" "Ja spannend!" "Niet zo spannend toen met jou eerste tattoo! Het leek net of je dronken was." Zeg ik lacherig. "Je had belooft het er niet meer over te hebben." Ik verga van het lachen als ik eraan terug denk.
Ik kijk voor de vierde keer in de spiegel met open mond. Het is roze, het is... zo mooi! "Het is echt vet!" "I know, jij bent nu aan de beurt hè! Hmm.. ja fel oranje, zal je vast goed staan!" "Agh, schij uit man!" We betalen en lopen dan de winkel uit. Ik doe mijn haar nog snel in een warige knot en begin dan achteruit te lopen. "Dat gaat zo fout." "Ha, ha, ha. Wacht maar" "Maar heeft Sophie morgen nog school?" Verander ik het onderwerp. "Geen idee volgens mij niet." Ik voel dat mijn voet los komt van de grond en de andere ook. Ik bots tegen een vrouw aan. Wat is dit een... baby winkel? Jep een babywinkel ding. "Kan je facked up uit kijken?" Zegt de vrouw voor de vrouw voor mij. "Ik vond het wel grappig!" Zegt de vrouw voor mij. "En wat zei ik?" "Dat gaat fout." Zeg ik op een geïrriteerde manier. "Maar help effe." En ik steek mijn hand uit, hij pakt hem en trekt mij omhoog. Nu zie ik wat ik heb aan gebracht. 2 vrouwen en een buggy ernaast. "Hier pak ik help je." Ze knikt en pakt dan mijn hand, ik trek haar overeind en de Zayn helpt de andere. Het kind in de buggy begint te krijsen. "Devon, Ssst maar sst, mammie is hier." En ze pakt het jongetje -denk ik- vast en begint te wiegen. "Ik ben trouwens Alex." Zegt de vrouw voor mij. "Dylan, aangenaam." "Ik ben Zayn voor dat jullie het gaan vragen." "Ik ben Aiden." Zegt de vrouw met het kindje. "Ehm willen jullie misschien als excuus.. Starbucks?" "Oké Starbucks kan er altijd in!" Zegt Alex volgensmij.. "Ik moet dan eerst even betalen." "Ojaa vergeten, ik ook." Ik knik ze lopen allebei naar de kassa toe. Ik en Zayn praten even en lopen dan samen met Alex en Aiden naar de Starbucks! Zo heerlijk! "Zayn zoek jij een tafeltje?" "Ja en doe maar het gebruikelijke." "Joh! Jij neemt nooit iets anders!" Ik pak Zayn's portemonnee nog snel en loop dan met Alex en Aiden naar de kassa. "Ehm wat willen jullie? Ik neem zelf namelijk een Mocha Frapeucinno." "Ik neem een Cool Lime." "Ik neem ook een Mocha Frappuccino en een Fruity Spring." "Wat is jullie bestelling?" Vraagt een vrouw ongeïnteresseerd en met een dode blik geef ik antwoord: "3 keer 'n Mocha Frappuccino een Cool Lime en een Fresh en Fruity Spring." "Dat is dan 30 euro." Ik wil net het geld neerleggen als er al twee handen naar voren schuiven. Toch leg ik er mijn eigen geld bij. "Danku, hier of meenemen?" "Hier." "Dan wordt het zo naar uw tafel gebracht." We lopen langzaam naar Zayn en Devon. "En waarom hebben jullie meebetaalt?" "Ik hou er niet zo van dat andere voor mij betalen." Antwoord Aiden. "Precies." "Wat ben jij een schattig ventje, jaaah wat ben jij cute." Horen we Zayn zeggen. "Lukt het?" Vraagt Alex "Ja hoor, ben een beetje met hem aan het spelen." "Wil je hem misschien helpen met eten?" Zayn knikt hevig.
"Daar komt het vliegtuigje." En hij gaat met de vork naar Devon's mond. "Ham nam nam." "Je bent af en toe echt een achterlijke." Breng ik lachend uit. Hij schenkt me een dodelijke blik toe. "Hoe oud zijn jullie eigenlijk?" Vraagt Alex na een tijdje. "Ik ben net 2 weken 19." "20, jij?" "Ik ben ook 19." "En hoe oud is Devon?" "Hij is 1." Zegt Aiden en haar gezicht straalt helemaal. "En dat daar, is 22." "Is hij je vriendje?" "Misschien." Zeg ik met een trotse glimlach. Opeens horen we een pling. "Ik moet naar huis, Devon gaat straks naar mijn ouders dus dan moet ik er wel zijn." "Wacht zullen we telefoonnummers uitwisselen?" Stelt Alex voor "Ja doen we!" Ik zet mijn telefoonnummer in de telefoons van Aiden en Alex en zij doen precies het zelfde. "Maar dan ga ik." Ze neemt Devon over van Zayn en doet hem in de buggy "Doeg!" "Dag!"
We zijn na een halfuurtje ook weer naar huis gegaan anders vraagt mam zich af waar we bleven. "Mam?" "Ben in de keuken." Oke hier gaan we dan. "Mam kijk." Ze draait zich naar mij om en laat zowat de lepel uit haar handen vallen. "Wat gaaf!" "Ja h- wacht wat? Gaaf?" "Ja ik vind het wel cool. Het is toch niet permanent?" Zegt ze in een keer heel serieus "Nee na een paar weken gaat het er weer uit." "Gelukig." "Je vindt het totaal niet leuk he?" "Nope!" En we lachen even. "Sophie! Eten!" "Ik ben bezig!" "Intereseerd me niet! En nu komen en wel heel gauw!"
Als we klaar zijn ga ik snel naar mijn kamer. Ik doe mijn balkon deur open en ga op de stoel zitten. Ik pak mijn telefoon erbij, 13 berichtjes. Ja loner hè?
Dit was het eerste hoofdstukie! Dit is een nieuwe versie van Bestiess. Ik vond het vorige verhaal echt stom! Dus besloot ik om dit te doen. Ha! Wat vinden jullie ervan? En het eerste verhaal van mij MET een cast. Ik wist eerst niet hoe het werkte, maar nu wel! Jeeh! -Verbeterd-
Een vraag tussendoor! Wat is jullie favoriete Starbucks? De mijne is Macchiato Caramel.
Enne wat vinden jullie van Dylan? En van Alex? En Aiden? Zayn, Devon?
Zet het effe in de reacties!
En dan tot het volgende hoofdstuk!Bye!
Xx😝
Vleertje~
JE LEEST
Bestiess
HumorDylan, een meisje wat een best normaal leven lijdt. Als je haar stieffamilie niet meetelt. En de rare situaties die ze veroorzaakt. Dylan ontmoet Aiden en Alex, op een best domme manier. Maar die 'domme manier' is uitgelopen op een vriendschap. Oh...