-4-

25 2 1
                                    

"Nee mam ik ga geen kerst vieren met die twee!" "Waarom niet?!" "Omdat hij verdomme je eigen kind zowat heeft verkracht!" "Dat zo hij nooit doen." "Dat denk jij ja! Maar jij werd niet gebeld door je zusje die helemaal in schok was! Omdat ze door haar facking stiefvader werd aangerand!" Dat was volgens mij het moment dat ze het begreep, want ze liep naar de keuken. "Wel, wel, wel wie hebben we daar? Is dat mijn oh zo lieve stiefzusje?" Vraagt Daniel als hij de trap afloopt. "Je stiefzusje die jou zo gaat slaan." "Oh, oh hoor ze is boos! Ben je ongesteld meis?" Ik raak mijn zelfbeheersing kwijt en raak hem vol op zijn neus. "Ach jonge toch! Is je neus ongesteld?" Hij kijkt me woedend aan en wilt uithalen. Als hij me wilt slaan pak ik zijn pols vast. "Je hebt de verkeerde getroffen stoere jongen." Ik druk zijn pols tegen zijn rug aan, en duw hem omhoog. Al gauw gaat hij naar beneden dus druk ik zijn hoofd tegen de grond aan door met mijn knie tegen zijn rug aan te drukken. "Nou zit je een benarde positie hé?" "Ik ga dit tegen mijn vader zeggen." "Ach kereltje toch! Wat kut voor je zeg! Je pappie erbij halen want je kan het zelf niet." Ik geef hem een schop tegen zijn kont en loop op eigen houtje naar boven. Ja zo gaat het hier bijna elke dag. Maar het gaat nog heel even duren en dan ben ik hier weg. Zayn en ik hebben een appartement in zicht wat heel dicht bij het appartement van Aiden zit, oh en die van Louis is ook maar vijf straten verderop. Maar het is nu twee dagen voor eerste kerstdag. Eerste kerstdag zou ik met mam en Sophie gaan vieren maar Daniel en James moesten er ook bij zijn. De tweede kerstdag vieren we met z'n alle bij Aiden. Alex heeft ook tegen Aiden en mij gezegd dat ze dan aan Louis gaat vertellen dat ze zwanger is. Onee wacht dat wisten jullie nog niet! Nou ja Alex is dus zwanger, vier en een halve maand om precies te zijn! Ze vertelde het toen we bij en met Aiden in de keuken stonden. Aiden en ik begonnen te gillen waardoor Alex heel hard moest lachen. Ja we mogen dan wel jongvolwassenen zijn maar we voelen ons af en toe als jonge tiener meisjes.

-Flashback-
"Aiden? Dylan kunnen jullie heel even mee naar de keuken kunnen komen?" Vroeg Alex toen we net klaar waren met doen durf of de waarheid. Aiden, Alex en ik lopen naar de keuken. De keuken is mooi modern, maar toch ook weer ouderwets. "Ik moet jullie iets vertellen." Zegt ze als ze eerst heeft gekeken of er niemand meeluisterd. "Is het iets ergs?" Vraagt Aiden, "Ligt eraan hoe je het opvat." "Vertel!" "Oke, nou ehmm... ik.. ik ben- Ik ben zwanger." "OMG!" "Echt?!?" "Hoeveel maanden?" "Wat is het?" Aiden en ik roepen allemaal dingen door elkaar. "Ja echt ik ben nu bijna drie en een halve maand en ik weet nog niet wat het word." "Oh dat word fantastisch!" "Is ie van Louis?" "Nee van Swan Mendes." "Omg! Echt waar?" "Ja hij is van Louis, maar niet tegen hem vertellen alsjeblieft ik wil het met kerst vertellen ik heb er een geweldig idee bij!" "Oh wat leuk!"
-Flashback klaar-

Maar we staan eerste bij het huis en over een week krijgen we te weten of we het hebben. Maar nu, nu moet ik kerst cadeautjes kopen. Ik pak mijn zwarte handtas en doe er mijn portemonnee en telefoon in. Ik loop de trap af doe mijn jas aan. Ik wil net de deur uit stappen als ik bij mij schouder word gegrepen. "Waar denkt mevrouwtje heen te gaan?" "Moet ik jou daar een verklaring voor geven dan?" "PAP!" Al gauw komt James de trap af lopen. "Wat is er?" "Dylan gaat het huis uit." "Dat dacht ik niet dame." "Oh dat dacht ik wel James." "Niet zo'n grote mond jongedame." "Ach wat jammer nou! Jij hebt niks over mij te zeggen." "Ik ben je vader!" "Ugh! Begin je daar weer over! Wat begrijp jij niet aan het: Je bent onze vader niet?" En ik stap de deur uit "Doeg!" Zeg ik op een kakerige toon.

Ik loop langs een paar winkeltjes tot ik bij een baby kledingwinkel kom. Hier keek ik voor iets leuk voor Devon. Voor mam kocht ik uiteindelijk een kookset, voor Devon een heel schattig beren knuffeltje, voor Zayn kocht ik een nieuw jack, voor Aiden koop ik een paar oorbellen en voor Alex kocht ik een babysetje, voor Sophie had ik een paar roze superstars gezien en die wou ze al zo lang hebben. En voor James en Daniel heb ik toch zoiets leuks gekocht! Gewoon een kaartje die zingt: Fack you! Fack you very, very mu-u-uch! Gewoon weg geweldig! Gaan ze super blij mee zijn.

"Ik ben er weer!" Ik krijg geen antwoord dus niemand is thuis. Dan komt Daniel de keuken uit. "Stalker." "Wat heb je daar?" "Gaat jou dat wat aan?" "Ja heel erg zelfs." "Het zijn cadeautjes voor kerst." En ik loop naar boven met de cadeautjes. Ik gooi de zak op bed en pak het inpak papier. Ik ga aan mijn bureau zitten en begin de cadeautjes in te pakken. Als opeens de stroom uitvalt. "Sjeesus!" Het regent, het stormt! Ach ja. Ik pak mijn telefoon en die het licht aan. Ik pak een aansteker en steek de kaarsen aan.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Nov 02, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

BestiessWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu