Capitolul 1

47 2 15
                                    

Este o dimineata frumoasa de mai. Ce naiba?! Nu e deloc frumoasa! Razele tampite ale soarelui ma orbesc! Ma dau jos din pat si ma duc la baie sa imi fac rutina. Ma imbrac cu o pereche de blugi scurti, un tricou larg si sandalele mele maroni.

A da scuze, am uitat sa ma prezint:

Numele meu este Natalia Smith locuiesc in Londra tatal meu fiind acum in Paris cu treba. Daa... am 17 ani si mama mea a murit cand m.a nascut ca avea nu stiu ce boala. De atunci am stat la bunica mea cinci ani pana a murit si ea iar apoi am stat un pic la tatal meu pana la 14 ani. Dupa acea am locuit singura in casa bunicii mele din Manchester (Anglia). Acum mai nou m.am mutat in Londra. A da si am si puteri. Adica am puteri de natura. Pot controla sau crea tot ce inseamna natura. 

Acum trebuie sa plec la scoala de puteri pe jos ca am pierdut autobuzul. Off.... v-a fi un drum luunngg............
Ok am ajuns cu bine....nu m-a mancat vreun caine lup sau ceva de genul. Prima ora avem ora de natura...URAA! Am noroc ca sunt singura din clasa care are puteri de natura.....

Dupa ore...

Acum sunt in drum spre casa....fara sa imi dau seama m-am izbit de doua fete si am cazut pe jos....UPS!.....Nu stiu cum dar atunci cand am cazut am reusit sa fac sa apara langa mine un copac.....frate! Acum fetele alea stiu ca am puteri! Fuck! 

-Lasa-ma sa te ajut! Spuse una dintre acele doua fete dandu-mi mana ei sa ma ajute sa ma ridic. Eu sunt Iris!

-Iar eu Ally! Spuse cealalta fata.Cum te numesti?

- Natalia! Incantata! spun dand mana cu Camelia si cu .
-Deci.....puteri de natura...ă? Imi spune Ally.
-Mdea...Voi? Aveti puteri?
-Pai dââ! Uite....pot ridica gantera (greutate de aceea pt. Sport) aceasta. Imi spune Iris si radem toate la gluma ei.
-Eu am de animale iar, Iris de creatie.
-Super! Cati ani aveti?
-Eu am 15! Spune Iris
-Iar eu 16. Spune Ally.
- Iar eu 17! Spun eu.
-Unde locuiesti? Ma intreaba Iris.
-Pai....momentan nici eu nu stiu.
-Noi stam impreuna in casa aceea mare aproare de padure. Ai putea sta la noi.
-Va multumesc foarte mult!

Va urma...

Astept pareri! :*

Secretul celor trei fete...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum