Capitolul 8

23 2 11
                                    

-Neatza! Îmi spune Luke de le canapea.
-Neatza! Îi răspund așezându-ma lângă el.
-Vroiam sa te intreb ceva....

-Ce?

-Pai......ai vrea sa iesim in oras?

-Da. De sigur. Dar trebuie sa il culc pe Jonh si dupa aceea putem iesi.

-Ok....Dar cine e Jonh?

-Nu stii ca fratele tau m-a parasit exact dupa ce am nascut?

-O....Imi pare rau...

-Nu ai de ce....lui ar trebui sa ii para.

Peste 3 ore.....

-Mai ai mult? ma intreaba Luke din pragul usii de la intrare asteptandu-ma.

-Acum! ii raspund coborand scarile.

Ne urcam in Mercedes-ul lui negru si plecam spre restaurantul varcolacilor si a oamenilor cu puteri. Intram in restaurant si luam loc la o masa.

-Eu vreau o salata si o bucata de carne cruda de pui. ii spun eu chelnerului.

-Iar eu o bucata de carne de vita tot cruda.ii spune Luke chelnerului.

-Asa si.....mai spune-mi lucruri despre tine. ii spun eu lui Luke dupa ce terminam de mancat.

-Pai.... am 30 de ani.... pe langa Scott mai am inca 10 frati.....tata a murit cand aveam eu 10 ani......ma cheama Luke Bloom V.....( numele cu v l-a spus pentru el)

-Cum te cheama? il intreb eu

-Luke Bloom V....

-Haide! Spune-l! Si eu am un nume pe care nu as vrea sa il am. Promit ca ti-l spun!

-Bine......Luke Bloom.......Vlad! (cred ca stiti de unde am ales numele Vlad... daca nu imi puteti citii cartea Viata unei fetite norocoase)

-OK......Pai pe mine ma cheama Natalia Smith.........Mary Anne. 

-Nu e atat de rau ca Vlad.

Va urma...

Secretul celor trei fete...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum