Capitolul 9

22 2 5
                                    

Ne îndreptăm spre casa fiind acum ora 00:00. Nu e luna plina.... mai bine ase.

Peste 1 ora...

-Poți dormi aici. II zic eu lui Luke.
-Lasă. Nu vreau sa te deranjez.
-Te roog! Îl rog eu cu fata de cățeluș.
-Nu vreau sa te deranjez!
-Nu mă deranjezi! Jonh chiar are nevoie și de un barbat în casa...
-Ok... se lasă el bătut Merg sa îmi iau bagajele de acasă. Și le zic alor mei ca mă mut la un prieten pentru totdeauna.
-Bine te aștept.

A doua zi...

-Neatza! Îmi zice Luke intrând cu o tava cu o cafea și niște clătite pe ușa camerei mele și a lui Jonh .
-Neatza!
-Pofta buna! Îmi spune el lasandu-mi tava pe pătură.
-Mersi! Îi răspund luând o gura din cafeaua fierbinte.
-Și. ...ce face Jonh al meu? Zice în timp ce începe sa se joace cu Jonh.
-Bine s-a trezit. Stai un pic..... Ai zis Jonh al tău?
-Se pare ca da.... spune el inrosindu - se și râzând.
-Ok....spun și rad.
În acel moment el se apropie de mine și mă sărută.
-Ce a fost ăsta? Îi întreb după sărut.
-Nici eu nu prea știu. .. spune râzând. Nu știu Natalia..... îmi cam placi..... adică. ....Te iubesc!
-Și eu te iubesc..... dar Mersi ca ai spus-o tu primul ca eu nu aveam curaj sa o fac. Spun și rad. II sărut înapoi.
-Deci.....vrei sa fii iubita mea? Mă întreabă deschizând o cutiuță roșie de catifea cu un inel de aur cu o pietricica albastra în mijloc.
-Nu știu Luke.......
Va urma...


Secretul celor trei fete...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum