τα πράγματα έγιναν όπως τα κανόνισε ο Χρίστος.. μετά από την παραλία πήγαμε και κάναμε μπάνιο ο καθένας στο δωμάτιο του και μετά βρεθήκαμε όλοι στο δωμάτιο της Ιωάννας και του Τεού και παραγγείλαμε σουβλάκια τα οποία στην Κρήτη είναι τετραπλάσια από της Αθήνας και δεν έφαγα ούτε το μισό αλλά υγεία...φύγαμε από εκεί κατά τις 1 γιατί κάτσαμε και είδαμε ταινία..ο Χρίστος όμως ήρθε στο δωμάτιο μου ξαπλώσαμε και με πήρε αγκαλιά..
Χ-ξέρεις θα είναι δύσκολο να το κρύψουμε από τους άλλους 2..
Μ-γιατί το λες αυτό;
Χ-γιατί δεν μπορώ να σταματήσω να σε κοιτάω..είσαι τόσο όμορφη!και ήθελα να σε πάρω αγκαλιά όταν βλέπαμε την ταινία αλλά δεν μπορούσα..
του χαμογέλασα και του έδωσα ένα φιλί..
Μ-αχχ και εγώ δεν μπορώ.. μακάρι να μην κρυβόμασταν.. αλλά καλύτερα να το κρατήσουμε έτσι λίγο ακόμα..να σιγουρευτούμε ότι θα κρατήσει έστω και μήνα..γιατί δεν θα αντέξω τα δράματα με τον αδερφό μου ούτε και εσάς να μαλώσετε
Χ-μην φοβάσαι.. θα κρατήσει αυτό μεταξύ μας..και θα το κρατήσουμε κρυφό για όσο θες εσύ
Μ-αχχ.. πάμε λίγο έξω να κοιτάξουμε τα αστέρια;
Χ-πάμε
σηκωθήκαμε και πήγαμε έξω..ο Χρίστος έκαστε σε μια καρέκλα και εγώ στα πόδια του..
Χ-είναι ωραία εδώ..
Μ-ναι..να σε ρωτήσω κάτι;
Χ-πες μου
Μ-τι γίνεται μεταξύ μας;
Χ-τι εννοείς;
Μ-είμαστε σε φάση;σε σχέση;σε τι;δεν έχω καταλάβει ακόμα
Χ-είσαι το κορίτσι μου και εγώ το αγόρι σου..δεν βγαίνουμε με κανέναν άλλο και είμαστε μόνο εγώ και εσύ..είμαστε σε μια γερή σχέση (μου χαμογέλασε και μου έπιασε το χέρι)
Μ-(του χαμογέλασα και εγώ σγήγκοντας το χέρι του και τον φίλησα) χέρομαι!
την επόμενη μέρα ξύπνισα πολύ χαρούμενη..ήμουν στο κρεβάτι μόνη..μάλλον αποκοιμήθηκα πάνω στον Χρίστο και αυτός με έφερε μέσα και έφυγε..ήμουν όλη την ώρα με ένα χαμόγελο αυτό το πρωί!αλλά έπρεπε να με πάρει ο Λουκ; χτυπάει λοιπόν το κινητό μου και το σηκώνω..
Μ-Λουκ;
Λ-γεια σου τι κάνεις;
Μ-εμ.. καλά εσύ;
Λ-καλά .. σε πείρα εχθές αλλά δεν το σήκωσες..
Μ-αα εσύ ήσουν; δεν μπορούσα να το σηκώσω συγγνώμη..
YOU ARE READING
Βοηθός Στις Δύσκολες Στιγμές (Ο Κολλητός του Αδερφού μου)
Teen FictionΟ κολλητός του αδερφού μου Χρίστος,ένα πολύ ωραίο αγόρι που κάθε κορίτσι θα το ήθελε αλλά και αυτός γόης (κάθε βδομάδα και με άλλη) Εγώ μια απλή έφηβη 3ης Λυκείου.. Δύο άνθρωποι που δεν ταιριάζουν καθόλου θα υπάρξουν στιγμές στοργής,μα και δυνατοί τ...