Χ-δεν καταλαβαίνεται....άλλαξα!την Μίκα την αγαπάω!ρε Τεό χάρηκες τώρα;;
Τ-την αγαπάς;;;;θα την άφηνες έτσι και αλλιώς!
Χ- ΌΧΙ!!! ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΙΣ??
εγώ πήγα στο δωμάτιο...δεν άντεξα άλλο....θα με άφηνε,δεν θα με άφηνε το πράγμα δεν τραβούσε έτσι και αλλιώς...είναι η πρώτη φορά που σε μια σχέση μαλώνω με το αγόρι μου μέσα στις πρώτες 24 ώρες...ναι μπορεί να τον αγαπάω..αλλά μπορεί και όχι..δεν έχει περάσει καλά καλά ένας μήνας για να το καταλάβω...απλώς ένιωθα διαφορετικά..και στην τελική..στην τελική .. του είπα τέλος..γιατί?????δεν ξέρω τι μου γίνεται!!!μ'αρέσει ναι μου αρέσει και νομίζω θα τρελαθώ αλλά δεν ξέρω αν τον αγαπάω..η πόρτα χτυπάει.. σκουπίζω τα δάκρυα μου και ρωτάω ποιος είναι..
Ι- εγώωω
έτρεξα άνοιξα την πόρτα και την αγκάλιασα ... μία αγκαλιά ήταν ότι χρειαζόμουν εκείνη την στιγμή..
πήγαμε και κάτσαμε στο κρεβάτι.. έκλαψα αρκετά..μετά από 1 ώρα έφυγε αλλά η πόρτα ξαναχτύπησε..νόμιζα πως ήταν αυτή και άνοιξα την πόρτα χωρίς να ρωτήσω ποιος είναι..έμεινα παγωτό!! πως στο καλό γίνεται αυτό???γιατί ήρθε??μόλις τον είδα να πάει να κουνηθεί πήγα να κλείσω την πόρτα αλλά με σταμάτησε και μπήκε μέσα τραβώντας την βαλίτσα του..
Μ-ΤΙ ΘΕΣ ΕΔΏ?? ΔΕΝ ΈΧΕΙΣ ΚΑΜΊΑ ΔΟΥΛΕΙΆ ΕΔΏ ΚΑΙ ΤΟ ΞΈΡΕΙΣ!
τι ήθελε εδώ??τόσα έγιναν αυτές τις μέρες και το να έρχεται τώρα είναι το κερασάκι στην τούρτα!!δεν άντεχα ήμουν έτοιμη να ξεσπάσω πάλι σε κλάματα και το έχω βαρεθεί πια!
Τίτος- πρέπει να μιλήσουμε..δεν έφυγα έμεινα και περίμενα λίγες μέρες να ηρεμήσεις
Μ-είναι η χειρότερη στιγμή τώρα!
Τι-τι εννοείς;;και έκλαιγες;;τα μάτια σου είναι κόκκινα
Μ-δεν είναι η κατάλληλη στιγμή και αφού σου είπα ότι τέλος...δεν έχω τίποτα άλλο να σου πω!
και εκείνη την στιγμή έρχεται από το πουθενά ο Χρίστος και κολλάει τον Τίτο στον τοίχο..
Χ-τι θες εδώ ρε καραγκιόζη???
Μ-Χρίστο!!!τι κάνεις???πως μπήκες??
Χ-(με κοίταξε και κάπως ηρέμησε)ήταν ανοιχτά..(αλλά μόλις ξανακοίταξε τον Τίτο νευρίασε πάλι)δεν σου είπε τέλος??
Τι-τι σε νοιάζει εσένα??θέλω να μιλήσω με την Μίκα..φύγε (τον έσπρωξε και ξεκόλλησε από τον τοίχο)
YOU ARE READING
Βοηθός Στις Δύσκολες Στιγμές (Ο Κολλητός του Αδερφού μου)
Teen FictionΟ κολλητός του αδερφού μου Χρίστος,ένα πολύ ωραίο αγόρι που κάθε κορίτσι θα το ήθελε αλλά και αυτός γόης (κάθε βδομάδα και με άλλη) Εγώ μια απλή έφηβη 3ης Λυκείου.. Δύο άνθρωποι που δεν ταιριάζουν καθόλου θα υπάρξουν στιγμές στοργής,μα και δυνατοί τ...