1. Nová škola

24 3 0
                                    


Můj příběh začíná prvním dnem v nové prestižní umělecké škole. S rodiči jsme se totiž přestěhovali z malé vesnice do města.

Ráno jsem se ani nenasnídal, protože mě bolel žaludek z nervozity. Rodiče odjeli už v šest hodin do práce. Škola mi začíná v osm a je 7:15. Měl bych sebou tedy už hodit.

První den v nové škole začal tedy opravdu příšerně a už vůbec né podle mých představ. U skříněk jsem omylem a hlavně dost drsně vrazil do jedné dívky....

Měla velmi krásné vlasy. Vypadala mile, přátelsky a sexy. Vzhledově byla můj typ, ale nedokázal jsem odhadnout její povahu.

Omluvil jsem se jí a ona mou omluvu přijala s tím, že se nic neděje.

Zamknul jsem skříňku a šel do ředitelny, kde mě ředitel seznámil s řádem a tak dále. Potom zazvonilo a šel jsem s ním do oné třídy, kde jsem měl teď prožít pěkných dalších let mého života.

Ředitel zaklepal, otevřel dveře a já nervozně šel za ním. Žáci se postavili a na pokyn ředitele zase posadili.

,,Tak třído. Přivítejte vašeho nového spolužáka. Doufám, že se brzy spřátelíte a budete spolu vycházet."

A potom mi už jen popřál hodně štěstí a odešel.

Stál jsem před tabulí a pár sekund jsem si spolužáky prohlížel. Někteří na mě civěli, ale byli tu i tací, kterým bylo úplně všechno jedno.

Lekl jsem se, protože na mě promluvil učitel.

,,Představíš se nám prosím? Jak se jmenuješ, co tě baví..."

Nadechl jsem se a podíval se na ostatní.

,,Jmenuji se Christian, je mi 17 let a baví mě hrát na kytaru, klavír, skládám písničky, zpívám a občas i kreslím."

,,Vítej Christiane. Zatím se posaď támhle vzadu vedle Beth."

Podíval jsem se tím směrem, kam učitel ukázal. A ona tam seděla. Ona, kterou jsem omylem srazil u skříněk.

BETH



Omlouvám se, že jsem dlouho nenapsala žádný díl, ale věnovala jsem se jinému příběhu.

Jinak..... Jak si myslíte, že bude příběh pokračovat? ☺ Zamilují se do sebe nebo budou jen přátelé?

You are my angelWhere stories live. Discover now