Prolog
”Amara”
Ma doare tare, foarte tare ... Vreau sa cada ploaia, vreau sa ma las prada intunericului din inima si din preajma mea. Tot ce vreau este sa fumez o tigara si sa uit de tot. Am o sticla Jack Daniel's si tigari.
Eu si sora mea uram tot din preajma noastra ... uram trupele de beieti, pitipoancele, gay. Si mai ales pe ei.
Pentru ca au plecat si ne-au lasat singure. Degeaba ne-au dat viata daca ne-au distrus-o mai apoi. Degeaba toti banii lasati in urma. Ii urasc din toata inima, daca mai am asa ceva.
Aud rasete de copii de afara. Urasc copii, nu mi-au placut niciodata.
De ce sa ies din casa? Sa aud rasete? Sa vad zambete? Sa vad cum copii isi imbratiseaza parintii?
Nu mersii, mai bine stau aici ... Inainte traiam in puf, totul era roz aveam mii de prieteni, eram popularele liceului. Si acum? Acum beau si fumez, ca o distrusa alaturi de Devil.
”Devil”
Parintii nostrii au murit intr-un accident de masina. Noi nu eram cu ei, eram intr-o excursie cu scoala. Toata scoala rade si ne invinuiesc toti. In urma constatarii politistilor sa aflat ca ei s-au sinucis, s-au aruncat cu masina de pe pod. Acum toti rad de noi si spun ca parintii nostrii ne urau de asta s-au sinucis. Nu! Eu ii urasc pe ei, nu am sa-i iert niciodata. Daca nu era ea, ce faceam? Nu s-au gandit o secunda, au actionat in scopurile lor egoiste. Ne-au lasat singure.
Se aud rasete de copii. Mereu mi-au placut copii, desi Amarei, nu i-au placut niciodata. Acum, imi place intunericul meu, imi place fumul de tigara, si gustul de bere de pe tricoul meu patat.
Uneori ma gandesc cum ar fi daca ar fii inca aici. Ar fii la fel? Nu ... in ultima perioada erau mai reci ca de obicei.
Parintii nostri ne intrebau cum a fost la scoala, ne spuneau cat de mult ne iubesc, aveau grija sa nu fumam sa nu bem, spuneau ca suntem totul pentru ei. Minciuni, baliverne, vorbe goale. Nu au crezut nimic din tot ce au spus.
Ne urau, de asta au facut ce au facut. Ca sa scape de noi. Nu ne-au dorit niciodata.
Este o colaborare cu @AllyRock.
Nu va luati dupa primele capitole, este un FF la humor.
CITEȘTI
Afire Love (One Direction FF - Colaborare cu AllyRock- )
Fanfiction”Plecam.” ”Cand?” ”Acum.” *** ”Te urasc.” ”Du-te dracu.” ”Ai fata de rama.” ”Si tu. Iubire, zici ca ai raie.” ”Mama ta te ura, de asta esti asa urata nu?” ”Da.” ”Ce?” ”Ce-ai auzit.” ”Bine ratat-o, pa.” ”Stai.” ”Ce?” ”De ce pleci? N-am terminat cu ti...