Capitolul 4. "Cine esti si ce frigideru meu vrei?"

251 17 3
                                    

”Amara”

Tipa asta pare chiar draguta, pentru binele ei ar face bine sa fie. Rawr.

-Amara? 

-Ce-i Devil?

-De ce ai facut rawr?

Eu am zis aia cu voce tare? Firar.

-E na. Asa.

-Esti lesbi si nu mi-ai zis? Au, nu mai da in mine. - Tipa ea masandu-si umarul.

-Pai nu mai comenta aiurea.

-Vas da cap in cap. Spune fata de langa noi chicotind.

-Ce-ai zis?

-Nimic.

-Asa credeam si eu. Spun eu incercand s-o intimidez.

-Amara nu mai speria fata.

-Aw, vai Devil ce inger esti tu. Marai eu.

Simt niste atingeri ciudate pe umarul meu, si o mana care ma intoarce. Odata intoarsa la 180 de grade vad o vata inalta, cu parul saten ondulat cu eleganta, zambindu-mi.

-Cine esti si ce frigideru meu vrei?

-Poftim? Chicoteste satena.

-Adica ce vrei, ignora-i frigideru. Sopteste Devil.

-Doar pentru ca tu crezi ca nu te aud nu inseamna ca nu o fac.

-Um, fetelor? Ne intrerupe anonima.

-Ce vrei Jessamine? Tonul folosit de Sophie ma uimeste total, nu as fi crezut vreodata ca o fata asa de dulce ca ea, ar putea folosi importiva cuiva un ton care arata doar ... dezgust. Dar eu nu o cunosc pana la urma. Pare o tipa destul de ok, iar eu ma pricep la oameni, dar sincer nu ma incanta tonul ei.

-Nu vorbeam cu tine Haydn. Tipa satena ii intoarce replica, folosind acelasi ton si privindo cu superioritate.

Bine asta e intre ele. Cat timp asa numita Jessamine ii spune lui Dev' ceva despre nu stiu ce cursuri, eu imi fac timp sa o analizez. Poarta o pereche de blugi albi stransi, camasa neagra si putin larguta o are bagata in blugii ei si in picioare o perege de ghete cu toc o inalta. 

-Uite ce e Jessamine, avem un ghid asa ca daca nu ai mancare sau un Ferrari nu ma interesezi. Te pup. Ma bag eu in seama.

Dupa circa 10 secunde pufnesc toate intr-un ras isteric. 

-Ce? De ce radeti? Am ceva pe fata? Am? Asta e nu? Drace unde e baia? Am ceva pe fata! Cineva sa-mi arte unde e - drace, doare Devil. Asa zisa mea sora tocmai mi-a dat un pum in coaste.

-Nu ai nimic pe fata. Tipa noua spune chicotiond, nu-mi place felul in care chicoteste. Noi vorbeam despre alt ceva. Ea chicoteste din nou, ce e cu inneregula cu ea? Eu sunt Jessamine.

Ma uit la palma ei intinsa si analizez posibilitatile: 1 la mana. Pot sa-i strang mana si sa-i spun numele meu. 2 la mana. As putea pur si simplu sa-i spun numele meu fara sa-i strang mana.

In cele din urma aplic al 2-lea caz, pentru ca nu am chef de politeturi.

”Devil”

Dupa ce tipa pleca, noi 3 mergem la ore. 

De ce ai face matematica intr-un liceu de arte?

Ne asezam in ultima banca, fiind banci de cate 2 persoane, Sophie, stand in prima cu un baiat. Ea sta cu un baiat si eu cu sora mea? Viata-i naspa.

Simt fiiecare minut trecand ca o ora, si nu stiu daca e din cauza profesoarei care este foarte grasa si cred ca are mustata sau a dorintei naturii. Imi cer voie la baie si profesoara (sau profesorul -pentru ca e ceva gresit cu ea-) imi da voie. 

Afire Love (One Direction FF -  Colaborare cu AllyRock- )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum