Capitolul 2. "Pana si antitalentul e mai talentat ca noi."

311 26 8
                                    

"Devil"

 Ne asezam pe fotoliile argintii din avion si ne punem centurile.

Usor, usor, avionul se ridica.

”Am decolat!” se aude un bazait

 Imi scot castile,  Amara urmandu-mi exemplul. 

Music on, world off.

 -Fa, vaca elastica, tembelo, piti care esti, disperato, nebuno, bitch.  In locul tipului ce statea  calarit pe mine, apare fata Amarei. 

-Ce faci tu peste mine?

 -Am ajuns. Imi spune aceasta cu o fata irascibila, ignorand intrebarea mea.

 -Ce? Sar ca arsa de pe scaun ... pacat ca ma tinea cureaua. Clar adormisem. -Sa mergem. Tip atragand cateva priviri si ridicand o mana in sus. 

 -Nu o sa arati ca Stefan cel Mare niciodata asa ca lasa mana jos. Ce are fata asta de compara tot ce fac cu Stefan cel Mare? 

 Ne luam de mana, urmand sinistrul culuar. Undeva, in capat se zarea o luminita. Fugim catre ea, Dar Stop! Unde e Amara?

 -A-Amara? Imediat cum imi intorc capul in spate, un ras nebun iese pe gura mea. Amara e intinsa pe podeaua avionului. Cu un picior ridicat in sus, cu o mana in lateral si alta indoita. Fata ii este turtita de podea si pot sa jur ca vad un norisol din ala negru cu fulgere deasupra capului sau. Oh, asta nu e bine.

-Hahahahaaaaa. O alta serie de ras imi scapa, inainte sa imi bag mana in gura. Da, chiar asa am facut.

 -Haha. Spune ea ridicandu-se. Sau cel putin incercand. Mana aia numa a mana nu mai arata, no, no, chiar deloc. Se bataie in toate partile.- Nu sta acolo ca o banana, ajuta-ma sa ma ridic.

-Bi-bi ...hahaaaaaahahaaaaa. Hahahaa ...huhh ...hahaahaha ...ha ...ha. Imi strang burta cu o mana fiindca ma doare de la ras, si cealanta, ei bine, aia tot in gura este incercad sa opreasca rasetul.

 "Amara"

 Cu ajutorul lui Devil ma ridic de jos . 

-Auch. Tipa Devil masandu-si ceafa. Ce? Si-a meritat palma.

-De ce dai?

-De ce radeai ca proasta cand fata mea se pupa de zori cu podeaua?

-Pentru ca era amuzant. Spune ea incet.

Iesim din avion, direct in aeroport.  O multime de masini si o groaza de oameni. Si nu exagerez, chiar sunt multi. Toate natiile. Albi, negri, chinezi, barbati in fusta, si oh doamne, doamne cred ca ala e un barbat care se ușu ... iuuuc. 

-Devil, nu te uita in dreapta, langa gardul ala. Spun, stiind ca o sa se uite.

-Ce? De ce? Intreaba ea in timp ce isi muta privirea exact acolo. -Iuuuuccc.

Ei bine, da.  Zicala aia are dreptate. ”Cine rade la urma, rade mai bine.” gandesc eu razand in sinea mea.

-Deci? Spre dreapta! Strig eu alungind i-ul si atragand atentia catorva trecatori.

 -Ho-fa-turbato!  Spune Devil accentuand fiecare cuvand si pronuntand rar, cu ochii cat cepele.

 -Pe cine faci turbata tu?

-Pe tine. 

-Turb-

 -Uite! Tipa extra entuziasmata Devil, impiedicandu-ma sa-i dau o replica.

 -Ce? Unde? Cand? Cum? Tip sexy? Unde, unde?

 -Defapt e doar un taxi.

 -Du-te dracu. 

Afire Love (One Direction FF -  Colaborare cu AllyRock- )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum