Capitolul 5. "Nu, m-am gandit sa fac ingeri pe podea. Vrei si tu?"

221 17 9
                                    

”Devil”

Imi trag papucul inapoi in picior si ma indrept de spate. Imi indrept privirea spre schizofrenica de sora-mea care dansa un fel de rumba in hol repetand " Eu ador cafeaua, eu ador cafeaua" . Ma pun in fata ei si ii pun o piedica, aceasta ajungand cu botul in papucul de casa a lui Jade.

 - Iti sta bine cu aia. 

 - Si tie iti sta bine cheala.

- De unde stii...? O, nu! Jade apara-ma! Tip eu cand ii vad privirea diavoleasca pe chip.

 - Fetelor terminati! Si nepoata mea de 3 ani e mai matura ca voi.

 - Ba nu e adevarat ! Se rasteste Amara.

 - Hai nu zau? Cine a daramat ieri o floare doar fiindca era verde si nu se potrivea cu peretele holului?

 - Mda, a cam aflat. Ii soptesc eu Amarei.

 - Mersi, General-Subtilitate! 

 - Cu placere! Au! Pentru ce a fost asta?

 - Poate iti trezesc neuronii din starea de hibernare!

 - Neuronii mei hiberneaza? Daca ai mei hiberneaza, ai tai sunt in mormant de secole!

 - Secole?! Nici nu ma mir ca era sa ramai corigenta la istorie.

 - Stii ca nu ma suporta profa! Dar tu ce scuza ai ? Era sa ramai la fizica!

 - Urasc fizica si stii asta. Dar macar nu am ramas la istorie . Doamne, cat de idiot sa fii sa ramai la istorie?

 - Nu ma fa sa....

 - FETELOR! Taceti naibii odata din gura ca ma scoateti din sarite! Voi nu aveti buton de oprire? Doamne functionati pe energie solara de sunteti asa de... de... energice?! Tipa Jade la noi, dupa care ia o gura mare de aer. Se pare ca toata vorbaria asta i-a luat tot aerul din plamani.

 - Scuze matusica Jade. Spunem noi in cor.

 - Si va suparati cand va zic ca nepotica mea e mai matura. Pufneste ea. Isi ia jacheta din cuier si iase pe usa. 

 - Crezi c-am suparat-o? Intreb eu nesigura

 - Neah, ii va trece pana la cafenea. 

 - Sper.

 Am iesit din casa si ne-am indreptat spre masina. Amara a fugit inainte si s-a plantat langa usa soferului.

 -Eu conduc!

 - O, nu! Jade conduce. Tu nici macar nu stii drumul.

 - Dar... dar... Se plange ea.

Ma apropii usor de ea si ii soptesc:

 - Taci si departeaza-te de masina, daca vrei sa-i treaca supararea lui Jade si sa nu fie nevoie sa facem o oprire la spital pentru un preinfarct.

Amara bolboroseste cateva cuvinte si imi arunca o privire de " O sa mori calcata de trotineta nepoatei lui Jade" si intra in masina pe locul din fata trantind portiera. Perfect. Stau in spate. Mai bine de atat se poate?! Ma resemnez si ma urc pe bancheta din spate. Jade intra si ea si pornim spre cafenea care este foarte aproape. La vreo doua strazi distanta.

  Inauntru erau cam 20 de persoane, asa ca ne-am gasit repede loc la masa. Am comandat un frappucinno iar Amara un cappucinno. Jade si-a luat un latte machiatto si o briosa. Chelnerul ne aduce comanda, iar noi incepem sa povestim.

 - Cum de ati ramas astazi la scoala? Ne intreaba Jade dintr-o data. Directoarea mi-a spus ca incepeti de-abia de maine. 

 - Da, dar am vrut sa ramanem sa vedem cum sunt orele, profesorii , salile de clasa, colegii, stii tu. Spune Amara plictisita.

Afire Love (One Direction FF -  Colaborare cu AllyRock- )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum