Mutluluk

780 22 4
                                    

Mutluluk bazı insanlar için çok büyük, bazıları içinse sadece çok küçük bir anlayış. Ben mutluluğa farklı bir açıdan baktım ve size düşüncelerimi en ince ayrıntısına kadar anlatmayı düşünüyorum. İkinci sayfamı buna ayırmamın sebebiyse mutluluğun psikoloji üzerinde çok büyük bir etkisi olduğunu düşünmemle bağlı.
Mutlu insanlar değil de, kendini mutlu sanan insanlar sayca çok az. Mutsuzluk daha çok stresden ve güvensizlikden kaynaklanır. Bu yüzden insanlar daha sakin ve güvende olduklarında daha mutlu hiss ederler.
Genelde bazı insanlar kendilerini yalnız olduklarında daha mutlu hiss etdiklerini sanarlar. Her ne kadar kendilerini mutlu sansalar da, yalnız insanlar diğerleri kadar neşeli olmazlar, bu da psikolojiye büyük etki gösterir.
Bu konu gerçekten çok büyük kapsam kaplıyor. Ben mutsuzluğun bir kaç nedenini bir araya getirdim.
1. İnsanların işlerinde, maksatlarında çoğu zaman yanlış kararlar vermesi, bu kararların kötü sonuçla bitmesi insanların mutsuz olmaları için bir nedendir. Bu insanlar bir süre geçtikten sonra hayattan soğurlar ve kendilerine güveni kaybederler. Yanlış seçimler yapmak onların verdikleri kötü kararlardır. Zaman geçmeden seçimlerine hakim olmalı, yüz kere düşünmeliler.

2. İhanete uğrayan insanlar mutsuz olurlar. Yanlış insanlar üzerine kurulan yanlış ilişkiler, yanlış dostluklar ihanetle sonuçlanır, bu da psikolojik sorunlara yol açar.

3. Güvensizlik de mutsuzluğun bir nedenidir. İnsanların yanlış insanları arkadaş seçmesinin sonucu olan güvensizlik mutsuzluğa getirip çıkarır. Bu yüzden lütfen arkadaş seçimlerinizde dikkatli olun.

4. Bir türlü başarıya ulaşamamak da insanları mutsuz eder. Bu yüzden de insanların bakış açısı değişebilir.

Mutluluğun sebebi de çoktur. Burada birkaç tüyo vereceğim:

1. Doğru, enerjilerinizin tutuşduğu insanlarla arkadaş olun. Onlar sizi mutlu eder.

2. Her şeyi kafanıza takmayın. Yalnızca kendi problemleriniz üzerine kafanızı yorun ve başkalarının hayatınıza müdahele etmesine izin vermeyin.

3. İradeli olun. Başarıdan başarıya koşun. Hayatta başarılar kazanmak sizi her zaman yalnızca mutlu ve özgüvenli yapar.

4. Doğru kararlar verin. Sizi mutlu eden başlıca sebep doğru kararlarınız ve bu yolda git-gide ireli adım atmanızdır.


INSAN PSIKOLOJISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin