Cesaret

486 14 2
                                    

Sahip olabileceğimiz en gezel duygulardan bir tanesi de cesarettir. En güzel başlangıçlar cesaretle başlıyor. Ben şindi bu konuyu bir az daha geniş şekilde izah edeceyim.
İnsanların taklit edemeyeceği tek yönü sahip oldukları cesarettir. Cesaret her zaman iyi olmaz; bazen kötü sonla da bite bilir. Bu yüzden her şey iki kere düşünülmeli.
Cesaretli insanlar çoğu zaman kazanırlar, her işte becerisi olupta onu kullanmaya cesaret edemeyenleri geride bırakırlar.
Cesaretin bazen kötü sonuçları olabilir. Cesaretli insanlar genellikle bazılarının onları sürüklediği uçurumlara sürüklenirler. Bu yüzden bazı cesaretli insanların başına sürekli felaketler gelir.
   Bazı insanlarsa çok şanslı. Çünkü onlar becerilerini cesaretle kullana biliyorlar. Böyleleri kolayca başarıdan başarıya koşar.
   Cesaretlimisiniz?
1. Arkadaşlarınız her korkupta birşeyi yapamayınca yanınıza geliyorlarmı?
2. Her kes hakkınızda cesaretli birisi diye konuşuyormu?
3. Arkadaş ortamlarında cesaret taleb eden şeyler olunca il size söylüyorlarmı?
   Bu şeyleri gördüyseniz cesaretlisiniz demektir.
   Tüm bunları boş verin de en önemlisi kendinizi cesaretli hiss etmenizdir. Cesaretliyseniz ve bunu doğru kullanıyorsanız (bunu özellikle belirtmek isterim) hayat size güzel demektir.

INSAN PSIKOLOJISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin