dengan keadaan cepat mereka mendaki ank tangga menuju kelas 4 Alfa...
Kebanyakan pelajar kelas 4 Alfa berasal dari kelurga yg senang.Jadi x hairan lh jika ada yg membawa telephone jenama apple ke sekolah....
Pelajar International Hight School memang dibenarkn membawa ape sahaje ganjet..phone,kamera,laptop,ipod n whatever(pape jekr lh)...asl kn bljr bile bljr,main bile ade mse..
"We fiq,kau dh siap kn keja yg cikgu zaida bgi ke belum"?tanye iesh.
"eh kau dh blum..blum...dh...eh..ha,ish kau nie boleh x bgi salam dulu.Sebelum terjh orng"
"Aq x terejh kau eh...kau tu yg berangan"
😒jwb iesh."herrr!ye nk ape"?
"dh siap belum keja yg cikgu zaida bgi"?
"hurm,dh senang kot.."*bgi afiq semua senang,bdk pandai lh katekan*
"ok chaw dulu,😲cikgu dh datang!!"
"Bangun semua,Assalammualaikum Cikgu"Suare fiza mula memenuhi ruang yg ade di dlm kelas..
"waalaikummussalam,boleh duduk semua..saye selaku guru pengawas ingin memberitahu bahawa sekolah akan mengada kem kepimpinan peringkat sekolah..saye difaham kn yg kelas kamu rate² semua pengawas dn pengawas pusat sumber betul ke.."?
"BETUL CIKGU"!!Sahut pelajr
"Jumlahnye 22 bukan"?
"Betul cikgu"jawab salah seorang pelajr.
"Ok baik lh,kalau begitu iesyah tolong cikgu..kamu pergi ke kelas 5 Arif..kamu minta 23 surat kebenaran dari Pengawas bernama Daniel."
"Untung ah kau dpt jumpa abng daniel😭"
bisik ima di telinga iesh...memang x lh ima x nk jelouse..gila x jelouse,daniel! spe x kenal dhle hensem kaye pulak tu n sopan jekr..Dn ade iras iesh 50-50 plk tu"Bising lah kau😒..Baik cikgu"
iesh memulakn langkahnye...bukan die x suka tolong cikgu tpi penat nk kena turun tannga lepas tu naik balik...dh lh 3 tinggkat plk tu... lps dh hbis tangga dkt blok form4,tangga blok form5 plk die kena daki...
Sampai shaje di depan pintu kelas 5Arif..
"As'salam'mualaikum.." salam diberi oleh iesh terlebih dahulu sambil mengetuk pintu..
"Wa'alaikum'mus'salam" jawab separuh pelajar 5 Arif..
Bersambung......