"Ελα τώρα Λυδία ξέρω καλά πως εισαι τόσο πυραχτιρι όσο και ο Ανδρέας"
Γαμωτο σου Σοφία για μια φορά βγάλε το σκασμό.
"Φιλε"
Άκουω τη φωνή του Ανδρέα.
Αυτός δεν θα έπρεπε να είναι πάνω από τις κονσόλες του;
Ένας χαιρετισμός ακολούθησε μεταξύ των δύο αγοριών χωρίς καν να δίνουν σημασία σε εμάς.
"Γεια και σε εσένα Αντρέα"
Πετάχτηκε και μίλησε η Σοφία . Δεν μπορεί να το βουλωσει;
Την κοίταξε με ένα στραβό χαμόγελο και αμέσως μετά γύρισε σε εμένα.
"Γεια σας κορίτσια!Δεν σας είχα δει νωρίτερα"
Μου χαμόγελασε ειρωνικά.Μωρε θα στα κόψω εγώ αυτά βλαμμένο πλάσμα της κοινωνίας.
Του περνάμε απαρατηρητες;
Μας περνάει απαρατήρητος.
"Τώρα ηρθες;"
Τον ρώτησα.Νομιζω ότι αυτό το παιχνίδι μεταξύ μας είναι πολύ παιδικό.
"Είμαι ο Dj του παρτυ"
Μου απαντάει με ένα ύφος duhh κοπελιά πως γίνεται να μη με ξερεις;
Και όμως ομορφ- φακ όχι δεν είναι ομορφος ,συνεχίζω ηλιθιε Αντρέα δεν το γνωρίζω.
"Δεν σε είχα δει"
Του απάντησα έτσι ακριβώς όπως και αυτος.Τι νομίζει ότι έχω την όρεξη του;
Γύρισε σε μια σερβιτόρα και της ζήτησε μια βότκα σκέτη. Ε ναι είναι και βαρύ ποτήρι το παιδι.
"Πάω να βρω τον Αχιλλεα"
Μου είπε η Σοφία λίγο δυνατά στο αυτί με σκοπό να την ακούσω όσο τα αγόρια μίλαγαν μεταξύ τους .
Κάτσε και εγώ τι θα κάνω αν φυγει;
"Και εγω;"
Μη με αφηνεις μαζί του ρέ Σοφία θα γίνει φονικό εγώ το βλέπω.
"Εμ κάτσε με τα παιδιά ,έλα ρέ βλακα μια ευκαιρία έχω και εγώ άσε με να τη χαρω"
Θα σε πνίξω Σοφία! Έτσι κάνουν οι ξαδερφες;Γαμωτο σου.
"Παιδιά έχετε πρόβλημα αν κάτσει και το Λυδακι μαζί σας;"
Γύρισε και ρώτησε τα αγόρια.
Αλήθεια τωρα;
Ο Αντρέας γύρισε και με κοιτάξει με ένα πονηρό χαμόγελο. Πολλά χαμόγελα έχει αυτό το παιδι.
"Ναι ρέ κανένα πρόβλημα απλά εγώ σε λίγο θα φυγω Λυδία να το ξερεις έχω μια δουλεια"
Γύρισε ο Γιώργος και μου απάντησε.Ελεος με αυτές τις γκομενες.
Θα πάω να του κρατήσω το φαναρι στην τελική.
Ε ρέ τι κάνω για να κάτσω με τον Αντρέα.
"Τέλεια! Τα λέμε παιδιά!"
Ειπε η Σοφία αφού μου έδωσε μια γρήγορη αγκαλιά. Και τωρα;
"Έλα να κάτσεις μαζί μας"
Πλησιάσα και έκατσα σε ένα σταντ που βρισκόταν δίπλα από τον Αντρέα.
Πιο τέλεια δεν μπορούν να γίνουν τα πράγματα σήμερα.
"Θέλεις να πιεις κατι;"
Με ρώτησε ο Αντρέας .
"Όχι ευχαριστώ δεν πινω"
Αλήθεια δεν πίνω μισω το ποτό.Καλα ψέμα πίνω αλλά όχι πολύ.Με κοιτάξε ερωτηματικά.Του μοιάζω για εξωγήινος;
"Καλά μια βότκα."
Απάντησα αφού δεν σταμάτησε να με κοιτάει με αυτό το ηλιθιό βλέμμα .
Αμέσως έδωσε την παραγγελία και απλά περιμέναμε.
Λίγα λεπτά αργότερα επέστρεψε η σερβιτόρα με την Βότκα μου αμέσως έβαλα τα λεφτά μου να πληρώσω.
"7 ευρώ " φώναξε εκείνη
Έκανα κίνηση να τις τα δώσω όμως ένα άλλο χέρι με διέκοψε. WTF?
"Κερασμενο"
Ειπε και έδωσε αυτός τα χρήματα που έπρεπε.Νομιζω όλοι καταλάβατε ποιος το έκανε αυτό . Όχι; Καλά λοιπόν ο Αντρέας μου πλήρωσε το ποτό μου. Αποστευτο;Κι όμως εγινε!
"Γιατι;"
Τον ρώτησα μόλις έφυγε η σερβιτόρα.Btw ο Γιώργος γιατί δεν μιλαει;!
"Κρίμα είσαι και εσύ ρε κορίτσι μου αφού πότε δε θα σε κεράσει κάποιος γκομενος σου ας το κάνω εγώ ως φίλος "
Τι είπε; Κάτσε.Λεει πως ποτέ δεν θα βρω αγορι; Πώς τολμαει; Ποιος νομίζει ότι ειναι;
Είσαι νεκρός Αντρέα. Από τα χέρια μου θα πας .
"Αντρέα νομίζω τα παραλές είναι ένα αρκετά όμορφο κορίτσι που σίγουρα μπορεί να βρει αγορι"
Μπα ο Γιωργος έχει και γλωσσα; Σε ευχαριστώ που μίλησες Γιώργο αλλά και πάλι δεν τον σώζει τίποτα.
"Δεν τα χρειάζομαι τα κεράσματα σου Αντρεα,έχω αρκετά χρήματα ώστε να πληρώνω μόνη μου.Οσο για όλα τα άλλα που είπες όταν τα μετανιώσεις θα είναι αργα"
Του χαμογέλασα και απλά τον άφησα άναυδο. Μπραβο μου δεν μου το είχα.
"Λυδία μην τον ακούς είναι λίγο μαλακας"
Το λίγο τι το βάζεις ρέ Γιώργο;
"Δεν με νιαζει τι λέει καθόλου "
Ο Αντρέας κοιταζε συνέχεια προς το μέρος που ήταν οι κονσόλες του.
"Πρέπει να ρυθμίσω τη μουσική ερχομαι σε τρία λεπτά Λυδακι "
Γύρισε και μου τσίμπησε το μάγουλο .
Σπαστικέ μη με ακουμπάς!
"Μη με ξανακουμπησεις"
Του φώναξα καθώς έφευγε.
Πήρα το ποτήρι μου και γύρισα προς τη μέρια που βρισκόταν ο Αντρέας.
Πραγματικά το έχει πολύ με τη μουσική.
"Λυδία "
"Ελα"
Απευθύνθηκα στο Γιώργο.
"Θα πας να κάτσεις με τον Αντρέα γιατί το καθήκον με καλει;"
Μου είπε ενώ συνέχισε να κοιτάει μια κοπέλα απέναντι μας.Οχι όχι βασικά την είχε φάει με τα μάτια του. Μωρέ τον λυπαμαι ας πάει να περάσει καλά .
"Μόνο πήγαινε με εκεί σε παρακαλώ "
"Φυσικά απλά περίμενε λίγο να της πω πως επιστρέφω."
Τόση ώρα ο Άντρεας κοίταγε εμάς δηλαδή νομίζω εμένα .Τελικά δεν είναι τόσο ασχημος όσο λέω. Κορίτσια βρίσκονται λίγο πιο κάτω και χορεύουν προκλητικά ίσως κάποια καταφέρει να του τραβήξει την προσοχή.Νομιζω δεν θα τους είναι και τόσο δύσκολο αφού ο Αντρέας τέτοιες ψάχνει.Εννοω εύκολες.
"Ελα πάμε"
Περνώ το ποτό μου και προχωράω κρατοντας τον ώμο του Γιώργου. Νομίζω είναι το πιο συμπαθητικό άτομο που έχω γνωρίσει ως τώρα.
Όταν πλέον φτάνουμε δίπλα στον Ανδρέα του λέει κάτι στο αυτί και αυτος με κοιτάει με ένα χαμόγελο αρκετά περίεργο.
"Τα λεμε Λυδια"
Μου λέει ο Γιώργος και φεύγει.
Τέλεια!
"Ελα πριγκίπισσα δεν δαγκωνω"
Μου έκανε νόημα να κάτσω σε ένα σταντ που είχε πάρει δίπλα του.
Κάθομαι μαι πίνω το ποτό μου ενώ αυτός δεν σταματάει να κάνει χαμό με τις αλλαγές που κάνει στα τραγούδια.
"Το ξέρεις πως όλες αυτές περιμένουν το ναι σου για να περάσουν ένα βράδυ μαζί σου;"
Τον ρωτάω γρήγορα. Γιατί τον ρώτησα κάτι τετοιο;
"Το ξερω"
Απάντησε κάπως αδιάφορα.
Ας μη το συνεχίσω.~ ~ ~
Και σήμερα είναι Δευτέρα. Όχι δε χάσατε κάτι από αυτό το "τέλειο" παρτυ. Απλά τσακώθηκα με τον Αντρέα και έφυγα .Ναι μου έσπασε για άλλη μια φορά τα νεύρα .Και ο λόγος ; Του έκανα χαλάστρα! Εγώ που ούτε καν κοίταγα τι έκανε"Ησυχία παιδιά "
Πολιτική Παιδεια; Όχι τώρα....
"Λοιπόν παιδιά "
Δεν μου αρέσει αυτό.
"Θα σας χωρίσω σε ομάδες για μια εργασία που πρέπει να κάνετε .Η κάθε ομάδα θα αποτελείται από δύο άτομα.Θελω η κάθε ομάδα να ψάξει θέματα σχετικά με την συνηπαρξη του ανδρικόυ και του γυναικείου φίλου. Θέλω να βρείτε ότι εσείς νομιζετε πως είναι σωστό "
Τελειωσε;
"Και τώρα θα σας χωρίσω σε ομαδες"
Δεν τελείωσε.
"Σοφία και Αχιλλέας ,Ηλέκτρα με το Γιαννη"
Μπλα μπλα μπλα πότε θα έρθει η σειρά μου;
"Λυδία με τον Αντρέα "
Τον ποιον; Όχι όχι όχι .
"Καλή επυτιχια σε όλους σας σε ένα μήνα από τώρα τα θέλω τελειωμένα. Α και μιας και είμαι και η υπεύθυνη της τάξης θα ήθελα να κάθεστε όπως σας χωρίσα τώρα σε όλα τα μαθηματα"
Στριμμενη καθηγήτρια!
Ο Αντρέας έρχεται προς το μέρος μου.
"Μια εργασία μαζί ανυπομονώ να αρχισουμε;)"Συγγνώμη που άργησα να βάλω απλά τώρα με τις εξετάσεις είναι δύσκολα.
Αν σας άρεσε ☆ παρακαλώ πολυ♡♡
Σας λατρεύω μέχρι το επόμενο φιλιά 😘😘Αθ ❤
ESTÁS LEYENDO
O δικός μου Dj
Novela Juvenil"Ανδρέα ξεκόλλα λίγο δεν καταλαβαίνεις; η τύπισσα δεν θέλει,άσ' την" "Όχι μαλάκα με θέλει και το ξέρω" "Πω φίλε πραγματικά τώρα, εσύ ποτέ δεν ήσουν έτσι, τι έπαθες τώρα για μια γκόμενα;" "Άσε με και εσύ ρε Γιώργο ό,τι θέλω έγινα έλεος πια" Ο Ανδρέ...