¤Μέρος Τρίτο¤

359 19 0
                                    

Selena
Τι θα κάνω αν όντως τον έχω ερωτευτεί;Αυτός τι ένιωσε άραγε;
Η Aria με ξύπνησε απτις σκέψεις μου...

《Ειι εσύ που ταξιδεύεις μωρή άλλαξε πλευρά γιατί θα είσαι μαύρη μονο απο μπροστά..》

《Εγώ παω δεν έχω όρεξη θα τα πούμε το βράδυ στο μπαρ..》

《selena κάλεσα και τα αγορια πειράζει》τα ποια λεει καλεσε;;;

《Ο ο οχι γιατί να με πείραξει καλεε...》ηλιθια ηλιθια αχ ρε Aria τι μου κάνεις..

Έφτασα σπίτι χαιρέτησα την Daria και τον David και πήγα να κάνω μπάνιο ήταν 3 μισή η ώρα εφαγα κάτι και πήγα στο δώματιο μου να ξαπλώσω έβαλα τα ακουστικά και μπήκε το αγαπημένο μου τραγούδι a thousand years...αποκοιμηθηκα..

Ένιωσα ένα χερι να μου χαϊδεύει το πρόσωπο όταν άνοιξα τα μάτια μου είδα τον Ju ju Justin θεε μου.... τα μαγουλα μου είμαι σιγουρη πως θα έχουν γίνει λες και μου τα χουν πασαληψει με κόκκινη μπογιά...

《Ξύπνησε η πριγκίπισσα;Αντε σήκω να ετοιμάστεις γιατι σε λίγο πρεπει να πάμε στο μπαρ》ειχα ανεβασει πυρετο σιγουρα..

《Πφφ..Καλά αλλά να ξέρεις δεν έχω όρεξη :(》

《Σήκω..και στο μπαρ θα σου την βρούμε την όρεξη》τι εννοούσε με αυτό τώρα θεε μου αρχίζω και τρέμω...

《Καλα καλα..πανε κάτω και έρχομαι...》τον εδιωξα για να φτιαχτω θεε μου κοιμαμε καπου στις 5 ώρες...

Σηκώθηκα πήγα στη ντουλάπα βρήκα ενα κοντό στενό μαύρο φόρεμα με στραπλες και τις μαυρες γοβες μου...
Πηγα στο μπάνιο και βάφτηκα ισιωσα τα μαυρα μαλλια μου και ντύθηκα πηγα στο δωμάτιο ξανα να βρω ένα τσαντάκι βρηκα ένα μαύρο και εβαλα μεσα λεφτα τσιγαρα κλειδια κινητο και κατέβηκα κάτω φίλησα την Mia μου και ειπα του Justin να τελειωνει ενω αυτός είχε μείνει άναυδος...

《Αντε ρε Justin θα αργήσουμε》

《Είσαι Θέα 》Τι ξεστομησε μόλις τώρα; :Ο

Βγήκαμε εξω μπήκαμε στο αμάξι και ξεκινήσαμε για το μπαρακι..
Όσο οδηγούσε μου έριχνε κλεφτιες ματιές όταν φτάσαμε και βγηκαμε απο το αμάξι μου είδαμε το Joe με την Aria και την υπόλοιπη παρεα να μας περιμενουν μπηκαμε στο μπαρ...
Εμένα με τράβηξε η Aria να χορέψουμε επειδή ειχε το αγαπημένο της τραγούδι...
Μετα απο πολλά τραγούδια μπηκε ενα Bluz και πήγα να κατσω οταν ξαφνικα καποιος με ταβηξε απτο χερι....

Ποιος την τραβηξε αραγε;
Θα ειναι ο Justin οπως θελει η ιδια η καποιος άλλος και το θα γίνει στο τελος της βραδιάς;;

Αν σας αρεσε αφήστε μια ψηφο και ενα σχολιο. I LOVE U MUCH

Pregnant Where stories live. Discover now