Selena
Ηλιαχτίδες τρύπωσαν απο τις κλειστές κουρτίνες σήμερα είναι Σάββατο το κινητό μου άρχισε να χτυπάει βλέπω στην οθόνη και γράφει Aria το σήκωσα..《Ακόμα κοιμάσαι εσύ καλέ είναι 10 η ώρα πότε θα προλάβεις να ετοιμάσεις;;;》το ειχα ξεχασει τελειως...
《Χίλια συγνώμη μωρό μου τώρα σηκώνομαι και ετοιμάζομαι 11:15 θα ειμαι εκεί στο υπόσχομαι!!》Τι να κάνω δεν μπορώ να χαλασω χατιρι στις κολλητές μου..
《Οκευ σε περιμένουμε》το έκλεισε..
Πήγα στο μπάνιο αλλά ήταν μέσα ο Justin αμάν αυτός ο άνθρωπος παντα την ίδια ώρα με μένα πρέπει να σηκώνεται..χτύπησα την πόρτα..
《Ποιος;》
《εγώ αργείς;;》
《οχι βγαίνω 》οι σχέσεις μας ειναι τελείως τυπικές ούτε εγώ τον βλέπω σαν αδερφό η φίλο ουτε αυτός εμένα...
Βγηκε.
《Καλημέρα μικρή》
《Καλημέρα》του είπα και του έκανα νόημα να κάνει χώρο να περάσω.
Μπήκα στο μπάνιο και έκανα ενα χλιαρό ντουζάκι να χαλαρώσω,βγήκα και έπλυνα τα δόντια μου έφτιαξα τα μαλλιά μου μια ψηλη κοτσίδα και έβαλα το μαγιό μου πήγα και έψαξα την τσάντα της θάλασσας μου και έβαλα μέσα το κινητό την πετσέτα τα κλειδιά και τα τσιγάρα.
Πήρα το μηχανάκι μου απ'το γκαράζ όταν βγήκα είδα το Justin στην έξω πόρτα του σπιτιού με το μαγιό και μια πετσέτα στο χέρι και έβριζε τον ρωτησα τι εγινε...
《Τι έγινε; 》
《Τίποτα μικρή απλώς χάλασε η μηχανή μου και ήταν να πάω παραλία με τα παιδιά μπορείς να με πετάξεις 》
《Δεν ξερω μπορει να αργήσω.Σε ποια παραλία πρεπει να πας;》
《Στου Yamama》
《Αα στην ίδια πάμε ανέβα》
Όταν φτάσαμε χαιρετηστηκαμε και άφησα το μηχανάκι και πήγα να βρω τα κορίτσια..