İLK GÜNLER (BÖLÜM 1)

24 1 0
                                    

''İlk günlerde heyecanım vardı yeni evimize taşınıyoduk çünkü:artık kendi evmizden bıkmıştım biraz eskiydi ama artık başka yere gidiyoruz Londra'ya ilk defa gidicem, londranın bana iyi geliceğini biliyorum''

Der ve günlüğünü kapatır. ''  Mia 19 yaşında üniversiteden ayrılmış bir genç kız, kardeşi Amy işsiz kalmış 2.inci kız, Gwen kardeşlerin en küçüğü oda okuyor, Andi ise 3 kızına göz kulak olan biricik anneleri ,ve son olarak babaları John kızlarına en güzel şekilde yetiştiren bir baba''

Artık yeni evimize yerleşmeye başlamışdık  Mia: Gwen şu bavulları alırmısın elimde kaldılar hadi.  Gwen:tamam abla geliyorum sen yere bırak. Andi:kızlar oyalanmayı bırakında artık bana yardım edin amy sen benle mutfağa gel gwen ve mia ise odalarını toparlasınlar hadi amy gel benimle.  Mia:anne ben etrafı kolaçan etmek için çıkabilirmiyim.  Andi:tabikide kızım geç kalma ama .  Mia:peki anne gelirim yarım saate. Ve mia evden çıkar babasının arabasıyla kasabaya iner ve oraya varınca bir kafede bir yerde oturup kahve içer ve alışverişin yolunu tutar avmye girip elbiselere bakar bi kaç tanesini beğenip alır kız kardeşlerinede alır ayrımcılık yapmaz. Mia artık gitme vaktinin geldiğini düşünür ve arabasına ilerler ve mia poşetlerinin yerde düştüğünü görür ve eğilip tam onu alıcakken poşetleri yerden kaldırırken göz göze geldiği çocuk Darian ve Mia ilk görüşte aşk yaşarlar tabi bunu belli etmezler poşetleri alır mia ve çok teşekkür ediyorum. Der darian:Ah durun hanfendi ben yardımcı oluyım size baya alışveriş yapmışsınız . Mia:evet biraz öyle oldu poşetlerimi aldığınız için çok teşekkür ederim,neyse artık ben gidiyim geç oldu isterseniz ben numaramı verip belki gene poşet düşürürüm olmazmı :) .darian:peki oldu iyi akşamlar hanfendi . mia:sizede :)    ve MİA eve gelir .    mia:anne ben geldim .  andi:hoşgeldin kızım istersen dinlen biz şimdi yatıcaz uykumuz geldi kardeşlerin yattı bizde yatıyoruz gel öpüyim kızım 'öper ve uyumaya giderler saat gece yarısı  02.07'i gösterir mia mutfaktan su almya iner,  merdivenlerden indikten sonra mutfağa varır ve o arada bir çıtırtı sesi gelir ve derki mia: kim var orda. Ve ses çıkmaz mia böyle seslere alışkın olmadığı için biraz ürker ve yatağına geri dönüp uyumaya başlar. Rüyasında darian adlı çocuğu görür bence mia aşıkmı olmuştu yoksa hoşlandımı mia bunu anlayamıyordu ve uyanana dek darianın suratını ve yüz ifadesini, gördü bir türlü aklından çıkaramadı''

Sabah olunca herkes kahvaltıya gitti ama bir kişi eksikti oda mia mia her zamanki gibi uyuya kalmıştı ve prenses gibi uyuyordu annesi uyandırmaya geldiğinde miaya seslendi Andi:mia,mia,mia artık uyan kızım sabah oldu. mia uyanır ve esneyerek 'günaydın anne der' Andi:pijamanı çıkartıp kahvaltıya gel birazdan kardeşini okula yazdırıcaksın hadi .mia of tamam anne geldim . Mia üstünü çıkartıp mini bir elbise giyer ve elini yüzünü yıkayıp kahvaltıya iner herkese ' günaydın canım ailem der' mia:bugün çok hoş bi gün dimi anne. andi:evet kızım şimdi kahvaltını yap ve acele edin çünkü okula geç kalıcaksınız kardeşini götürüceksin hadi . mia kahvaltısını yer ve kardeşi gweni okula yazdırmaya götürür arabaya binerler ve kasabaya ulaşırlar ve okula girerler gweni kayıt yaptırırlar ve mia kafe ye falan gitmek ister ve aklına darian gelir ve ona sesli mesaj atar ve derki mia: darian ben kasabadayım yalnız kaldım yanıma gelirmsin lütfen. dariandan mesaj gelir darian: tabikide gelirim nerdesin ve mia kafenin ismini söyler darian ise kafenin olduğu yere gider ve mia'yla sohbete başlar .darian:bugünçok şıksın mia . mia: sende çok yakışıklsın . darian: teşekkür ederim . mia: darian sen bizim evimize gelsene müzik falan dinleriz ne dersin daha yeni tanıştık ama birbirimizi iyi tanıyalım diymi. darian: tabikide birbirimizi tanıyalım evinizede gelebilirim sorun yok . mia: ozaman kalkalımmı . ' ve kalkıp arabaya binerler ve eve varırlar ve eve seslenir mia:anne,baba,amy nerdesiniz . amy gelir ve derki amy: annem markete gitti babam çalışmaya . mia:ozaman biz arkadaşımla odaya çıkıp müzik dinlicez sende oyalan bişilerle .amy:bana şöyle davranma mia . Mia:bana mia deme , neyse seninle kavga etmicem görüşürüz biz odamdayız. ve odaya çıkıp müzik açarlar mia dariana soru sorar mia:ya darian sen niye böle soğuk davranıosun ilk gördüğümde kazma gibiydin ' ve mia güler'darian:kazma gibi güçlüyüm ondan olabilir . mia: peki anladım seni prens zora ' ve gülerler' darian ve mia 1saat falan sohbet ettikten sonra darianın artık gitme saati gelmişti darian:mia benim gitmem lazım geç oluyo . 'mia darianı öpüp uğurlar ve gece vakti yaklaşır mianın duyduğu ses miayı ancak geceleri korkutur du ürkek kız olduğunu belli ederdi yatmadan önce günlük yazmaya başlar ve derki.

''Sevigili günlük 

Dün sabah yeni biriyle tanıştım acayip yakışıklı ve karizmatik birisi çok hoştu tabi obeni beğendimi acaba bilmiorum ama ondan birazcık olsada hoşlantım var, eğer olurda bir gün çıkarsak sevinçten uçarım heralde benim için çok özel bir şey olur, neyse uzatmaya gerek yok onunla oturup bayağı sohbet ettik iyi birine benziyo benim gibi şakacı ,espirili ,çekicii ahhh düşünmesi bile yeter neyse onu çok sevdim iyi insan gideri var yani biraz daha görüştükten sonra ,ee sonrasını zamana bırakıyorum zaman her şeyi gösterir ,iyi geceler sevgili günlük''

ŞEYTANIN EVİNDE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin