kasabanın sırrı yavaş yavaş ortaya çıkıyor(bölüm4)

5 0 0
                                    

MİA gene kafası karışık uyanmıştı ne yapıcağını bilmez halde yorgundu, lanetin gerçek olduğuna inanmaya başlamıştı ve bunun için biraz daha delil toplaması lazımdı eğer böle bişi varsa pedere gidip şeytan çıkartma yaptırmasınnı sölicekti ama delil olmadan hiçbir şey olmazdı.

Mia darianla buluşmak istiyordu oyüzden darianı arayıp eve gelmesini ve bu ev ve kasaba hakkında bilgi aramasını söylemişti.Darian mianın evine gelmişti ve mia darian bodrum kata tekrar inmişti sanki bir kedi yavrusu gibi korkuyorlardı Mia:darian şu kızın kitabı falan yokmu acaba şöyle sen köşelere bakta belki ortaya çıkar. darian köşelere bakarken dolabın arkasında bir tablo gördü ve mia ya seslendi darian:mia buraya gel bir tablo buldum. mia yanına gider darian:tabloya baksana okızın fotoğrafı değilmi yanındaki kim acaba mia:hizmetçiye benziyor , bu hizmetçi hakkındada bir şey bulmalıyız . darian ve mia bahçeye çıkıp bir hava alırken , gölün kenarında oturan bir kız görürler ve mia yanına gider darian ise gitme der mia kızın yanına gidince kız birden göle atlar , mia bir acleyle suya atlar ama kız ortada yoktur miayı suya çeken bir şey vardı mia bir acleyle dariana bağırır darian ise koşa koşa miayı sudan çıkarmaya çalışır en sonunda darian suya atlar ve miayı sudan çıkartır mia boğulma tehlikesi geçirdiği için darian kalbine bastırır ve miayı uyandırır .

Mia üstünü çıkartıp değiştirir darianı odasına çağırır ve konuşmaya başlarlar mia:darian burada çok acayip bir şeyler oluyor bu kasabaya gelmeden öncehakkında hiç bir şey bilmiordum şimdi ise böle bir şey çıktı korkuyorum darian:korkma mia ben senin yanındayım . mia:teşekkür ederim . 

mia uykuya dalar dariansa annesinden izin alıp mialarda kalır evin bodrum katından ise korkunç bir müzik sesi gelir uyanmazlar ve müzik bir daha çalar bu sefer mia ve darian bir telaşla kalkıp yüzleri sanki botox yaptırılmış gibi gerilir darian miaya sorar fısıldayarak darian:bu ses neydi mia . mia:bilmiorum darian gidip baksakmı  darian:olur bakalım . mia ve darian yavaş yavaş merdivenlerden iner ve bodrum kata bakmaya iner kapısını açarlar hiçbir ses yok hiçbir ışık yok ışığı yakmaya çalışırlar ama açılmaz.

Mia ve darian bodrum kata inerler ve karanlık olduğu için korkarlar darian mianın elini tutar ve aşağı indirir . Birden mia ve darianı arkadan iten bir şey aşağı yuvarlayarak düşürür düştüklerinde arkadan müzik sesi gelir bir şarkı söyleyen çocuk sesi gelir mia ve darian bir korkuyla kaçmaya çalışırlar ama kaçamazlar çünkü kapı kitlidir miayı tutup fırlatan şey ise her yerde gezen bir şey ve birden darianın kolunu kırar ve darian acılar içinde bağırıp durur mia darianın yanına koşup iyimisin die sorar ama hiçbir şey göremezler kapıyı mia kırmaya çalışır ve birden kapıya yüklenir kapıyı açar hemen darianı hastaneye götürüp darianın kolunu aalçıya aldırtır ve eve giderler .

Sabah olunca bodrum katı kilitlerler annesi miaya sorar andi:dün gece neler oldu mia bodrum kattan sesler geliyordu . mia:bir şey yok anne sadece kedidir . andi:peki öle olsun . Darian koluna ne oldu . darian:üstüne düştümde . andi:geçmiş olsun darian:saolun. 

ve gece vakti gelir herkes uyurken amynin odasından bir ses gelir şöyle bir ses . yumruk sesi ve amy birden çığlık atar andi john ve mia hemen amynin odasına çıkar ama amy orda değildir tavan da belli olmayan cismin azabı altında ordan oraya sürüklenir andi john ve mia çok korkarlar john hemen bir tüfek alıp oşeyi vuramaya çalışır ve amy yere düşüp ağlamaya başlar andi ise kızlarını alıp aşağı inerler john ise odayı kontrol edip kilitler .

Sabah olunca herkes ürkek bir şekilde kahvaltı yapar ve john la mia konuşmaya başlar john:kızım neler oluyor böyle bu şey neydi mia:size anlatıcaktım ama anne ben bodrum katta bir sandık buldum ve bu sandığın içinde ewerey adlı kıza ait bir günlük buldum bu kızın dediğine  göre bu kasaba bu ev lanetli john:nasıl yani böle şeyin olması saçma mia:saçma değil gerçek , baba bir rahip çağırmalıyız . john:bencede sen bugün gidip bir rahip çağır evi kutsaması için . mia:peki baba . ve mia evden çıkıp kiliseye gider ve rahiple konuşmaya başlar  mia:merhaba rahip korter rahip korter: merhaba adın ne acaba . mia:adım mia. rahip korter:evet mia seni dinliyorum . mia:rahip korter evimize ve kasabaya dadanan bir lanet olduğunu düşünüyoruz . rahip korter:bunu düşünmek güç alır ben bu kasabadayım ve hiç öle bişiler duymadım . mia:ben bir sandık buldum sandıkta ewery adında kız bu kasabada lanet ve cadı olduğunu söylüyordu hatta 1895 yılında bizim şuanki evimizde öldürülmüş olduğu yazıyor lütfen buna çare bulun. rahip korter:böyle olaylarda şeytan çıkarma yaparız ama bize delilk gerekli hem bu kasaba için hemde şuanki oturduğunuz ev için . mia:size nasıl bir delil getirmem gerekir. rahip korter: şeytanın size zarar veya ordan oraya uçurması gibi bişey yada bir iz bulunmalı yada dediğin gibi bir cadı . mia:size delil toplıyıcam.

mianın gözüne uyku girmez ve birden pencereden dışarı bakınca o gölün kenarındaki kızı görür ve kız kasabaya doğru ilerler miada onun arkasından ilerler ve bağırır hey dururmusun sana diyorum .

Kız cevap vermez ve ilerler ve aniden durur mia nolduğunu anlamaz kız miaya döner ve .........

ŞEYTANIN EVİNDE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin