Havuzun tadını çıkar(Bölüm 2)

7 0 0
                                    

''Mia erkenden kalkıp kahvaltıya iner ailesine öpücük kondurur ve sohbete başlar'' Mia:anne ben bugün diyorum ki havuzamı gitsem, zaten yaz oldu herkese tatil var okulda yok gidebilirmiyim. Andi:nerde bu havuzun yeri acaba küçük hanım . Mia:bilmiorum tanıştığım yeni kişiden öğrenicem anne . Andi:peki bu arkadaş kim mia,ve benim niye haberim yok acaba. Mia:anne tanıştırıcaktım ama daha yeni tanıştık sonuçta hemen aceleye getirmek istemem , o yüzden yoksa başka bişiden değil. Andi:bak mia arkadaşın varsa bizi tanıştırıcaksın küçük hanım öle daha yeni tanıştığı yok ya tanıştırıp öle gidersin,yada gitmessin bu kadar. Mia:hep böle yapıosun anne,peki tanıştırıcam ama sende beni havuza yollıcaksın sözmü anne . Andi:bilemem tanımam lazım . Mia:anneeeeee. Andi:tamam peki peki ama sadece bi kere yollarım . Mia:anne beni sinir etme lütfen yollıcaksın okadar ve şimdi ben darianı çağırıp senle tanıştırıcam ve sonra havuza gidicez tamammı. Andi:peki peki bağırmana gerek yok gelsin tanışalım güvenirsem yollıcam hadi çağır artık konuşmaya tutuldun hadiii.

''Mia darianı çağırır'' Mia:darian merhaba nasılsın. Darian:iyiyim . Mia:ya bişi sorucam sana. Darian:sorabilirsin . Mia:ya anneme dedimki:ben havuza gidebilirmiyim yeni tanıştığım arkadaşımla dedim oda dediki hayır ilk önce beni arkdaşınla tanıştırman lazım dedi ya buraya annemle tanışmaya gelirmisin daha yeni tanıştık ama hani seni tanımıyorumda ama bana çok sıcak geldin ne biliyim,sanki böyle yakışıklı boylu poslu bir prens gibi. Darian:efendim,genede teşekkür ederim neysegelebilirim sorun olmaz ozaman ben havuz şortumuda alıp geliyim tamammı öptüm seni. Mia:ya bana öptüm dediiiiiiiii aaaaa yaşasın neyse kendimden geçmiyimde bir an önce hazırlanıyım .

Ve darian miaların evine gelir darian zile basar ve kapıyı mia açar mia:hoşgeldin darian . Darian:hoşbulduk nereye geçiyim. mia:şöyle salona geç geliyorum . darian:fakat eviniz çok ürkütücü bayağı ürktüm neyse annen nerede. mia:odasında şimdi çağırıyım da gelsin. ''ve mia annesini çağırır'' Andi:aa hoşgeldin darian nasılsın , duyduğuma göre mianın yeni arkadaşıymışsın , bugün mia bana arkadaşımla havuza gidicez dedi ben öle elalade kzımı gönderemem seni tanımam lazım biraz bana kendinden bahset bakalım. Darian:ben 19 yaşındayım mianın yaşında annem new yorkta avukatçılık yapıyor , babam ise benimle yaşıyor ama fazla sessiz benim kafamdan biri değil bende üniversiteye geçicem işte bu kadar ve tabikide insanlara sıcak bakarım mesela miaya sıcak size şu an sıcak bakıyorum işte benim hayatım böyle. Andi:sana ısındım delikanlı çocuk kızımla havuza gidebilirsiniz ama onu buraya erken getiriceksin , peki senin araban varmı . darian:evet tabikide babam 18 yaşında aldı ehliyetimide aldım oyüzden var ,neyse biz artık gidelim istersen mia he bide mia havuza arkadaşlarımıda çağırdım onlarda gelicek . mia:peki tamam ben hemen üstümü giyinip geliyorum sen beni bekle ''ve mia odasına çıkığ derki'' of güzel olmam lazım kesin güzel kızlar gelir neyse hazırlanıyım.'' ve darian miayı alıp havuza gider ve yüzmeye başlarlar ,darian mianın annesine söz verdiği gibi miayı evine bırakır. mia:darian sana çok minnettarım götürdüğün için saol . darian:bişi değil mia bidaki seferede akşam gideriz , neyse evine geldik . mia:her şey için teşekkür ederim ben iniyim iyi geceler . darian:dur mia , bugün prenses gibiydin . mia:çokteşekür ederim.'ve mia gülerek eve gider ve yatağına uzanır gününü bitirir.

ŞEYTANIN EVİNDE!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin