Rüzgar geldi!! Diye bağırıp ,sarılınca şaşırdı tabi çocuk haklı yani. Öyle dona kaldım. Rüzgar;Mina bırakıcak mısın? Deyince kıpkırmızı kesildim. Yavaşça Rüzgar'dan ayrıldım. Yüzümü eğip yerime geçerken sınıfın gülüşlerini duyabiliyordum.Tabi Deniz'de bana ne yaptın sen? Der gibi bakıyordu. Utanç içinde sıraya oturdum.İçimden herkese sövdüm. Tabii Rüzgar'ın eski sevgilisi Birce .......... tövbe tövbe sarılsaydı Rüzgar havalara uçardı. Kız Rüzgar'ı terketmişti hiç öyle çocuk terkedilir mi? Ne diyosun sen Mina .Tamam sakin ol Mina. Sen daha güzelsin. Rüzgar seni sevicek.Ay bi havalara girdim.Ama yine de teneffüste suratım asık bir şekilde kantine giderken biri kolumu tutup beni çevirdi. Rüzgar; Mina darıldın mı? Diye makas aldı.Az daha bayılıyordum .İyi misin?dedi.Tam romantizm yaşarken; Mina hadi kantine!! Diye kolunu omzuma attı. Dana!! Kantinde Deniz'le Mete öküzü vardı. Sinirli olduğumu bildiği için Mete sana bir şeyler alayım mı?Dedi. Tam ben cevap verecekken Deniz ben alırım dedi.Ve gitti.Biraz sohbet ettikten. sonra imali imali bugün bize gidelim parti yaparız.Dedim. Mete; tamam biz de Rüzgarla çerezler alıp...dicekken Deniz Mete'nin lafını kesti.İkimiz dedi. Mete ne yapacaksınız ki ikiniz? Dedi. Ben de sadece ikimiz olduğunu nerden biliyorsun. Dedim ve Deniz'le birlikte masadan kalktık ve gittik. Her zaman ki gibi dersler sıkıcı geçti ve gün bitti ve servise bindim. Mete Deniz'le benim ağzımdan laf almaya çalıştıysa da pas vermedik. Deniz'le servisten indik. Mete ....... arkamızdan bakakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk AŞKım
Teen FictionKüçüklükten beri Rüzgar'a aşık olan Mina arkadaşıyla birlikte Rüzgar'ı elde etmek için her şeyi yapar.Ama Mina başına gelecek zorluklardan haberdar değildir.Bakalım Mina başına gelecek zorluklarla uğraşabilecek mi...