Stateam si ma uitam la el ca proasta la poarta noua , nici nu stiam cum sa reactionez iar probabil ca expresia fetei mele imi descria uimirea dar si socul pe care l-am luat . El statea si se uita la fel de socat la mine timp de cateva secunde , probabil nici el nu stia cum sa reactioneze sau ce sa faca ..intr-un final a pus paharul de bautura pe masa ..
- Tu .. te stiu de undeva , a spus el cu o voce joasa si totodata atat de sexy ..
Am stat cateva secunde fara sa stiu daca sa il aprob sau sa ma fac ca nu stiu nimic ..- Nu prea cred ..nu te-am m-ai vazut niciodata , am spus eu cat se poate de serioasa si punandu-mi o expresie neutra pe fata
- Eu nu prea cred asta , spuse el uitandu-se la mine incruntat cateva secunde . Stiu , a spus el intr-un final ..
- Ce stii ? , l-am intrebat eu continund sa par indiferenta. El doar a stat si m-a privit cateva secunde bune apoi a inceput sa zambeasca usor in coltul gurii mutandu-si privirea in jos ..doamne ce zambet ..
- Stii ce urasc eu cel mai mult ? , a spus el el sec ridicandu-si privirea si uitandu-se la mine .
- Nu ..nu stiu , i-am raspuns eu la fel de sec
- Pai hai ca iti spun eu atunci , imi raspunse el facand cativa pasi spre mine ajungand sa fie doar la cativa cm de mine . Urasc minciuna , ai inteles ? , m-a intrebat in soapta prinzandu-ma usor de barbie si facandu-ma sa ma uit in ochii lui ..ochii aceia care iti taiau rasuflarea . Eu doar am inghitit in sec , simtind cum mi se face pielea de gaina .
- A..am inteles , am spus eu balbaindu-ma
- Ma bucur ca am clarificat acest lucru , spune el sec si lundu-si mana de pe barbia mea . Bun deci ..tu esti noua chelnerita .., se indeparteaza usor de mine si se sprijina de birou incrucisandu-si mainile la piept ..
- Da ..da eu sunt..dar , el ma oprii .
- Dar ce ? , ma intreaba el incruntat
- Nimic , am spus eu aproape soptit uitandu-ma in jos la mainile mele
- Aysa vorbeste ! , a ridicat el tonu facandu-ma sa tresar si sa ridica privirea automat privind-ul . De unde imi stie numele ? Ce proasta sunt ..cum naiba sa nu imi stie numele doar el este " seful " nu ?
- Dar m-ai bine nu o faceam , regret ca m-am angajat , oftand mi-am mutat iar privirea in alta parte pentru ca nu il puteam privii in ochi ..si nu stiu de ce ..
- Da de ce scumpo ? Nu e gresit sa lucrezi stii nu ? , a spus el cu o voce PREA blanda ..
- Stiu..numai ca imi e , el m-a oprit inainte sa pot spune ultimul cuvant .
- Frica ? , m-a intrebat el incepand sa rada . Avea un ras atat de dulce ..ca a unui copil naiv . E si normal sa iti fie frica inseamna ca ai constientizat unde ai ajuns si cu cine ai de a face ..bravo , a spus el zambind .
Eu doar l-am privit pret de cateva secunde dand din cap aprobator ca sa nu cumva sa creada ca nu il bag in seama sau ca nu il ascult ..
- Bun uite cum stau treburile Aysha , spuse el venind iar spre mine usor . In acest club eu fac regulile , eu decid cine mai iasa sau nu de aici , cine vorbeste sau nu , ai inteles ? m-a intrebat el dur
- Da..da am inteles , dadeam eu din cap panicata . Cred ca frica mea se vedea de la o posta ..ce sa mai zic de picioarele mele pe care le simteam ca niste jeleuri ..
El doar m-a privit pret de cateva secunde analizandu-mi fiecare particica a fetei apoi s-a apropiat de mine . Pe moment am crezut ca vrea sa ma sarute asa ca intictiv am inchis ochii asteptand acel sarut fortat ...numai ca ..nu s-a intamplat nimic .
Dintr-o data am simtit o respiratie in zona gatului si am inghitit in sec deschizand ochii si observand ca el era aproape lipit de mine dar spre surprinderea mea nu pusese mana pe mine ..
- Aaa si am uitat sa iti spun regula cea mai importanta ...Aysha , mi-a soptit el la ureche si asta m-a facut sa tresar usor si sa simt cum mi se face pielea de gaina .
- Ce anume ? , l-am intrebat eu aproape soptit
- Tot eu decid si pe cine bag in pat ca sa ma satisfaca , a spus el in soapta la urechea mea . Asa ca ai grija blondino esti vizata , a spus el la fel de soptit stand tot asa facandu-ma sa ma blochez .
Cum adica sunt vizata ? El crede ca eu o sa ma culc cu el ? Ooo se inseala grav ..eu nu fac asta , NU nu voi face asta !! Defapt ...cine sunt eu sa protestez nu ? Daca nu voi fi de acord poate ..ma violeaza ..o doamne dumnezeule m-a mancat undeva sa ma angajez . Nu vreau sa imi pierd virginitatea in modul asta si in nici un caz cu EL !
El s-a indepartat usor de mine zambindu-mi , o doamne ce zambet , a stat putin sa ma priveasca si si-a luat paharul de pe masa incepand sa bea .
- Poti sa pleci ..si asa ai intarziat la munca , sper ca stii pe unde te-a adus Matt ..
- Da stiu , am spus eu inghitind in sec ramanand cu gandul la cuvintele soptite de el la ureche ..
- Bun , spor la lucru , o sa ne vedem jos ..
- Am inteles ...domnule , am spus eu cu o voce joasa
- Imi place ..inveti repede bravo , a spus el zambind iar eu fara sa mai stau putin pe ganduri am iesit pe usa aceea mare privind in gol si gandidu-ma la o solutie de scapare . Stand acolo si uitandu-ma in gol gandindu-ma cum sa imi salvez pielea am auzit un tipat de femeie urmat de un foc de arma care m-a facut sa scot un tipat si sa ma dezlipesc de usa . Ce naiba ?
Am inceput sa fug spre celalalt capat al coridorului , spre scari .
- Aysha , am auzit un strigat din spate iar cand m-am intors era EL inconjurat de vro 7 fete in lenjerie intima si barbati pe jumatate dezbracati caare erau la fel de speriati ca mine . Nu am apucat sa imi intorc capul cand ceva m-a facut sa ma dau cu cativa pasi in spate picand in fund .
Cand am ridicat privirea in fata mea era un barbat doar intr-o pereche de boxeri cu un pistol in mana avand sange pe abdomen si pe maini , mi-au dat lacrimile instantaneu iar respiratia mea incepea sa o ia razna .
-----------------------------------------------------------------
Sper sa va placa dragilor , nu este foarte lung pentru ca l-am scris in graba ..astept orice parere de la voi ...orice !!!
CITEȘTI
Viata langa un MAFIOT !
RomanceAysha o fata doar de 18 ani si jumatate isi ia viata in propiile maini imediat dupa ce mama ei moare . Ramasa doar cu sora ei mai mica si cu tatal aceasta incepe sa lucreze intr-un club de noapte incercand sa isi ajute familia cum putea m-ai bine...