Simteam cum lacrimile imi curg pe obraz iar inima imi batea din ce in ce mai tare in timp ce in fata mea statea acel barbat plin de furie si de sange . Nu stiam ce sa fac ..sa ma ridic si sa fug ? Daca faceam asta clar sfarsitul meu era clar ..MOARTA ! Dar si daca stateam ..clar ma va impusca la cat de furios este, la altceva nici nu ma asteptam . Stateam si ma uitam la el cu ochii plini de lacrimi iar el la un moment dat a ridicat mana in care tinea pistolul si care era plina de sange totodata indreptand-ul usor catre mine .
- Toate sunteti doar niste curve ..nimic mai mult ,a spus el scarbit in timp ce isi lua pistolul mai bine in mana . Si stii ce merita curvele ? , m-a intrebat el foarte senin
- Eu ..
- STII ? , ma intreaba el tipand si fiind plin de furie scuturand pistolul in fata mea
- N ..nu ..nu stiu , am spus eu balbiandu-ma si tremurand din toate incheieturile , simteam cum sangele in vene imi inghetase iar acum nici nu m-ai puteam sa respir
- Iti spun eu , spuse el ranjid . OMORA-TE ! , a tipat el la mine . Am inghitit in sec si am stat cateva secunde doar uitandu-ma la el cum ma privea atat de furios , cateva secunde am mutat privirea in spatele acelei matahale si i-am vazut pe Matt si pe Koray impreuna cu mai cativa baieti stand si urmarind cu atentie fiecare miscare a acelui maniac . De ce mama naibii nu intervin ? Unde e barbatia din ei ? Ce proasta sunt .. de ce ar misca un deget ei pentru mine ? Cine sunt eu pana la urma ?I-am aruncat o privire foarte urata lui Matt apoi am intors capul privind-ul iar pe acel maniac din fata mea .
- Imi pare rau , spuse el in soapta la un moment dat dand-ui lacrimile . Pentru ce ii pare rau ? O doamne asta chiar ma impusca .. gata e sfarsitul pentru mine .. imi pare rau tata ..imi pare rau surioara , o sa va iubesc enorm . El a stat cateva secunde si s-a uitat la mine iar apoi a dat sa apese pe tragaci insa o impuscatura m-a facut sa tresar scotand un tipat iar in urmatoarele secunde acea matahala a cazut peste mine . Am inceput sa tip ca din gura de sarpe in timp ce ma zbateam sub el si incercand sa il dau de pe mine dar fara nici o speranta .
Zbaterea mea nu a durat mult iar imediat Koary si Matt l-au dat pe acea matahala jos de pe mine iar eu mi-am repacatat respiratia rasufland in acelas timp usurata .
- Esti bine ? , m-a intrebat Matt intinzandu-mi mana ca sa ma ridic . L-am prins de mana si m-am ridicat usor uitandu-ma la mine hainele mele care erau manjite acum de sange , inca tremuram
- D..da , cred ca da , am spus eu oftand si inghitind in sec apoi am intors capul si l-am zarit pe EL avand un pistol in mana , respiratia lui era apasata uitandu-se la mine si analizandu-ma .
- Buna lovitura sefu , a spus Koray zambind . Stai ce ? El l-a impuscat pe acel maniac ? M-a salvat ? De ce a facut-o ? Ma uitam la el socata si nu imi venea sa cred . In jurul lui inca erau femei pe jumatate dezbracate la fel si barbati .
- Cineva trebuia sa o faca daca voi ati stat ca niste mutalai , a spus el nervos si ridicand vocea in timp ce isi punea pistolul la spate . Iar voi ? Voi ce mama dracului mai stati aici , duceti-va si continuati sa va satisfaceti in continuare , spune el tipand si intoarcandu-se catre toti care stateau si se uitau la noi speriati
- Dar domnule Xavier..
- NICI UN DOMNULE , MISCATI-VA ACUM , urla el . Am tresarit atat de tare inca Koray a intors capul si m-a privit pentru cateva secunde bune . Xavier .. ce nume frumos . Doamne ce naiba fac ? Eu era sa mor acum cateva secunde din cauza nebunilor pe care ei ii tin aici si acum ma gandesc la cat e de frumos numele lui ? Is nebuna ..
- Cu ea ce facem sefule ? , intreaba unul dintre baieti pe care nu ii cunosteam
- Duceti- o in camera cea mare , spune el sec aruncandu-mi o privire . Camera mare ? Ce camera ? Astia sunt nebuni de-a dreptul ..
- Ce .. ce camera ? , am intrebat eu cu o voce joasa
- Pai ..
- Nu mai bune atatea intrebari , il intrerupe Xavier pe Matt . Si asa ai vazut destule ..taci si mergi , spune el dur . Am inghitit in sec si am dat aprobator din cap fara sa mai protestez sau sa mai zic ceva ..acum sunt la mana lor nu mai am ce face . Koray m-a prins de un bart iar Matt de altul si am coborat incet urmati de ceilalti baieti . Inca eram in stare de soc si nu imi venea sa cred ce s-a intamplat ,, adica acum cateva minute o ditamai matahala a vrut sa ma impuste iar acum sunt tarata de baieti in "camera cea mare " . Doamne ..unde o sa ajung ?
Am iesit pe usa pe care am intrat dand iar in club , baietii inca ma tineau de brate iar in fata mea statea un alt baiat aproape lipit de mine ca sa nu mi se vada hainele patate de sange . M-au tarat pana in partea cealalta a clubului , m-ai bine zis in fundul clubului si am intrat pe alta usa care era de doua ori mai mare decat prima . Un hol imens s-a asternut in fata noastra cu un covor rosu pe jos iar un fund avand o singura usa . Am strabatut holul iar cand am ajuns in fata usii baiatul din fata mi-a deschis usa .
- Vei astepta aici si nu vei face nici o miscare , a spus Koray dur uitandu-se acum in ochii mei
- Da .., am spus eu cu o voce joasa uitandu-ma la el speriata . El doar m-a privit cateva secunde s-a dat la o parte din fata mea iar Matt m-a impins inautru brusc . Am facut cativa pasi mari apoi impiedicandu-ma si picand pe jos , nu a durat mult pana am auzit usa in spatele meu trantindu-se .
O liniste apasatoare s-a lasat in toata camera , am stat cateva secunde uitandu-ma in jos nestiind daca sa plang sau nu , tot organinismul meu isi dorea asta dar eram atat de socata incat nu o puteam face . Am ridicat incet capul si m-am uitat in jur , era o camera imensa in care era o canapea mare o masuta cu doua fotolii langa un mini bar cu multe sticle de bauturi iar in cealalta parte a camerei era un pat imens cu un asternut de culoare neagra iar langa un un dulap ..banuiesc ca cu haine .
Am dat sa ma ridic dar vocile baietilor de dupa usa mau opir iar imediat usa s-a deschis .
- Ridica-te de pe jos trebuie sa vorbim ACUM ! , a spus dur iar imediat Xavier m-a apucat de brat ridicandu-ma si punandu-ma pe un fotoliu . Fi atenta la mine , spune el sec prinzandu-ma de barbie facandu-ma sa ma uit in ochii lui ..acei ochi ..
- Ce .. ce anume ? , am spus eu inghitind in sec . El a stat doar cateva secunde si m-a privit in ochi
- Uite blondino ai intrat in hora ..nu mai poti iesii asa ca in seara asta alegi ,ai inteles ? , ma intreaba el strangandu-ma mai tare de barbie . Ma uitam la el confuza si nu intelegeam ce vrea sa spuna , cum adica sa aleg ? Ce trebuie sa aleg ?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Acesta a fost capitolul 5 dragilor :* , sper sa va placa ..astept orice parere si va astept cu drag <3. Va pup dulceee <3
CITEȘTI
Viata langa un MAFIOT !
RomanceAysha o fata doar de 18 ani si jumatate isi ia viata in propiile maini imediat dupa ce mama ei moare . Ramasa doar cu sora ei mai mica si cu tatal aceasta incepe sa lucreze intr-un club de noapte incercand sa isi ajute familia cum putea m-ai bine...