"Gecenin devamı boyunca konuştuk. O akşam uyumamıştık. Ve uyumadığımıza da pişman değilim. Bir sonraki gün çok yorgun bir şekilde sahneye çıksak ta o akşamdan bir gram pişman bile değilim."
Noah karşı çıktı;
"Hey siz, bizim sabaha kadar ayakta kalmamıza izin vermiyorsunuz!""Ama siz küçüksünüz."
Charlotte;
"Sessiz olda babam konuşmaya devam etsin.""Teşekkürler Charlotte. Her neyse konuya geri dönelim. O iki haftanın haftasonunda konserler verdik ve hafta içi sadece bizdik. Hristiyan okuluna giden 3 rocker. Ha tabii birde Ashton."
İkisi de gülüştü.
"Sonra Hot Chelle Rae ile tura çıktık. Tabiki de büyük bir olaydı çünkü daha fazla yerde sahne alacaktık."
Noah;
"Hot Chelle Rae'in bir şarkısını babam çok çok seviyordu."Tonight Tonight olduğunu anlayıp hemen sessizce söylemeye başladım.
"♪Tonight Tonight there's a party on a rooftop top of the world.♪"
Şarkının hangi şarkı olduğunu anladılar ve onlarda bana eşlik etmeye başladılar çünkü arabadayken bu şarkıyı onlarla çok söylüyorduk.
"♪Tonight Tonight and we are dancing on the edge of the Hollywood Sign.♪"
İkisi aralarında şarkıya devam ediyorlardı ki ben;
"İsterseniz ben anlatmayayım.O bakın..."Ağzımı sol bileğime götürüp bileğimi ısırdım ve;
"Saat kaç olmuş. Hadi uyuyun artık."Charlotte;
"Baba hadi lütfen. Tamam bak sustuk."Yerime geri oturdum ve;
"Tamam o zaman. O yılların en popüler grubunun bizi ön grup olarak istediği zamana gelelim."lolz merhaba ben yazar
bu bölümü yazmak için kendimi o kadar zorladım ki bilemezsiniz.
hatta hikayede hot chelle rae geçsin dediğim zaman whatever albümünü açıp dinlemeye başladım.
qotd: veya günün sorusu: luke'un dışında diğer baba kim sizce? merak ettiğimden sadece ve bölüme yorum gelmesini istediğimden.
xx
ps: tonight tonight ın linkini koydum isteyen şarkıyla veya direk şarkıyı dinleyebilir :) tabiki 5sos version u çünkü onlar lit.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
how i met your dad? || 5sos fanfic
Fanfictionanlattığım en gerçekçi ve en romantik hikaye