Vystoupili jsme s Carol z taxíka a celou cestu do jejího domu jsme se motaly.
Jakmile jsme přišli do domu,šli jsme "potichu" do jejího pokoje,kde mi Carol půjčila nějaké její čisté oblečení na spaní.(se divím,že zrovna ona to zvládla v opilosti,já bych to třeba nezvládla).To oblečení jsem si oblékla v jejím šatníku.
Carol si lehla do její postele a já do postele,která sice byla její mladší 15ti leté sestry,ale nevadilo to,protože byla zrovna pryč.
Když jsem ležela,začala se mi hlava motat ještě víc.Jakoby se mi spíše motal celý svět.Každopádně musím říct,že to byl hrozný pocit.
Netrvalo dlouho a za několik vteřin jsem usnula.
***
Ráno jsem se probudila a hrozně mě bolela hlava.Naštěstí mi špatně nebylo,jen jsem se cítila vyčerpaně.Včera to nebyl zrovna nejlepší nápad.Carol byla už dávno probuzená."Ahoj,tak jak ti je?"Zeptala se mě starostlivě.
"Ahoj,no nejlíp mi rozhodně není,bolí mě hrozně hlava."Řekla jsem ji bolestně a chytla se rukama za hlavu.
"Přinesu ti vodu s citronem to pomáhá."Usmála se na mě Carol a šla pro to do kuchyně.
Mě rozhodně do smíchu teda nebylo oproti ní.Asi je na to už zvyklá jak vidím,vypila totiž toho víc než já.
Po chvilce za mnou Carol přišla s ledovou citrónovou vodou.Jakmile mi tu skleničku podala,musela jsem se hned napít,protože jsem měla hroznou žízeň a měla suché rty.
"Děkuju,Carol."Řekla jsem jí,když jsem dopila pití.
Ona se na mě jen usmála.Uběhlo pár minut a volá mi táta.Je mi jasný,že mi volá,protože se o mě celou dobu bojí,když jsem se mu včera celej den ani neozvala.Doufám,že na mě nebude naštvanej.
Po chvilce jsem mu zvedla. "Ahoj,tati."pozdravila ho bez emocí."Ahoj,kdepa jako jsi?Včera jsem se o tebe hrozně bál."Řekl mi se strachem v jeho hlase.
"Promiň,tati..jsem u tý kamarádky Carol."Řekla jsem mu smutně.
"Tohle mi už nedělej.Dobře,tak ať si za 10 minut doma."Poroučil mi a zavěsil mi to.
*
"Carol?Budu muset ject už domů."Oznámila jsem Carol,když jsem se převlíkala do svého oblečení."Dobře.Držím palce."Povzbudila mě Carol a šla semnou ke dveřím.
"Tak ahoj a děkuju ti za včerejšek."Řekla jsem jít a ona mě objala.
"Ahoj."Řekla mi při mém odchodu a zavřela za sebou dveře.
**
Je 7:55 a zbývá jeden den do mých narozenin.Už jsem přišla domů a při mém příchodu pozdravím mého tátu.
"Ahoj."Řeknu mu a povzdechnu si u toho."Ahoj,beruško,chyběla si mi."Usměje se na mě a obejme mě.Je vidět,že mě rád zase vidí.
"Ty mě taky,tati.Byla to chyba.."A začala jsem mít slzy v očích.
Tak jsem mu tedy celý včerejší večer povyprávěla a on mě pochopil.*
"Dneska nepůjdeš do školy,jo?"Řekl mi táta s otázkou.Já se na něj udiveně podívala "Proč?"
"Protože tě bolí hlava a protože jsem to řekl."Odpověděl mi táta se zodpovědným hlasem.
Já se na něj jenom usmála.
ČTEŠ
(Un)happy girl
Teen FictionHolka,která se dokáže přetvářet,ale není šťastná,je jiná.Je jiná než ostatní.Nepopulární holka,která není spokojená se s svým životem.. Ale objeví se jeden kluk, který ji život změní.