concert and thrills

17 2 0
                                    

"Rosie,honem než přijdeme pozdě."Varoval mě Dave,který čekal netrpělivě u dveří.

"Už jdu!"Zaječela jsem z koupelny akorát,když jsem se domalovala.

Šla jsem k Daveovi.Civěl na mě s otevřenou pusou.

"Páni.já..nemám..slov.."Vykoktal ze sebe,"jsi nádherná."Usmál se na mě a prohlídnul si mě ještě několikrát.

Měla jsem na sobě dlouhé tmavé fialové šaty,které mi ladily s černo-fialovýma botama na podpatku.Vlasy jsem měla rozpuštěné a nakulmované.

Vyšli jsme z mého domu a nastoupili do Daveova auta.

                                *
"No heleme se kdo přišel."Usmála se na nás Carol a přitom si nás přejížděla pohledem.

"Sluší vám to hrdličky,vy už spolu chodíte jo?"Neustále měla ten úsměv na tváři.
Nevěděla to,že jsem s Davem.Chtěla jsem ji nechat překvapit a taky ze se stalo.

Oba dva jsme souhlasně přikývli hlavou.

"Přeju vám to."Řekla nám nadšeně.

Dali jsme lístky chlapovi a vešli jsme do budovy,kde koncert už začínal.

"Už jdou!"Zajásala natěšeně Carol přes celý koncert,když skupina přicházela na pódium.Vecpali jsme se úplně dopředu a Carol mohla být šťastná bez sebe.(Chudák Lucas).

Kluci ze slupiny začali zpívat písničku od nich,která se jmenovala 'Jet black heart'.Carol a všichni jejich fanoušci ji začali zpívat s nima.Byla tam opravdu dost lidí,celá budova nima byla plná.

                             *
Uběhla přesně hodina a mě to přestávalo bavit.Nikdy mě ta skupina nijak nezaujala.

Po chvíli si toho Dave všimnul,"Tebe už to nebaví že jo?"Zeptal se mě hlasitě přes tu hudbu.Já mu na to pouze přikývla hlavou.

"Tak pojedeme odtuď pryč,dobře?"Pohladil mě po tváři.

"Chci ject k tobě."Řekla jsem mu rozhodnutelně a usmála se.
Nevím co mě to v tu chvíli napadlo,ale věděla jsem jistě že tu noc se něco stane.Chtěla jsem být s ním prostě o samotě.Jen já a on.Jen moje myšlenky a jeho myšlenky.A jen jeho a moje dotyky.

                             *
Dave zastavil přímo před jeho domem.Zastavil motor od auta a vystoupili jsme z něho.

Odemknul dveře a vešel dovnitř.Já šla za ním.

Stáli jsme uprostřed jeho pokoje a Já v tu chvíli nevěděla co říct.Tak jsem pouze mlčela.Je to celkem trapné,když jste u svého kluka a nevíte o čem si s ním povídat.Ale to jsem prostě celá já.Navíc to byl stejně byl začátek našeho vztahu,takže to bylo určitě k pochopení.

"Ehm.."Odkašlal si aby zaujmul svojí pozornost.Konečně prolomil to trapné ticho."Proč jsi tak už úžasná?..nezasloužím si tě."Řekl zklesle jskoby měl výčitky svědomí.Jeho výraz byl..zvláštní.

"Ale zasloužíš.Proč si to myslíš?"Hodila jsem po něm zvědavý výraz a zkřížila si ruce na prsou.

"Protože jsi vážně úžasná.A máš na lepší kluky než jsem já."Podíval se zklesle do země.

"Dave..co tě to popadlo?Tohle není vůbec pravda.Dyť to ty jsi úžasnej.Ty jsi ten kdo mi do života vnikl krásné barvy.Ty jsi ten důvod proč žiju.To ty mě děláš šťastnou.Díky tobě vím co to opravdová láska je.Naučil jsi mě  znovu milovat a cítit se milovaně.Prostě tě miluju,Dave."Ihned co jsem to dořekla jeho zkleslý výraz se proměnil na radostný.Pristoupil ke mě blíž,chytil mě za boky a začal mě vášnivě líbat.Nebylo to klasické líbání jako vždycky.Bylo to jiné.Bylo to to nejúžasnější.

Shodil mě na jeho postel a následně mi začal líbat krk.Začala jsem sténat.Moje orgasmy mě ovládli.
Už to určitě nevydržel a rozepínal mi mé šaty,následně mi je svlékl.Aby nebyl v tom sám,sundala jsem mu tričko.bože,on má břišáky.Měla jsem pro ně slabost.Stačilo mrknout okem a už jeho džíny byli dole,ohodila jsem je neznámo daleko.Cítila jsem jeho ruce na mychých stehnech,začal mi pomalu sundavat kalhotky,které také odletěli neznámo daleko.

"Opravdu to chceš?"Zeptal se mě nejistě,když na mě seděl a oba dva jsme měli všechno oblečení dole.Zkrátka jsme byli nazí.

"Chci."Přikývla jsem jistě.

Naše rty se znovu spojili.Už tam byl.Byl tak něžný.(a to bylo už mé podruhé).Oba jsme začali vzdychat.Jeho ruka mi zajéla do vlasů.

Byl tak úžasný.Celý to bylo úžasný.



(Un)happy girlKde žijí příběhy. Začni objevovat