Kapitel 2

24 2 0
                                    

Äntligen var skolan slut. Det var soligt ute. Jag tog ut mina saker från mitt skåp och letade efter Eren. Jag såg honom... Men han stod med Elenor! Elenor!! Hon den häxan tvingar stakarse Eren att vara med henne! Jag hörde dem prata.
-Vill du följa med mig hem? Asså inte gå in i mitt hus utan följa med ditt ja du vet.. Sa Elenor nervöst.
-Ja visst sa Eren och log.

Jag såg att Eren log! Han log åt henne! Vad har hon gjort! Stakarse Eren! Elenor och Eren började gå ut från skolan dem pratade med varandra och Elenor var väldigt nervös och Eren var väldigt självsäker och var inte nervös alls vad hade han att vara nervös om? Han var cool han hade kompisar och han var söt och snäll.

Jag följde efter Eren och Elenor som normalt bara den där smutsiga fläcken Elenor. Den där lilla äckliga hemska elaka smutsiga fläcken måste bara försvinna oftaste tar man bort dem med vatten och såpa men inte den här fläcken den måste försvinna på ett annat sätt det finns många sätt men bara ett är säkert. Jag tänkte efter och kom på den ultimata planen och fnissade.

Eren och Elenor kom fram till Elenors hus. Det var stort och vit med svart tak stora långa fönster och en liten trädgård med 2 äppelträd utanför och vackra fina små tulpaner. Dem sa hej då till varandra och Elenor gick in och Eren gick jag började gå hem det började bli sent.

MinWhere stories live. Discover now