Skolan hade precis slutat och det regnade och blåste hårt. Regnet smattrade mot taken som jag och Elenor gick förbi. Jag började le jag kunde inte kontrollera det jag blev bara så lycklig av att tänka att Eren snart är bara min!
Jag stannade utanför mitt hus det var inte så stort det var vit med svarta kanter och svart tak och det hade en stor trädgård med 1 äppel träd och 2 päron träd och blommor över gräsmattan lite här och där i små grupper i olika sorter.
Jag gick mot dörren och låste upp Elenor kom efter mig och vi gick in jag la skorna och väskan vid dörren.
-Vänta här sa jag och skyndade mot köket.
-Ok! sa Elenor och tog av sig skorna och väskan.
Jag tog upp en stor kniv och höll den bakom ryggen gick fram mot henne och tog upp den.
- E-erio vad gör d-du? sa Elenor och gick baklänges mot dörren.
Jag skrattade jag kunde inte sluta och hög kniven i hennes mage snabbt Elenor andades snabbt av paniken när hon inser vad jag har gjort antar att hon inte märkte något allt gick så snabbt jag tänkte inte mycket blodet kom överallt tänkte inte på något annat än att Eren blir min.
Helt plötsligt slutade Elenor andas jag hade huggit henne i halsen,magen och bröstet alla ställen tänk bara.
Yes YES!! Eren är min!! Bara min! Är ni stolta nu mamma och pappa!! tänkte jag och började skrattade hysteriskt.
Helt plötsligt öppnades dörren det var som om tiden stannade jag hörde inte regnet slå mot taket. Nej varför? Varför? Vad gör han här? Hur kom han hit!?
YOU ARE READING
Min
HorrorDenna berättelse handlar om Erio. Hon är den där mystiska coola tjejen som inte har några vänner. Erio får ett problem som förebygger hennes vardagliga rutiner i hennes liv. Följ med Erio och se vad som händer✨