"Hello friend!" χαιρέτησε την Ariana η Dinah μόλις άνοιξε την πόρτα.
"Πιο σιγά μωρή μου πήρες τα αυτιά." παραπονέθηκε η Ariana.
"Το ξερω οτι μ' αγαπάς!" της χάιδεψε το κεφάλι και έκανε πιο πέρα για να περάσουμε.
"Δεν ήταν που θα μας έδινες μόνο τις τσάντες;" ρώτησε η Camila.
"Nah, ελάτε περάστε μέσα!" και μας προσκάλεσε να μπούμε στο σπίτι που δεν ήταν καν δικο της.
"Την Camila δεν θα την χαιρετησεις;" ρώτησε η Ariana.
"Μπα, δεν ειναι φίλη μου, δικιά σου ειναι." τους έβγαλε την γλώσσα και μπήκε ξανα μέσα στο σπίτι αφήνοντας πίσω τα αλλά δυο κορίτσια.
"Έλα πάμε μέσα." χαμογέλασε η Ariana "εκτός αν δεν θες... τότε φεύγουμε."
"Ο-οχι ας κάτσουμε, λίγο όμως."
"Oki doki!" αυτο έκανε την Camila να γελάσει και να σκεφτεί οτι αν κατι πάει στραβά θα έχει την φίλη της δίπλα της.
Η Ariana έπιασε το χέρι της Camila και μπήκαν στο σπίτι της Lauren. Η Ariana είχε ξανα έρθει πολλές φορές αφού ειναι φίλες εδώ και χρόνια αλλά η Camila δεν μπορούσε να κρύψει τον ενθουσιασμό της. Κοιτούσε τους πίνακες που βρίσκονταν κρεμασμένοι στους τοίχους του διαδρόμου που λογικά οδηγούσε στο καθιστικό. Ζωγραφιές αλόγων, δέντρων, φυτών. Παντού υπήρχαν πίνακες που αντιπροσώπευαν την ομορφιά της φύσης. Τα περισσότερα τοπία φαινοντουσαν οικία στην Camila αλλά δεν ήταν κατι που την προβλημάτισε.
"Θα έρθετε ποτε ή λέτε να κατασκηνωσετε εκεί;" άκουσαν την φωνή της Dinah απο την άλλη πλευρά του διαδρόμου.
"Πολύ αστείο, Dinah!" ειρωνεύτηκε η Ariana.
"Εμένα μ' άρεσε." ακούστηκε πιο έντονη η φωνή της και αυτο σήμανε οτι πλησίαζε.
"Ωπ! Μια Dinah!" ειπε η Ariana μόλις την είδε να πλησιαζει.
"Λες και εσύ είσαι αστεία." μουρμούρισε και έστρεψε το βλέμμα της στην Camila "Σου αρέσουν; Εγω τα ζωγράφισα." ειπε γεμάτη αυτοπεποίθηση.
Η Camila ήταν έτοιμη να απαντήσει και να την συγχαρεί για την εκπληκτική δουλειά της αλλά μίλησε η Ariana πρώτη.
"Ναι μωρή λες και εσύ είσαι πιο αστεία." βάρεσε την Dinah ελαφρά στο χέρι και μετά της γύρισε την πλάτη ώστε να κοιτάει την Camila "Μην την ακούς μωρε μαλακιες σου λέει επειδή η ίδια δεν έχει καποιο ξεχωριστό ταλέντο." ειπε γελώντας.
"Έχω ενα ταλέντο... να σπάω τα νεύρα του κόσμου!" ειπε γεμάτη χαρά η Dinah.
"Ναι, ειδικά της μητέρας σου." της απάντησε κατευθείαν η Ariana έχοντας ενα χαζό χαμόγελο.
YOU ARE READING
In Case (Camren)
FanfictionΗ Camila, μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, μετακομίζει με τους γονείς της και την μικρότερη αδερφή της αφήνοντας πίσω την πόλη στην οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε, τους παλιούς της συμμαθητές, την κολλητή της και πολλα δυσάρεστα χρόνια στα οπο...