"Σε παρακαλώ κάτσε" υποδέχθηκε στο γραφείο της με ένα τεράστιο χαμόγελο την Camila.
"Σας ευχαριστώ κυρία..." εκεί σταμάτησε αφού δεν θυμόταν το επίθετο της νέας της διευθύντριας.
"Lovato. Κυρία Lovato." της ξανά συστήθηκε και έκατσε στην καρέκλα της, το χαμόγελο της χωρίς να φεύγει δευτερόλεπτο απο το πρόσωπο της. "Αλλά λογικό το βρίσκω να μην το θυμάσαι. Την πρώτη φορά που συναντηθήκαμε δεν μου έδινες και πολύ σημασία." γέλασε η Camila νιώθοντας κάπως αμήχανα. Πήγε να απάντηση αλλά η διευθύντρια της την πρόλαβε.
"Μην ανησυχείς απλά σε πειράζω." ειπε και άρχισε να γελάει πολύ δυνατά. Η Camila πίεσε τον εαυτό της ώστε το ψεύτικο γελοίο της να μην γίνει τόσο αντιληπτό.
"Λοιπόν τι θα θέλατε δεσποινίς Cabello;" την ρώτησε τελείως σοβαρά.
"Εμ, απλά ήθελα να ρωτήσω που ειναι η τάξη μου" γέλασε αμήχανα για άλλη μια φορά.
"Σοβαρέψου Cabello!" αυτο άφησε άφωνη την Camila αφού δεν περίμενε ότι η διευθύντρια της θα ήταν τόσο αυστηρή "Και οι δυο ξέρουμε ότι σου έδειξα την τάξη που θα παρακολουθείς όλα σου τα μαθήματα για αυτή την χρόνια σήμερα το πρωί... Γιατί δεν μπήκες σήμερα την πρώτη ώρα;"
Η Camila δεν μπορούσε να σκεφτεί μια δικαιολογία και ήταν έτοιμη να πει την αλήθεια, πως η Lauren ήταν ο λόγος που δεν μπήκε για μάθημα, αλλά η Lovato την πρόλαβε. "Οκέι συγνώμη αν ήμουν πολύ απότομη απλά δεν μου αρέσει να την κοπανάνε οι μαθητές μου." Ειπε και σηκώθηκε απο την καρέκλα της "Ας μην αρχίσουμε αυτή την σχολική χρόνια έτσι." συμπλήρωσε καθώς πλησίαζε την Camila η οποία ήταν ακόμα όρθια "Δεν θες να έχεις μπελάδες σωστά;" την ρώτησε χωρίς να περιμένει απάντηση και της χάιδεψε τα μαλλιά απαλά. "Θες να σου ξανά δείξω προς τα που ειναι τάξη σου;" την ρώτησε ευγενικά και άνοιξε την πόρτα του γραφείου της.
"Εμ ο-όχι νομίζω θυμάμαι που ειναι." προχώρησε προς την πόρτα και άκουσε την Lovato να ψιθυρίζει ένα 'ναι σίγουρα'
"Σας ευχαριστώ και πάλι."
"Μην ανησυχείς καθόλου γι' αυτο." της χαμογέλασε για άλλη μια φορά. "Α και συγνώμη για την ανάρμοστη συμπεριφορά της κόρης μου... ξέρεις πως ειναι οι έφηβοι." γέλασε και μου έκλεισε την πόρτα στα μούτρα.
'Ω Θεέ μου, τι συμπεριφορά.' σκέφτηκε η Camila και άρχισε να κατευθύνεται προς την τάξη της. Αυτο που της φάνηκε περίεργο όμως ειναι το πως γίνεται η μελαμψή κοπελα που είδε νωρίτερα να έχει συγγενική σχέση με την διευθύντρια της.
VOUS LISEZ
In Case (Camren)
FanfictionΗ Camila, μια 17χρονη μαθήτρια της τρίτης Λυκείου, μετακομίζει με τους γονείς της και την μικρότερη αδερφή της αφήνοντας πίσω την πόλη στην οποία γεννήθηκε και μεγάλωσε, τους παλιούς της συμμαθητές, την κολλητή της και πολλα δυσάρεστα χρόνια στα οπο...