*later die dag
Pov Jasmine
Het feestje is al een tijdje op gang.
Ik heb Dioni eigenlijk nog niet gezien, geef niet ik wacht wel.Een jongen komt naast me zitten en hij doet zijn handen voor mijn ogen. Oké best raar, wie is het?
"RaRa wie ben ik" lacht de jongen.
"Lars doe normaal" zucht ik.
"Ik ben Lars niet, haha" lacht de jongen weer.
"Ben je Noah?" lach ik dan.
"Nope" lacht de jongen en doet zijn handen voor mijn ogen weg.
Het is Dioni, we beginnen hard te lachen. We begroeten elkaar met een knuffel."Hey meid" zegt hij.
"Hey Dioni" zeg ik.
"Zo het is wel lekker druk hier he" lacht hij. "Ja klopt het is familie maar wel de jongere kant, vrienden, vrienden van vrienden, kennissen en noem maar op" zeg ik.
"Oh oké, wie waren net die twee namen die je noemde?" vraagt hij.
"Neef en beste vriend" zeg ik."Oké, nou heb je nog leuke jongens gezien" lacht hij verlegen.
"Ja" lach ik.
Dioni's lach verdwijnt meteen.
"Oh, wie dan?" vraagt hij.
"Jij natuurlijk" lach ik.
En ja hoor, daar is zijn glimlach weer.
"Haha, jij ben ook leuk hoor" zeg hij.
"Ahw dank je wel" zeg ik.Pov Sylvana
Ik ben lekker aan het dansen met Esmée en Reka. Opeens komt Jill naar me toe en zegt: "wil je even Jasmine voor me zoeken, we gaan zo de taart aansnijden en zij weet waar de taart is".
"Nee! Laat me ff dansen man!" zeg ik boos. "Je krijgt 20 euro" zegt ze dan.
"Ugh oké" zucht ik en loop de dansvloer af.
En waar zit dat kind.He-he ik zie haar met een jongen lachen. Ik loop naar haar toe.
"Jas, waar zitten de taarten?" vraag ik.
"Oh die zitten in die keuken naast de koelkast" zegt ze.
Ik kijk haar en en kijk dan ook naar die jongen. Ze schudt lachend haar hoofd."Oh is het zo'n soort geheimen taal ofzo waar ik niks van mag afweten?" vraagt hij lachend.
"Nee hoor, hebben jullie met elkaar" vraag ik.
"Nee Sylvana, nou Doei" zegt Jasmine.
"Oh jammer, jullie passen wel bij elkaar" zeg ik.Ze kijken elkaar aan en lachen.
"Dat horen we wel vaak he" lacht hij.
"Ja klopt" zegt Jasmine
"Denk er gewoon over na, het zou wel leuk zijn. Nou Doei he" zeg ik en loop weg.
Ik loop naar Jill, "de taarten zitten in de keuken naast de koelkast" zeg ik.
"Okey thanks" zegt ze en geeft me 20 euro.Pov Jill.
Ik loop naar de keuken, en zie Melissa daar staan. Ik sta stil en kijk haar met grote ogen aan.
"Ey wat doe jij hier, je bent niet eens uitgenodigd" Zeg ik.
"Ik hou Dioni in de gaten, duh" zegt ze. "Waarom, laat hem gewoon met rust! En wat doe je in de keuken" zeg ik."Ik zit hier gewoon, want niemand mag mij daarin" zeg ik en neemt een slok van haar drinken.
Ik loop naar de plek waar de taarten liggen, en ik loop weer terug naar de zaal.Ik zet de taarten op de tafel, het zijn eerlijk echt mooie taarten. Jasmine is echt goed in taarten maken.
JE LEEST
Complex Life Ft Dioni Jurado
FanfictionHet gaat om een meisje genaamd Jasmine. Ze heeft een YouTube kanaal met haar nichtje: Jill. Zelf hebben Jasmine en Jill veel meegemaakt in hun leven. Daar is Jasmine nog een beetje down over. Komt ze nog iemand tegen? Krijg ze nog een beetje geluk...