*de volgende dag*
Pov Naomi
Ik word wakker door geluiden, alsof er een klein feestje wordt gegeven ofzo. Ik heb nu alleen mn BH en onderbroek aan, ik loop naar mn kledingkast en haal een Blauwe joggingspak van Nike eruit. Zal ik Jasmine wakker maken?. Ja ik doe het gewoon. Ik loop naar de kamer naast mij, en ik zie dat Jasmine al wakker is. "Hey goeiemorgen" zeg ik. "Goeie? eerder slechte morgen, wie de fuck zijn er beneden?" zucht Jasmine. "Weet niet zullen we kijken" vraag ik "hier doe dit aan". En ik haal dezelfde kleur joggingspak eruit maar dan van Adidas. "Thanks" zucht ze.
We lopen samen naar beneden, en toen we allebei van de trap waren zei Jasmine: "oh shit ik ben wat vergeten boven, ga jij maar alvast". "Oh okey".
Jasmine loopt weer de trap op en ik loop voorzichtig de woonkamer in. Niemand zit daar, waar komt het geluid dan vandaan?. Ik loop naar de raam die zicht heeft op de tuin, ik open de luxaflex een klein beetje en ik zie mensen zitten aan de tuintafel. Jasmine komt naar beneden. "Huh waar komt het geluid vandaan?" vraagt Jasmine verward. "Ssht er zitten mensen in de tuin, ik weet echt niet wie ze zijn alleen zie ik mam wel daar zitten oh en wat was je vergeten?" vraag ik als laatste. "Mn bril was ik vergeten en schuif op ik wil ook kijken" zegt Jasmine vlug. Jasmine kijkt ook FF mee en loopt weer weg van het raam want die heeft weer eens honger😒. "Ey mama kwam toch vandaag met die vent en z'n zonen?" vraagt Jasmine met volle mond. "Oh ja natuurlijk, en volgens mij zijn die jongens tweeling". Zeg ik tegen Jasmine terwijl ik nog steeds aan het kijken ben. En een van de jongens zit keihard te lachen en ik zit goed naar die jongen te kijken en bedenk me ineens dat dat mn facking ex is!!!!!
Mijn ogen worden groot. Ik laat Jasmine niks merken en ik doe een zonnebril op en dat kunnen we zo naar buiten gaan want ik wil echt niet dat mn ex me herkend. "Jas?" "Ja" "zullen we gaan?" "Ja is goed" "ey maar als we buiten zijn wil je niet mn naam noemen alsjeblieft?" smeek ik bijna. "Hoezo niet?" "dat vertel ik je later wel" " ja is goed hoor".
Jasmine doet de deur open en staat nog FF in de deur met mij achter haar om naar iedereen te kijken.Pov Jasmine
Ik doe de deur open en ik staar FF naar iedereen. "Hey meiden, kijk dit is Joshua en Alex en hun vader en mijn boyfriend Jack" zegt mn moeder met de grootste grijns op haar mond. "Hoi meiden" zegt Jack. Ik en Naomi staren hem 5 seconden aan en kijken weg. "Kom zitten" zegt mn ma "dan kunnen we gelijk ontbijten" "oke, oh en ma wil je ajb nooit meer het woord boyfriend gebruiken" zeg ik en we gaan zitten.
Pov Naomi
Ik ga tegenover mn ex (Joshua) zitten. Hij kijkt me een beetje zoekend door, als ik hem aankijkt glimlacht hij naar me, ik glimlach gewoon terug. "Van welke afkomst kom je" vraagt Jasmine aan Jack. "Half Spaans half Italiaans" zegt Jack. Ik kan gewoon nu al zien dat Jasmine hem niet mag. "Oké leuk" zegt ze. "En jullie?" vraagt hij. "Wij zijn Spaans van onze moeder en we zijn Antilliaans van onze vaders" zegt Jasmine chill. "Oh okey" zegt Jack.
"Naomi ik heb net een mail gekregen van Ri-jo en ze zeiden dat jullie de laatste keer in deze week dansen in de plaats van woensdag" zegt mn moeder. "Okey" zeg ik.
"Naomi?!" zegt Joshua vragend en verward. Kut! Hij herkent me. Hij leunt voorover en trek mijn zonnebril van mn neus af. "Naomi?! Wat?! Ben jij de?! Whaaaatt?" vraagt hij in een stuk door. "Jaha wat wil je nu nog meer? Nu ben je mijn facking stiefbroer!!" en die laatste kwam er hard uit. "Kennen jullie elkaar?" vraagt mn moeder. "Ja heel goed zelfs" zegt hij met een klein lachje. Ik geef hem een kille blik. "Maar hoe dan?" vraagt Jasmine en Jack. "Nou kijk....."
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Oehh Naomi's ex is haar stiefbroer
Stem💫|Comment💭|Share👪
(710 woorden)
Loves💕
JE LEEST
Complex Life Ft Dioni Jurado
FanfictionHet gaat om een meisje genaamd Jasmine. Ze heeft een YouTube kanaal met haar nichtje: Jill. Zelf hebben Jasmine en Jill veel meegemaakt in hun leven. Daar is Jasmine nog een beetje down over. Komt ze nog iemand tegen? Krijg ze nog een beetje geluk...