Pov Jasmine
Ik lig in MN kamer wat muziek te luisteren. Mijn lievelingsliedje staat nu op, One call away - Charlie Puth.
Ik zet het volume wat harder. MN moeder komt binnen "Jasmine kan het misschien wat zachter, ik zit te bellen?!" zegt mn moeder. " bruh laat me is een keer met rust man, je kan je telefoontje ook buiten plegen!" zeg ik.
"Gedraag je" zegt ze en loopt mn kamer uit. Hehe die is eindelijk weg, ik haat het zo erg als iemand steeds commentaar op me geeft. Ik zet de muziek uit en ga FF Naomi wakker maken want we moeten straks werken. Ik loop mijn kamer uit en ga naar de kamer naast mij, ik loop naar binnen en zie Naomi languit op haar bed liggen. Ik lach zachtjes en loop naar haar toe en schud haar wakker.
"Yo Naom wakker worden zussie we moeten werken" roep ik een beetje.
"Ughh" zucht ze, "ik heb echt geen zin om te staan". Ik lach "als je niet binnen 5 minuten opstaat dan kom ik met een emmer water". Naomi struggeld uit het bed en eindelijk staat ze op, "Ik heb geen zin om te douchen" zegt Naomi. "Ieuwww!" roep ik hard, "gatver ga je dus gewoon ongewassen naar werk?". "Ehh ja?" mompelt Naomi. Ik kijk haar raar aan, "okeee.... Ik ga mn kleren pakken en dan ga ik douchen, wil je dan alvast de ontbijt maken?".
"Ja natuurlijk" zegt Naomi.
Ik geef haar een knipoog en verlaat de kamer. Ik pak mn onderbroek, BH, mijn Starbucks shirt, en een zwarte skinny jeans met gaten bij die knieën.
Ik loop naar de badkamer en leg mn kleren even in de wasbak. Ik kleed me helemaal uit en ik leg mijn vuile kleren in de wasmand, ik pak de schone kleren en leg ze op de wasmand. Ik doe alvast de kraan van de douche open, als ik dat heb gedaan doe ik mn haar in een whatever knot.
Tandenpoetsen doe ik na het eten want dat vind ik wat fijner, als het water op temperatuur is stap ik in de douche en geniet ik FF van het warme water.Pov Naomi
Ik zit nog steeds op het bed met mn telefoon in mijn handen, ik ga niet douchen ik heb daar nu echt FF geen zin in. Ik app met Jill en Lars in de groepsapp, die groepsapp gaat eigenlijk over werk enzo. Lars is de tweeling broer van Jill, ze lijken best veel op elkaar. Ik leg mn telefoon weg en ik loop de badkamer in. "Oh wil je toch douchen?" vraagt Jasmine lachend terwijl de haar hoofd door het douchegordijn steekt. "Nee ik kwam alleen mijn gezich wassen en ik wou vragen of ik je make-up nog lenen". "Eh ja natuurlijk maar je gaat wel eerst ontbijt maken he?" "Jaha" mompel ik en loop de badkamer uit, ik loop naar beneden en ik hoor mijn moeder praten aan de telefoon, ik moet FF afluisteren😋 "ja natuurlijk kan je langskomen.... Morgen is goed hoor..... Mijn dochters gaan je hopelijk fantastisch vinden want je bent al helemaal fantastisch" lacht ze. *braak braak braak* ik ren onopgemerkt naar boven en ik ram haast de deur in. Oeps Jasmine is naakt... "Jezus heb je nooitniets gehoord van kloppen ofzo" zegt ze geïrriteerd en wikkel een handdoek om haar lichaam. "Ja sorry maar weet je misschien met wie mama de laatste tijd mee aan het praten is via de telefoon?" vraag ik.
"Ehh... Ja met een of andere vent ofzo!" zegt Jas een beetje boos.
Ik kijk haar niet begrijpelijk aan.
"Hoezo zo boos?" vraag ik.
"Luister het is een beetje kut als je je vader kwijt bent geraakt en dat je je moeder ineens met een andere man ziet, snapje?" zegt Jasmine down.
"Ja tuurlijk snap ik het" zeg ik voorzichtig "ik ga ons eten maken oké". "Ja oké" zegt Jasmine.
Ik loop de badkamer weer uit en loop van de trap naar beneden en begroet mijn moeder en loop rechtstreeks naar de keuken. "Mama moet ik ook wat voor jou maken?" vraag ik beleefd, "nee hoor lieverd ik heb net al gegeten" zegt ze met een kleine grijns. "Oké" zeg ik maar en maak broodjes voor alleen mij en Jas.
Ik roep Jasmine voor het ontbijt, en binnen no-time staat ze al beneden.
"Hoi mam" zegt Jasmine. Lotte (mijn moeder) kijkt van haar telefoon af en zegt: "Hee lieverd" en ze duikt weer in haar telefoon. Jasmine zit met mij aan tafel en we eten en praten over van alles en nog wat. En dan is het tijd om te gaan naar werk. We zeggen Lotte gedag en lopen naar Jasmine dr auto het is een Audi K5. We stappen in en we rijden naar werk.Pov Jill
Ik ben nu aan het lopen met mn tweelingbroer Lars, we zijn op weg naar Starbucks bijna de hele familie werk daar 😂 ik werk daar, Lars, Jasmine en Naomi maar het is super gezellig. We zijn aangekomen en we lopen gelijk naar boven het is best wel druk dus logisch dat ze 4 personelen nodig hebben. We zien de baas daar zitten "Hoi baas" zeggen Lars en ik tegelijkertijd. "Hei kinderen hier". en hij geeft ons een oortje, een tablet voor de bestellingen en een schort. "Ga maar gelijk aan het werk" zegt hij.
"Oke"
Als we naar beneden lopen zien we Jas en Naomi. "Hey meiden" schreeuwt Lars bijna, en ik schiet in de lach. "Hoii hoe is tie?" vragen ze allebei. "Ja goed maar jullie moeten snel naar boven want het is best druk" zegt Lars en ik knik mn hoofd. "Oké is goed totzo" zegt Jasmine, "totzo".
.....
We zijn eindelijk klaar met werken dit was echt een lange dag ik ben dood op en dan moet ik nog de vlog van mij editen. Ik wil net de winkel uitlopen met Lars voordat ik woord vastgepakt door Jasmine. "Ey hoe zijn jullie hier gekomen?" "Met de voet" zegt Lars. "Moet ik jullie brengen?" stelt Jasmine voor.
"Ja graag want ik moet EN nog lopen EN nog muziek luisteren en EN nog luisteren naar Jills gelul" zegt Lars licht geïrriteerd. "Zooooo" zegt ik zielig. Jasmine en Naomi lachen zich stuk. "Nee joh grapje zusje" zegt Lars en hij slaat zijn arm om me heen en geeft me een kus op mijn haar. "Maar gaan we?" vraagt Naomi ongeduldig.
"Ja leggo" zegt Jasmine
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Stem💫|Comment 💭|Delen 👪
(1080 woorden)
JE LEEST
Complex Life Ft Dioni Jurado
FanfictionHet gaat om een meisje genaamd Jasmine. Ze heeft een YouTube kanaal met haar nichtje: Jill. Zelf hebben Jasmine en Jill veel meegemaakt in hun leven. Daar is Jasmine nog een beetje down over. Komt ze nog iemand tegen? Krijg ze nog een beetje geluk...