Ušla sam u kuću i brzo skinula jaknu. Koliko sam samo gladna. " Scharlotte dušo ti si? " derala se mama iz kuhinje. " A ne došao je lopov da te opljačka! " ironično sam joj odgovorila. Mislim naravno da sam ja. " Hajde de ne pametuj nego navali na pizzu. " govorila je dok je spuštala tek vruću pizz na stol. " Zovi brata brzo! " ushićeno je govorila. Mislim pripremila je običnu pizzu, ali ajde nek joj bude. " Robby silazi dolje ručak je! " prodrala sam se sa prizemlja. Sjela sam za stol i izvadila najveći komad kako ga brat ne bi pojeo. " Gledaj debele kako jede. " Robby je isplazio jezik prema meni. Ja uopšte nisam debela osoba, taman sam. Robby misli tako dobiti više hrane. Kreten. " Hajde umišljeni začepi. " preokrenula sam očima. " Ne svađaj te se, nego kako je bilo u školi? " mama je tu da bi zaustavila naše rasprave. " Što će biti? Samo što sam izgubio svu popularnost i prijatelje da bi došao ovde... " Robby je moj popularni, stariji brat, odnosno bio je popularan. " Ha-ha kako smiješno Robby! " prevernem očima njegovoj gluposti. " Meni ej bilo dobro za prvi dan. " nasmiješim se kako bi makar malo mami popravila raspoloženje, koje je uništio kreten Robby. " Drago mi je. " mama mi uzvrati osmjehom te nastavimo sa objedom. " Tata neće doći? " prekinula sam tišinu između nas. " Mah puno radi, a još se treba smjestiti u novu kancelariju znaš kako to sve ide. " kimnem glavom. Moj otac naporno radi kako bi nam pružio sve što želimo. " Scharlotte ti ćeš mi pomoći oko sudova, a ti Robby izbaci smeće. " oboje potvrdno kimnemo glavom, što je čudo jer se uvijek bunimo an kućne poslove. Ustala sam i pospremila tanjure sa stola, dok je Robby izbacio smeće. " Pa ima li neki dečko? " mama me upita što tiše, ako bi Robby došao izazivao bi me mjesec dana. " Ma nema, znaš mene. " razlog zbog kojeg sam odmah pomislila na kovrđavog kretena je nepoznat. Valjda što je to bio jedini dečko koji mi se obratio danas. Još jednom glupan.
Matt Black's P.O.V ( to je Lucy-n brat, djevojka koju je Scharlott upoznala u školi kada je izbila tuča )
Sjedim na bolničkoj stolici u hodnjiku. Samo čekam jebenog doktora koji če mi eći šta je sa mojom sestrom. Iz sobe izlati čovjek sa bijelom kutom i prilazi mi. " Vi ste Lucyn brat? " upita me te mu ja potvrdno klimnem glavom. " Nažalost ova vijest je uznemirujuća i molim vas da se saberete. " doktor mi je rekao te smo sijeli na stolice. Uhvatio me je grč zbog njegovih riječi. " Vaša sestra boluje od raka. " tiho je rekao. Ne mogu vjerovati što sam to čuo. Ona je tako dobra i nevina da bi imala ovu bolest. Suze su mi same krenule niz obraze. " Što govorite? " glas mi je pucao. " Nažalost, ostalo joj je oko godina dana. Ako budete optimistični sa njom može ih provesti najbolje. " Uhvatio sam se za glavu i počeo jecati. Prvi pu u životu plačem. Ali moja mala Lucy nije kriva. Nije joj se moglo ovo dogoditi. Doktor me potapša po ramenu i ode niz hodnik.Ostala mi je samo ona, ne mogu podniejti još jedan gubitak bližnjih. Ne mogu. Otišao sam do wc-a kako bih se umio, jer ako ovakav izađem pred nju bit će joj još gore. Ako je to moguće...
/.../
Ušao sam u bolničku sobu moje male sestrice. Bijele usnice i neuredna kosa su mi bili dokaz da stvarno nije dobro. " Lucy... " tiho sam progovrio. " Matt uđi brate. " Osmjeh joj se pojavi na licu kada me je ugledala. " što ti je? " primjetila je moj izraz lica. Ona mi je sestra zna sve o meni. " Lucy ne znam kako da ti ovo kažem.. " pogno sam glavu . " Matt što je bilo reci mi. " njene obrve su se skupile isčekivajući što ću reći. " Lucy ti imaš rak. " jedva sam prevalio preko usta. Pogledao sam u nju i onaj osmjeh je nestao, zamjenila su ga suze. " Što? To je ne moguće zar ne? " ustala je naglo iz kreveta. " Lucy nemoj to raditi molim te. " zagrilo sam je snažno. " Ne. Ne to nije istina Matt " počela je plakati jako i pala na koljena. Uhvatio sam njeno sičušno tijelo i zagrlio je. " Matt ne želim to. "
Scharlotte P.O.V ;
" Daj Robby makni se sa te fotelje ja tu sjedim. " gurala sam ga svom snagom. " Daj Robby makni se sa te fotelje ja tu sjedim. "ponovio je za mnom uz ženskast glas. " Ti to mene imitiraš? " u nevjerici sam ga upitala. " Ti to mene imitiraš? " nastavio je sa svojom provokacijom. " Začepi! " udarila sam ga rukom u rame. " Začepi! " opet me oponašao, pa ja nisam imala izbora te sam sjela na kauč. Na TV-u je bilo ništa. Jendo veliko ništa. Robby gleda dosadni boks. A ja boks prezirem. Nema svrhe svađati se sa njim kad je djetinjast. Ustanem sa kauča i brzo zgrabim čips sa stola i pobjegnem u sobu. Ha 1-1 je sad Robby. Zaključam sobu u slučaju da Robby uđe i uzme čips. Da ovo vam je kao u filmu preživjavanja. Ako si uspio uzeti nešto preživio si. Nakon pojedenog čipsa ostalo mi je ništa drugo no dovršiti zadaću. Uzela sam par bilježnica i nešto škrabala po njima. Ne znam koji moroni od profesora uošte daju zadaće na fakultetu. Po Bogu nisam u prvom osnovne. Kada sam završila sa glupom zadaćom obukla sam svoju mehu pidzamu. Preumorna sam i jako bi m pasao san. Iako skoro nikad ne zaspim prije dva sata poslije ponoći sad hoću.
Harry Styles P.O.V ;
" Hajde Rebeca večeras. " doslovno sam molio glupaču da mi da večeras. " Jooj Harry što si ti naporan, ajd eto me za dvadest minuta " spustila je slušalicu. Uspio sam nagovoriti malu kurvu da dođe. Ma da i ona jedva čeka da je neko izjebe ( riječnik mu je užas lol ). Sad moram raspremiti krevet, jer neda mi se na ovom glupom kauču jebat. Uzeo sam par majci i strpo ih u ormar. Ko će sad to smotavati. Zvono se oglasilo i potrčo sam da otvorim. Na njima se nalazila djevojka tamnijeg tena, jako velikih grudi i crne kose Rebeca. " Hajde uđi. " zatvorio sam vrata i odmah se počeo skidati. Ona je bila već napola gola tako da ona nije problem. Uvukao sam je u sobu i bacio na krevet. " Lakše malo konju " pobunila se mala kurvica.
[Pa ljudovi moji novi nastavak. Al isamo azto jer imam neku insprijaciju. Sad se zaklinjem da nema nastavaka do ljeta. Što mislite o Lucy? Da li vam je žao. A Harry? Pravo je pervezan lol. :*
YOU ARE READING
Why we fall in love ? ( H.S )
FanfictionSvako postavlja pitanje, zašto se zaljubljujemo? Niko nema odgovora, ali znamo da je to neki osjećaj zbog kojeg vam zakuca srce brže a dlanovi se znoje. Obog ljeta će te upoznati djevojku koja nikad nije okusila taj osjećaj. Nije imala priliku da sp...