*Yaz Kampı*Bölüm 1*

91 5 7
                                    

Sevgili günlük...

Bugün okulun son günü.Buda demek oluyor ki yaz kampına yarın gideceğim.Aslında hiç gitmek istemezdim.Neden olsa bütün yıl derslere çalıştım,dinlenmem gerekiyordu.Dinlenmekten kastım THE VAMPİRE DİARİES izlemek,uyumak,tabi en önemlisi bu yaz ikizim (ama kendisi benden 10 Sn daha büyük olduğu için kendisine abi denmesini istiyor)Yani Doruğun yurt dışından gelicek olmasıydı.

Fikrmi değiştirme nedenim bloğum.Bu aralar baya okuyan var,buda demek oluyor ki kampa gidip araştırma yapmalıyım.Çünkü kampa popülerlerde gelicek en iyi haberler kesinlikle bu kampta olucakkkk!!!

Günlüğümü yazmayı bitirdikten sonra snopy'li yastığımın altına koydum,ve saate baktım.Saat 10:40'dı karnelerimizi 1'de alıcaktık.Yatağımdan kalkıp ayağıma yine Snopu'li terliklerimi geçirerek,mavi ve beyaz renklerine sahip olan perdemi açmaya gittim.Odam arka bahçemize bakıyordu binevi manzaralı odaya sahiptim çünkü annem çieklerle uğraşmayı çok sever bu bu nedenle bahçemiz yeşildi.
Bahçemizin bir köşede mangal tarzı şeyler,kenarda köpeğim Şila'nın kulebesi vardı kendisi bir golden retriever olduğu için bu bahçe tam ona göreydi.

Başka yerlerde beyaz masa,kahve beyaz koltuk takımı ve benim favori yerim kitap okuyarak uyuya kaldığım genelde sallanırken düştüğüm hamak vardı.Tatilimin iyi geçmesi lazımdı nede olsa hamağımdan ayrı kalıcaktım.

°•°
Duştan çıkınca üzerime yarasa kollu değişik desenleri olan bir tişört,altıma siyah kot ve biraz hava katsın diye şaka takıp aşağıya indim.
Annemler beni masada bekliyorlardı.Kahvaltıyı Nermoş (evin hizmetlisi Neriman teyzenin)hazırlamıştı ve en sevdiğim şeylerden biri olan tost vardı!
"Canım annem,bitanecik annem bugün çok güzel olmuşsun"
"Yine kampa gitmiycem mevzusuysa hayır!gidiceksin"yine anladı bu durum artık fazla ürkünç olmaya başladı
"Tamam,tamam neyse son kez şansımı deniyim dedim"afiyetle yemeye başladım bugün harbi acıkmıştı.Kahvaltı tabağımı sömürdükten sonra

"Ben kaçtım"annemle babamın birşey demesine izin vermeden yanaklarına sulu öpüçükler bırakıp kapıya yöneldim.Ayağıma beyaz gerçi artık griye dönen converslerimi geçirip evden çıktım.Akın ve İrem'le evlerimiz hem birbirimize hemde okula yakın olduğu için yürürdük.Önce Akın'ı almam gerekiyordu.Kulağıma kulaklığımı takıp'BAĞDAT' şarkısını açtım hüzünlü müzünlü amam şuan popüler ve ben şarkıya binevi kafayı taktım.

2 Dk sonra...

Akınların kapısına vardığımda kapıda beni bekliyordu.Üzerine beyaz mavi kareli gömlek ve altına güzel bir kot giymişti.

"Günaydınnn"diyip yanağını bana uzattı her sabah olduğu gibi günaydın öpcüğü istiyordu onumu kırıcam diyip yanağına sulumu sulu öpücük bıraktım kötülükkk nihahahaa

"Vur dedim öldürdün"diyince yüzüme pis bir sırıtış yerleştirip yürümeye başladım derken aman Allahım hediye!

"Almanya'dan bana çıkolata getirmeyi unutma!" Akın iki haftalığına Almanya'ya gidicekti.O yüzden hediye mühüm bir konu şakası olmazz

"Tamam,tamam güzelim sana en güzel çıkolatayı getircem"yanağına bu sefer normal bir öpücük bırakıp(sadece yakın arkadaşlar)yola odaklandım.

1 Dk sonra

"İrem hiç değişmiyecek"herzaman olduğu gibi İrem hanfendinin giyinmesi yine uzun sürmüştü ve yine herzaman olduğunu gibi bitkisel hayata geçmek üzereydik.
"Artık gına geldim kıza demediğimizi bırakmadık hala aynı!"Akın haklıydı hergün söylenirdik ama değişen bişey yok aynı tas aynı hamam.Derken...
"Hadi yürüsenize geç kalıcazz"valla bu kız insanı deli eder.şuan tımarhanede olmadığımıza bin şükür.
" 2 saattir burda seni bekliyoruz bide geç kalıcaz diyorsun!"
"Geldim ya işte önemli olanda bu"sakinim sakinim...
"Neyse kampa gidicez diye birşey demiyorum.Ama demiceğim anlamına gelmez"
"Aaa şurdaki köpekmi? Ne kadar tatlıymış."otarafa döndüğümde Akın araya girdi.
"Orda hiç birşey yok"
"İyi tamam be!öff Lafı çevirelim diyoruz ordan buradan biri dalıyor!"
"Tamam tartışmayalım bugün karne günü ve ben1. Derin 2. İrem sende 3.sün bundan güzel haber mi olur?"dersleri bu yıl baya ciddiye almıştık.Tabi ben ek olarak bloğumda.
"Aslında var....yaz kampına popülerlerde geliyor"arkadaşlarıma bloğu benim yazdığımı biliyorlardı.Sonuçta en yakın arkadaşlarım.
"Derin bence bloğu yazmaya ara ver yada bu kadar popülerleri sinir edecek şey yazma"Akın ilk defa bu kadar ciddi bir konuşma yapıyordu.
"Neden bence gayet iyi gidiyor"
"Sorun iyi gidip gitmemesi değil.Sorun onlar seni bulursa sonucun pekde iyi olmayacağıdır."aslında böyle bir tehlikesi konusu
"Merak etme dönem başından beri arıyorlar ama sonuç yok"
"Uyarmadı deme!"
"Bence devam bloğun harika gidiyor"
"Neyse bu konuyu sonra konuşuruz geldik bile"
Okulumuzun SOYKAN kolejiydi birçok aktivite bulunmaktaydı.Yüzme,müzik,binicilik,basket... hatta jimlastik takımı bile vardı.Ben yüzme,binicilik,jimlastik hatta sesim güzel olduğu için zorla müziğe bile katılmıştım.Zaten yaz kampıda bizim okulundu.Okulumuzun tek sorun kendini bişey sanan popülerlerlerdi! Hep aynı yere oturmaları,başkaları ile uğraşmaları...
Aslında bu bloğu açma sebebim İNTİKAM almaktı.
Çünkü
1 ay önce...

Günlüğüm çantamda kalmıştı bende mecburen okula getirmek zorunda kalmıştım.Benim için çok önemliydi hakkımda her şey orda yazıyordu.bende tam dolabıma koyup gitleyecekken kolumda bir el hissettim.Bu el herkesle uğraşan popüler olan Selin'indi.Gözleri günlüğüme kaydı.Elimden zorla aldı ve bu gerizekalı,sümüklü Selin günlüğümü yüksek sesle okumaya başladı. zıpladım,çabaladım,bağırdım çağırdım ama engel olmayınca sinirden ağlamaya başladım şuan gözlerim ateş saçıyordu.Onu boğarak öldürmemem için hiçbir sebep yoktu!
Ama bunuda başaramadım çünkü İrem ve Akın benim ağladığımı görünce yanına koştular.İrem beni teselli ederken Akın Selinden günlüğümü aldı.
O gün bugündür intikam alıyorum...

^2. Bölümü en kısa sürede yazıp yayınlayacağım.Umarım beğenirsiniz^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GENÇLİK ATEŞİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin