Berfin
Bu gün hastaneden çıkıcaktım. Gercekten şu hastaneden nefret ediyorum. Özellikle kokusundan. Neyse ki cikicaktim.
"Berfincim doktorla konustum. Cikabilirsiniz dedi. Ben eve gidip sana kıyafet getiriyim. Sonra çıkalım.""Tamam ama çabuk gel. Darlandım vallahi"
Poyraz
Berfin bu gun hastaneden cikiyodu. Sabah erkenden kalktım. Ali ile birlikte hastaneye gidecektik tam Kapıdan çıkarken Kerem içeri girdi iş için yurtdışına gitmişti."Abi nereye gidiyosunuz"
" Sonra anlatırım kardeşim şimdi işimiz var çıkıyoruz bu arada sende hoşgeldin.""Peki abi görüşürüz"
Ali ile birlikte hastanenin yolunu tuttuk. Hastaneye geldiğimizde Ali arabayı park edip gelecekdi.
Bende odaya doğru yol aldım.
Berfin
Selin eşyalarımı getirmişti.
" canım ben çıkış işlemlerini halledip geliyorum Sen de bu arada üzerine Giyin."
" tamam aşağıda buluşuruz."
Selin odadan çıktı bende üzerimi çıkardım elimi tişörtümü aldım tam giyecekken kapı birden açıldı ve içeri Poyraz geldi üzerimde sadece sütyen ve külot vardı. Çok korkmuş ve utanmıştım. Ellerimde göğüslerimi kapatmaya çalıştım poyraz ise bana Gözlerini dikmiş bakıyordu."Pis sapık. Ne bakıyosun çıksana."diye bağırdım.
"Hey sana diyorum bakmasana."hala bakamaya devam ediyordu."Iıı ben şey pardon çıkıyım bari"
"E bi zahmet çık. Pis sapık" arkasından bağırdım. Kendimi çok kötü hissediyordum. Beni iç çamaşırlarımla görmüştü. Hic bir erkek beni bu şekilde görmemişti. Tamam seksi bir vucudum var ve dekolteli elbiselerde giyiyorum ama bu çok farklıydı. Zaten daha önce birisiyle birlikde olmadım. Bayaği utanmistim. Bu düşünceleri bir kenara bırakıp üzerimi giydim. Tam çıkacakken selin iceri girdi.
"Çıkış işlemlerini halletmiş birisi. Ücreti de ödemiş."
"Allah allah kim ödeyecek ki"
"Ben" dedi poyraz.
"Sen hala akıllanmadınmı"
"Ne konuda acaba?"
"Kapıyı çalabilirdin. Müsait olmayabilirdim."
"Gördügüm kadarıyla müsaitsin. Belki biraz önceki manzarayı tekrar görebilirim umuduyla çalmadım kapıyı"
"Pis sapık."ukala pişkin sapık işte nolcak.
"Bi dakika yaa biraz önce nolduki"diye sordu selin
"Boşver yaa gereksiz bişeydi. " Bu sırada ali içeri girdi
"Eveeet araba hazır olduğuna göre gidebiliriz."dedi"Size iyi günler saat 5 te görüşmek üzere."dedim
"Aynı yere gidiyoruz inat etmeyinde gelin işte merak etmeyin yemeyiz sizi"bunu diyen tabiki ukala poyrazdı
"Evet berfin yaa bide taksi parası mı verelim "
"Ya selin sen cok istiyosan git ben taksiyle gidicem"
"İyi kendin bilirsin hadi gidelim selin"dedi poyraz.
"Gercekten gidiyomusun selin"
"İnat etme ne olur."
"Off be tamam."
"E hadi o zaman gidelim"dedi ali.
Ve hastaneden çıkıp arabaya bindik. Poyraz arabayı kullanıyordu. Selin ve ali arkaya bindiler. Ne ara kaynaştı bunlar. Bende mecburen öne binmek zorunda kaldım. Eve gidene kadar hiç konuşmadık. Zaten eve de gitmiyorduk.