2

626 55 7
                                    

2016 Hastane Odası

Başıma giren ağrı canımı o kadar çok acıtıyordu ki ara sıra nefesimi kesiyordu.Bedenim tüm acıyı tatmıştı.Kulaklarıma dolan makine sesleri son derece korkutucuydu.Yine korkunç bir rüya görüyordum.Her taraf karanlıktı.SAdece koku,sesler ve bir de acı vücuduma hücum ediyordu.

''Kendine geliyor!''Gözlerimi ilk beyaz ışık yaktı sonrasında etrafımı saran beyaz önlüklü kişiler.

''Neredeyim?''Sesim fısıltı gibi çıkıyordu.Boğazım kupkuruydu.

''Şimdi hastane de ve güzendesiniz.Bir trafik kazası geçirdiniz.''Elimi güven verircesine tutan hemşire tekrardan uyumam için kolumdaki damaryoluna bir şeyler verirken dünyam tekrardan kararmıştı.Aklımın içinde ki aydınlık bir güne uyanıncaya kadar...

1989 Yazı Doğum Gününden Önceki Yaz

1989 Yazı Doğum Gününden Önceki Yaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

''Suho'ya!''

''Ne var?''

''Bavulumda ki mayolarımı nereye koydun?''

''Mayondan banane!''

''Onu alanın sen olduğunu bilemeyecek kadar aptal mı görünüyorum?''

''Tabi ki de!Bunu sorman bir aptal olduğunun kanıtı olsa gerek!''

''Seni elime geçirirsem öldüreceğim!''Ve apansız kavgalarımızdan birisi daha başlamıştı.Küçüklüğümüzden beridir her yaz tatile birlikte giderdik.Ve her yaz mayolarım o tarafından alınırdı.Ve tatil boyunca üstümde kıyafetlerle yüzerdim.Tenim yüzüm hariç bembeyaz kalırdı.Ve tatil dönüşü alay konusu olurdum.Zaten yeterinde değilmiş gibi.

''Özür dile!''Suho'nun nunası yine bizi ayırmıştı.Ve Suho kaderine razı olmuşlukla dizlerinin üstüne çökmişti.

''Üzgünüm.''Sesini duymam için kulaklarımı iyice kabartmıştım.

''Ne dedin?''

''Üzgünüm!''Biraz daha duyulabilirdi.

''Lafı dolandırmadan!''

''Üzgünüm!Üzgünüm!Üzgünüm!Daha kaç kere söylemem gerek acaba!''Sesi kulağım pasını alıp götürürken omzuma çarpıp kayalıklara doğru gitmişti.Arkasından bakarken gidişini izlediğim anı asla unutamayacaktım...

2016 Hastane Odası

''Gitme!Suho'ya gitme!''İrkilerek uyandığımda oda da alışkın olmadığım yüzler vardı.Gözlerimle onu arıyordum.

''O nerede?''

''Sakin ol Sun Jung!''Beni kollarımdan tutup sarsan kişiye dönüp baktığımda daha büyük bir şaşkınlık yaşıyordum.

''Sen nasıl?''

''Kazadan dolayı biraz sarsıldın.Zamanla düzeleceksin.''Kollarımdaki elini indirmişti.Odanın geri kalanına baktığımda ondan eser yoktu.

Find The Missing Star✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin