2016 Yan Evden Taşınan Eşyalar
Sabahın ışıkları gözlerimi yakarken dışarıda gelen gürültüler beni uyandırmıştı.Kalkıp penceremin perdesini çekip açtığımda karşı pencereyi açık gördüğümde şaşırmıştım.
Bahçeye baktığımda eşyalar çıkartılıp orada toplanıyordu.Gördüğüm tüm şeyler Suho'ya aitti.Odadan hızla çıkıp giderken ne düşündüğüm umrumda değildi.
''Sorun ne kızım?''Annem masa hazırlamakla meşgulken ben ayğıma hiç bir şey giymeden yan evin bahçesine doğru koşmaktaydım.
''Hanımefendi?''Sorgu soran gözleri umursamadan bahçeye atılan eşyaların arasında ona ait şeyleri aramaktaydım.Gözüme çarpan şeyleri kollarımla korumaya çalışırken beni durdurmak için hiç kimse gelmiyordu.Sadece yapmamam gerektiği söyleniyordu.
''Sun Jung dur!''Babamın kükreyen sesi bile umrumda olmamıştı.
''Kızım sakin ol!''Kollarıma alabildiğim kadar eşya alıp geriye döndüm.Tam karşımda duran babamla olduğum yerde kalakalmıştım.
''Ne yaptığını sanıyorsun?''
''Onlar Suho'nun baba!''Yanağıma yediğim tokatla kollarımda taşımak için çok fazla olan eşyalar düşüp etrafa saçılırken yağmur yağmaya başlamıştı.
''Onun yok olmasına sebep olmuşken şimdide eşyalarını alıp ne yapmaya çalışıyorsun?''
''Ne yaptım?Delireceğim!Tanrının belası ben tam olarak ne yaptım da herkesin nefretini kazanıp ölmek istedim!Bana tam olarak yaptığım şeyi söyleyin de kendimi öldüreyim!''Zaman durmuştu.Gözlerimi açtığımda 26 yıl ileriye gelen ben hep geri dönmek için yollar arar olmuştum.
Suho'nun eşyalarının götürülmesi demek artık onun geri gelmeyeceğiyle aynıydı.Ona ait ne varsa zamandan silinirken onu silen silgi bendim.Nedenlerini bilmeden ona zarar verdiğimi düşünmek beni delirtiyordu.En çokta onu deli gibi özlerken onun geri gelmeyeceğini her seferinde yüzüme tokat gibi çarpıyorlardı.Kimse bana bir şeyleri anlatmak istemiyordu.Acı çektiğimi bilmiyor muydular?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find The Missing Star✔
Fanfiction"Herkes sürekli bir şey kaybederdi hayatında.Benim kaybettiğim şey sevgili arkadaşım Suho'ydu.Ve ben geçmişe gidip bulmakta sonuna kadar kararlıydım."Sun Jung "Seni son güne kadar bekledim.Onu değil beni görmeni bekledim.Ama Sun Jung benim için düny...