1990 Min Ho'nun teklifi
Sun Jung ayaklarını sürüyerek otobüs durağından okuluna doğru yürüyordu.Elinde tuttuğu kitabı merakla okurken son derece dalgındı.Duvar sandığı bir şeye çarpıp elindeki kitabı yere düşürdüğünde kendine gelmişti.Kitabı yerden alacağı sırada birisi kendinden önce onu almıştı.
''Teşeşkkür ederim.Nasıl?''Karşında Min Ho'yu gördüğünde şaşkınlığını gizleyemedi.
''Bu kadar şaşıracağını adım gibi biliyordum.''
''Seni karşımda görmeyi beklemiyordum.''
''Sadece uzun bir zamandır seni görmediğim için özlemiştim.''Sun Jung duyduğu şeyle daha fazla şaşırırken ona sadece gülümsemekle yetinmişti.
''Benim hangi okula gittiğimi nasıl öğrendin?''Birlikte yürümeye başladıklarında Sun Jung ona can alıcı soruyu sormaktan kendini alamamıştı.
''Gerçekten uğraştırıcı bir şeydi.Senin nereye gittiğini bilmemek son derece sinir bozucuydu.Hocaların istediği şeylerini yerine getirip durarak sana dair ip uçları alabilmek benim için hiçte kolay değildi.''Sun Jung gülümsemişti.Birilerinin aksine onu merak eden birisini düşünmek onu mutlu etmişti.
''Okula gitmek zorunda mısın?''
''Neden?''
''Bugün okulu kırmak isteğim oldukça fazla.''
''Buraya beni de yanında suç ortağı yapmak için mi geldin?''
''Tam üstüne bastın!''Sun Jung düşünüyordu.Bir kerecikte kendini eğlenmek için okuldan alıkoysa ne olurdu ki?
''Seni çok sevdiğim bir flime götüreceğim.Bana eşlik etmek ister misin?''Sun Jung uzun zamandır istediği şeyi elde etmişken mutlu hissetmiyordu.Ama onu geri çevirmekte istemiyordu.
''Neden olmasın?''Min Ho içten gülümsemesiyle onunla yakınlaşmak için yeni yollar bulurken Suho'ya giden yolların tek tek tükendiğinden haberi yoktu Sun Jung'un.
2016 Televizyonda flime rastgelince
''Min Hyuk'a bir dakika!''Gözlerim yalnış görmüş olamazdı.Min Hyuk az önceki kanalı açtığında gözlerim şaşkınlıkla daha çok açılmıştı.
''Anne ne oldu?''
''Bu flimi çok uzun zaman önce izlemiştim.''
''İstersen sinemaya gidip izleyebiliriz.''
''İmkansız.''Flimin hangi kısmına geldiğimizi bilmesemde o gün flimden daha çok önümde oturanları izlemiştim.Tek izlediğim sonuydu diyebilirim.
''Ağlıyorsun!''Min Hyuk'un sıcak ellerini yanaklarımda hissettiğimde dalıp gittiğim dünyadan kendime gelmiştim.
''Sedece bir anı aklıma geldi.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Find The Missing Star✔
Fanfiction"Herkes sürekli bir şey kaybederdi hayatında.Benim kaybettiğim şey sevgili arkadaşım Suho'ydu.Ve ben geçmişe gidip bulmakta sonuna kadar kararlıydım."Sun Jung "Seni son güne kadar bekledim.Onu değil beni görmeni bekledim.Ama Sun Jung benim için düny...