P.o.v. Ontvoerder 1(Niall)
Wow ze is echt knap denk ik als ik snel haar kant op kijk en ze kijkt naar mij en trek mijn hoofd snel terug.
Dan zegt Zayn tegen mij dat we haar terug moeten zetten hij sleept haar daar naar toe terwijl ze smeekt of we haarwillen laten gaan.
P.o.v. Nina
Ik word weer terug gebracht naar het donkere kamertje terwijl ik smeek of ik naar huis toe mag. Als ze me in het kamertje terug hebben gezet doen ze het licht aan. Ze kijken me heel lang en eng aan dan vraagt Ontvoerder 2 "of ik hier nog lang wil blijven".
Meteen zeg ik zachtjes nee. En hij lacht en ik zie dat ontvoerder 1 met de blauwe ogen een gedwongen nep lachje heeft.
Dan vraagt hij "door wie wil je worden verkracht, Niall of mij" ik antwoord "niemand".
Dan loopt hij dreigend naar mij toe en zegt woord voor woord "DOOR WIE !!!!!!!!" ? "Of door ons bijde?"
"Eum, hij" stamel ik en wijs naar die met blauwe ogen "aaah Niall dus"
P.o.v. Niall
Kutzooi waarom ik nou weer ik kan haar dit niet aandoen, maar anders verlies ik mijn beste vriend dus ik doe het maar.
Ik zie de bange blik blik in haar ogen die me aanstaren en Zayn kleed haar uit en ik denk weer oh wat is ze mooi. Dan loopt Zayn weg. Ik blijf alleen met haar achter. Vanachter de deur hoor ik Zayn roepen"succes" en de deur word dicht gedaan. En ik loop naar haar toe terwijl ik mijzelf uitkleed. En ik zie haar nog banger naar mij kijken.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Oeh clifhanger, volgende week weer verder!
Xx Emilie en Juliette
P.s. Laat weten wat je er van vind, en ideeën zijn ook welkom.
JE LEEST
Verliefd op de moordenaar
FanfictionHet gaat over een meisje Nina ze is 17 jaar en lijdt een doodnormaal leven totdat...........