Niall's P.o.v.
Als ik 's ochtends wakker wordt doe ik mijn jogging broek aan en een wit t-shirt loop ik naar Zayn's kamer toe maar dan zie ik nog iemand anders in zijn bed liggen. Ik schrik en denk oh nee Nina dat wou Zayn dus gaan doen. En ik zie Zayn net wakker worden.
"Wat the fuck Zayn waarom heb je dat gedaan!!!???" En ik ben laaiend terwijl hij ook nog zegt "relax man" en hij komt met een grijns op mij afgelopen en ik duw hem kei hard tegen de muur. En ik geef hem een stoot op zijn neus.
"Jezus waarom doe je dat" vraagt hij en net op dat moment word Nina wakker en ik trap Zayn in zijn ballen en stoot ik hem knock out.
Ik zegt Nina "doe het dekbed om je heen, we moeten hier weg!" En ze doet de dekbed om haar heen en ik pak haar kleding en mijn portemonnee en mijn iPhone en til Nina op en ga snel naar beneden, pak mijn vest en we stappen in de auto. En ik race weg.
Als we in de auto zitten vraagt Nina waarom we zo snel weg moesten. Ze heeft Zayn blijkbaar niet zien liggen. Hoe ga ik haar dit nou uitleggen. Ik begin met nou... Eigenlijk vind ik het niet heel erg leuk wat Zayn met je heeft gedaan maar ik kon er niets tegen doen dus heb ik hem vanochtend bewusteloos geslagen en toen moest ik vluchten. En als ik jou daar liet zou hij je alleen nog maar erger gaan behandelen. Dus vandaar zijn we nu aan het vluchten voor Zayn .
En ze kijkt me aan en zegt heel zachtjes "dankje"
En ik glimlach en ze vraagt "wat wil je van me?" En ik ben stil en zeg na een tijdje "niks".En ze is stil
En ik zet de radio aan en hoor avicii met hè brother en denk aan Zayn hij voelde echt als een broer aan, maar wat hij nu heeft geflikt is echt niet normaal en ik krijg tranen in mijn ogen. Ze vraagt me wat er is, niks zeg ik.
Na ongeveer drie uur stoppen we bij een tankstation om even wat te drinken en eten. En ik koop 2 sandwiches en 2 bekers koffie en 4 flesjes water en 2 zakken chips en tic tac.
Ik kijk even op mijn iphone en zie dat Zayn heeft gebeld en gesmst. Even wordt ik bang dat hij ons gaat achtervolgen maar dat moet maar niet aan Nina laten merken anders wordt ze nog banger en dat moet niet.
Ik loop weer naar de auto en stap in en geef haar zonder iets te zeggen een sandwich en een koffie
En start de auto weer en rijd weer verder. Ondertussen zie ik in mijn ooghoek Nina naar me kijken en ik begin te blozen ik vraag mezelf af waarom ik zo snel bloos, dan kijk ik ook haar kant op en ze draait weg en ook zij begint te blozen. Stiekem vind ik dat wel leuk. Ik zit te bedenken waar we zouden moeten overnachten maar het wordt waarschijnlijk de auto, ik kan mezelf wel slaan ik ben de dekens vergeten we hebben alleen haar dekbed. We moeten maar even een supermarkt opzoeken voor eten tandenborstel enz. Maar eerst nog even een paar uur doorrijden.
Als het donker word rijd ik heel hard door het bos ik kijk naar de snelheid en zie dat ik bijna 200 rijden en ik kijk naar Nina en ze kijkt net op dat moment zie ik haar nog verschrikter kijken en ze gilt en ik trap uit automatisme op de rem en kijk naar voren en zie een hert staan, de auto komt net op tijd tot stilstand en ik schrik en we halen daarna beide opgelucht adem en ik rij rustig door.
We zoeken een plekje op langs weg en vallen samen onder Nina's dekbed in slaap. Midden in de nacht schrik is wakker van een hard brommend geluid als ik na een tijdje ben bijgekomen bedenk ik dat we langs de weg staat. Ik zucht diep en val weer in slaap.
Als we s'ochtends wakker worden rijden we een stadje binnen en gaan naar de Starbucks. En gaan naar een supermarkt om broodjes en chocolade pasta te halen met wat cola en water. En daarna gaan we door om wat nieuwe kleding te halen. Als we helemaal klaar zijn met shoppen gaan we weer verder rijden.
Als we een uurtje rijden zie ik dat Nina in slaap is gevallen en denk bij me zelf wat is ze toch leuk.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heei,
Hope u like it!
Xxx Emilie en Juliette
Vote/comment/follow
JE LEEST
Verliefd op de moordenaar
Fiksi PenggemarHet gaat over een meisje Nina ze is 17 jaar en lijdt een doodnormaal leven totdat...........