P.o.v Nina
Pfffff weer een super lange schooldag erop zitten nu heb ik eindelijk vakantie even geen zorgen "hoi mam" roep ik terwijl ik mijn tas op de grond gooi en mijn jas uit doe. Ik loop de keuken in en ik zie dat mama aan het koken is. Terwijl ik haar een kus geef komt papa thuis. Snel ga ik de tafel dekken en zeg hem hallo. Net als elke vrijdag avond ga ik met m'n ouders een film kijken. na het eten gaat mijn moeder popcorn maken en doen we de tv aan. Vanavond gaan we een spanende film kijken, de popcorn is klaar en de film start. Even later horen we heel hard gebonk op het raam in de keuken. M'n vader besluit te gaan kijken. En niet veel later nadat hij is gaan kijken horen we dat er een schot gelost wordt. Mijn moeder zegt me heel snel naar boven te gaan en mij te verstoppen. Ik barst heel zachtjes in huilen uit. Nadat ik naar boven ben gerend. Hoor ik nog een schot. Ik dacht ohhh nee eerst papa en nu mama wanneer ben ik aan de beurt. Ik ben hartstikke bang als ik zware stappen op de trap hoor lopen. En in 1 keer wordt het licht aangedaan op mijn kamer. Ik kruip onder mijn bed maar een sterke mannen hand sleurt me eronder vandaan en ik word geblindeerd en een busje ingesleept en we rijden weg.
___________________________________________________________________
Heei
Dit was het eerste hoofdstuk willen jullie please een comment achterlaten van wat jullie ervan vinden?
Xx from us
JE LEEST
Verliefd op de moordenaar
Fiksi PenggemarHet gaat over een meisje Nina ze is 17 jaar en lijdt een doodnormaal leven totdat...........