8

8.1K 589 81
                                    

Chanyeol, Baekhyun'la mesajlaştıklarından beri yerinde duramıyordu.

Öylesine bir takımı alıp mağazadan çıkmıştı.

Acaba gerçekten aynı şirkette olabilirler miydi? Bu mümkün müydü?Bir şey bu kadar imkansızken nasıl olanaklı gelebiliyordu ki?

Chanyeol arabayla evine dönerken durmadan yaka kartı zorunluluğu getirmediği için kendisine kızdı.

Şimdi aynı şirkette bile olsalar onu nasıl bulacaktı ki?

Sonra aklına bir fikir geldi. Bu akşam Chanyeol Baekhyun'u bulacaktı.

-------------

Baekhyun tam saatinde hazırlanıp şirketine gelmişti ve ona gösterilen büyük ve bir o kadar kalabalık salona girmişti.

İş yerinde pek bir arkadaşı yoktu bu yüzden kenardaki masalardan birine oturdu. Baekhyun'a göre iş yerinde bir tek işini yapmak yeterliydi arkadaşlık işleri ona göre değildi.

En sonunda bir kişi sahneye çıktı. Baekhyun dikkatli bakınca bu kişinin patronları olduğunu gördü.

İçinden acaba kaç saat konuşacak diye düşünmeye başlamıştı bile.
----------
Konuşmanın ortasında Chanyeol arka fonda çalan müziğin kapatılmasını istedi.

Eğer planı doğru işlerse bu gece Baekhyun'u bulacaktı.

Müzik kapatılınca cebinden telefonunu çıkardı ve rehberindeki kayıtlı numarayı tuşladı.

------------

Baekhyun ise o dakika da kalabalıktan bunalıp salon kapısının dış tarafına çıkmıştı.
Kalabalık ona göre değildi.

Çalan telefona bakınca sözde 'Bffsinin' onu aradığını gördü.

Telefonu açtı.

"Hey baekhyun" diye seslendi ilk önce karşı taraf.

"Efendim Chanyeol?"

--------

Chanyeol sahnede bir o tarafa bir o tarafa bakınıyordu fakat yoktu işte.

Salon ne kadar büyük olursa olsun onu bulurdu.Öyle olması gerekiyordu.

"Hiç. Hiçbir şey sadece sesini duymak istemiştim. Herneyse görüşürüz."

Daha sonra bir şey söyleyemeden telefonu kapattı ve sahneden indi.Arkasından gelen bir kaç adamıyla salonu terk etti.

Oysa ki o kapıdan çıkarken Baekhyun'un yanında olduğunu, Baekhyun ise Patronu hemen yanından geçip giderken arkasından baktığı kişinin Chanyeol olduğunu bilmiyordu.

&&&&&&&&&

Gösterip vermeyen yazar gibiyim resmen affediniz jdjdudj daha buluşmaları için erken olduğunu düşünüyorum siz ne dersiniz bilmiyorum ama...

Mutlaka buluşacaklar.fhdjdj

Kendinize iyi bakın byuuu

Kendinize iyi bakın byuuu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Phone // ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin