Były to bilety na koncert Bars and Melody. Koncert jest w Walii, ale to tylko szczegół. Koncert jest 15 czerwca, więc mamy jakiś tydzień do wyjazdu.
Mama:
Dobrze wiem, że dziewczyny mogą być niezadowolone z tego, że przeprowadzamy się o Walii. Z tego co wiem, mieszka tam ten ich idol z... chyba Bas&Mlody (tak ma być–autorka)
Ale muszą sie dowiedzieć, że nie będziemy tu mieszkać. Mamy sporo długów, a w Walii mieszka moja koleżanka, więc mamy gdzie mieszkać. Ma syna w wieku Nadii (16 lat)
–Dziewczyny, zejdźcie do kuchni!
Nie minęła chwila, a już były w kuchni.
–Mam dla Was nie zbyt dobrą wiadomość. Przeprowadzamy się do Walii. Do Port Talbot. Wyjeżdżamy za tydzień.
–Do tego Port Talbot??– spojrzały na mnie ze zdziwieniem.
–Tak.Martyna:
Ja sobie nie poradzę. Nie znam angielskiego prawie wcale, a co się okazuje? Będę musiała tak gadać możliwe, że już przez cały czas. Czekajcie... myślę. W Walii mieszka Leondre!! O ja piernicze! No tak, ja skojarzam fakty dopiero po jakimś czasie (haha Martyna) Musz się zacząć pakować bo zajmie mi to jakieś dwa lata. Muszę iść do galerii bo w czym ja pójdę na koncert.
Idę po Nadie i pójdziemy razem. Wchodze do pokoju siostry a ona co...? Jak zwykle słuchawki w uszach i śpi.Nadia:
Słuchałam muzyki i nawet nie wiem kiedy odpłynęłam.
Do pokoju wpadła moja kochana sister (ten sarkazm).
–Wstawaj, idziemy do galerii bo nie mam co ubrać na koncert–zaczęła nawijać.
–No ok tylko daj się człowiekowi ogarnąć.
–Za 15 minut w salonie– powiedziała i wyszła.Kierowałyśmy się w stronę Galerii Korona (nie wiem czy ona jest w Krakowie) bo tam mamy jakieś 10 minut drogi.
Teraz dopiero zaczęło się szaleństwo zakupów. Na dobry początak oczywiście Mc'Donald, a potem H&M i inne sklepy.4 godziny później:
Zaczęło się robić ciemno, więc postanowiłyśmy iść do domu. Trzeba się pakować i wgl. Mama pojechała do cioci, więc mamy chatę wolną. Możemy zapraszać chłopaków i robić dzikie seksy (haha). Nie no aż takie puszczalskie nie jesteśmy.
Postanowiłyśmy z sis zrobić maraton filmowy. Wybrałam Minionki, ponieważ je kocham. Oglądalyśmy filmy i bajki do 3 w nocy. Później wykąpałam się, ubrałam piżamę i poszłam spać.Hej. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Rozdziały będą co jakieś dwa dni.