Augusztus 31.

9 0 0
                                    

Lehet furcsa de én kivételesen várom a 11.-et. Már "nagyok" leszünk, nem szolnak annyira be a végzősök. 


Nem írtam az elmúlt pár napban... Semmi érdekes nem volt, apával lógtunk, kutyát sétáltattunk, chataltunk a barátokkal, elmentünk fagyizni, vagyis kihasználtuk a nyári szünet utolsó napjait. 

Nah. Holnap suli. Korán kell kelnem. NEEE!! 

Szépen bepakoltam, meg minden. Nagyon izgultam, pedig nincs új osztály, sem új tanárok. Ugyan az ami már 2-3 éve.

Elmentem kutyát sétáltatni, hogy kiszellőztessem a fejemet. Holnap nem lesz nagy változás, sem storyzgatás, mert mindenki tartotta a másikkal a kapcsolatot. Mi egy ilyen "összetartó" osztály vagyunk. 

Sétálás közben velem szembe jött Ani. 

-Szia . - köszönt nem túl vidáman.

- Helló, na mivan? 

- Semmi. Holnap már suli. Nincs hozzá kedvem. 

-Jah hát nekem se sok, de muszáj. -és csendben elmerülve a gondolatainkba sétáltunk tovább. 

Már fél 6 körül volt, mikor elindultunk hazafelé. Mikor beléptem a kertbe, még hátramentem és lefeküdtem a hintaágyra. Már majdnem ott aludtam el, mikor anya jött ki szólni, hogy ideje bejönni. Bementem, ettem egy kicsit, és bevonultam a fürdőbe. Lezuhanyoztam, felvettem a nyuszis pizsamámat, és bementem a szobámba. Még sokáig néztem a plafont, és gondolkoztam, mikor villogott a telóm. Laci írt. 

Lacci:D : Szia! Holnap a suli előtt találkozzunk pls.

Rebii:  Oké

                                           látta:21:53


Majd mikor megnéztem az összes közösségi oldalamon a híreket, megpróbáltam elaludni. Később sikerült is.


Bocsi de már így este nem tudtam mit írni, de az elsős sulis nap izgibb lesz:3






What colour is your life?                               (magyar) Where stories live. Discover now