Voorstellen

21 5 4
                                    

Hoi, ik ben Layla. Ik ben 15 jaar en ik woon in Amerika. Mijn huis is klein maar fijn, dat is wat mijn moeder altijd zegt. Ik vind het huis wel prima, want het ligt in een fijne buurt. Samen met mijn moeder en twee broers leef ik in dat huis. Het huis is oud maar opnieuw ingericht. Dat heb ik namelijk samen gedaan met mijn vader. Maar mijn vader leeft nu niet meer. Hij is 5 maanden geleden gestorven. Mijn familie en ik hebben daar 3 maanden elke dag om moeten huilen. Wij hielden veel te veel van hem. Hij was heel bijzonder, omdat hij altijd voor ons klaar stond. Naast mijn familie ga ik natuurlijk ook naar school. Op school ben ik best populair, want ik sta altijd bij de populaire mensen. Ik doe aan voetbal en dansen. Je zou denken dat het geen goede combinatie is maar ik hou het prima vol. De jongens hebben mij nog nooit zien voetballen, want meestal skip ik de gymles. Gym vind leuk maar het is altijd aan het einde van de dag, daarom sla ik het altijd over. Ik heb nog nooit daarvoor hoeven na te blijven. Mijn vriendinnen en vrienden gaan ook altijd mee. We gaan altijd chillen in de stad of bij het meer bij ons in de buurt. Toen mijn vader overleed waren mijn vrienden erg zorgzaam. Op dat moment hield ik heel veel van ze. School deed namelijk nog al lullig over deze periode. Ik stond toen nog al slecht, en ze begrepen maar niet hoe belangrijk mijn vader voor me was. Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen en zit ik weer gezellig op school. Het gaat goed op school en mijn cijfer stijgen. Ik probeer meer dan mijn best te hiervoor, daarom als het niet lukt ben ik teleurgesteld in mij zelf. Dat ik er boos om word. Want ik moet en zal naar de vwo gaan. 

Mijn vriendinnen zijn: 

Katie, zij is 14 maar bijna 15. Ze is mijn best vriendin. Zij zit samen met mij op voetbal en dansen. We zijn zussen van een andere moeder. Naast Katie is Fay ook een hele goede vriendin. Zij is al 16 maar lijkt daar helemaal niet op. Ze is de grootste vijand van Britney. Dus ik kan vaak niet kiezen aan welke kant ik sta.

Sascha, zij is 15 en is de aanvoerder van het hockeyteam. Britney, zij is al 16. Zij is de populairste vriendin van mij. Elke jongen kijk naar haar. Blair, zij is 15. Ze heeft echt een Amerikaanse naam en schept daar nog al mee op. Als laatste krijg je dan Joyce en Tiffani. Zij zijn een tweeling en ook nog al populair. 

Daniel, hij is al 16 en is mijn vriendje. Hij heeft mooie groene ogen en heeft kastanje bruin haar. En hij zit ook op voetbal, is dus sportief. Hij geeft veel om me, en is soms een beetje te jaloers. Zijn vrienden zijn: James, Jacob,  Matthew, Jayden, Liam en Noah. Zij zijn alle 6 15 jaar. 

Heey, dit is mijn nieuwe boek. Het eerste deel komt eraan. Het begin heeft nog spanning maar dat komt eraan. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden. Als er een foute in zit, laat het dan alsjeblieft even weten. xoxo Kim 

Searching for myselfWhere stories live. Discover now