6. Bölüm: Günlere göre giyim tarzları

24 0 0
                                    

^PAZARTESİ^

Doğallık Günü

 Haftanın ilk günü doğal bir kombin ve makyajla başlamak ister misin?

Kombin

  Çiçekli böcekli bir elbise altına da beyaz bir sneakers ya da hafif topuklu bir ayakkabı. Sade bir kolye ve bileklikle kombinleyebilirsiniz. Tabii saçı da unutmamak lazım. Saçınızı örgülü bir topuz ya da salık bırakabilirsiniz.

Makyaj

  Adı üstünde doğallık günü. Bu yüzden sade bir makyaj işinize yarıyacak. İlk olarak kapatıcıyla kapatmak istediğiniz yerleri kapatın. Hafif bir rimel ve pembe bir parlatıcı   sürün. Şeftali tonlarında bir allık uygulayın. Veee hazırsınız.

*******************************************

^SALI^

Toplantı Günü

Kombin

Beyaz bir tişört üstüne de siyah bir ceket altına da yine siyah bir kalem etek ya da siyah pantolon. Ayakkabı olarak da siyah veya krem rengi bir sitiletto giyebilirsiniz. Bu kombini şık bir kolyeyle bütünleştirebilirsiniz. Saç olarak da at kuyruğu yapabilirsiniz.

Makyaj

Yüzünüze bb kremi uygulayın. Kapatıcıyla kapatmak istediğiniz yerleri kapatın. Göz kapağınıza krem bir far ve rimel  uygulayın. Hafif kuyruksuz bir eyeliner çekin. Yüzünüze pembemsi tonlarda bir allık uygulayın. En son pembe mat bir ruj sürün. Veeee hazırsınız.

*******************************************

^ÇARŞAMBA^

Arkadaşlarla Buluşma Günü

Kombin

  Sade ama şık olun. İlk olarak omuzları açık kısa kollu siyah beyaz çizgili bir tişört ve beyaz ya da kot bir pantolon giyebilirsiniz. İsteğe göre siyah kısa etek de olabilir. Altına da sandalet ya da beyaz converse tam olur. Aksesuar da takabilirsiniz.

Makyaj

  İlk olarak kusurlarınızı örtmek için orta kapatıcılıkta bir kapatıcı uygulayın. Daha sonra gözlerinize göz kalemi ya da eyeliner çekebilirsiniz. Rimeli de unutmamak lazım. Son olarak şeftali tonlarında bir allık ve yine şeftali tonlarında ruj sürün. Veee hazırsınız.

*******************************************

^PERŞEMBE^

İş yemeği

Kombin

   İlk olarak iş yemeği olduğu için şıklığınızı konuşturmalısınız. Kırmızı renk bir elbise bugün için çok güzel bir seçim olur. Etek boyu dizin bir karış yukarısında olsa daha iyi olur. Krem rengi ya da siyah bir sitiletto ve takılarla bu kombini tamamlayabilirsiniz. Ayrıca çanta olarak da siyah ya da krem rengi bir cüzdan tam olucak :)

Makyaj

   Yüzünüze nemlendiriciyi uygulayın. Sonra uyguluycaksanız sırasıyla fondoten, kapatıcı, pudra, bronzer, aydınlatıcı, allık... Sıra gözlerde. Kalın kuyruklu bir eyeliner çekin, ardından siyah bir far uygulayın. Dudaklarınıza da mat kırmızı bir ruj. Makyajınız hazır.

*******************************************

^CUMA^

Doğum Günü Partisi

Kombin

  İlk önce parti gündüz olucaksa şeker bir elbise, akşam olucaksa şık bir gece elbisesi olmalı. Ayakkabı olarak da yine sitiletto en güzel seçim olucak. Takıları da unutmamak gerek tabii.

Makyaj

  Parti gündüz olucaksa; ilk önce kapatmak istediğiniz kusurlarınızı kapatın. Pembe tonlarında şeker bir allık ve yine aynı tonlarda ruj uygulayın. Gözlerinize de rimel ve eyeliner çekin. Parfümüzü de sıkın. İşte hazırsınız...
  Parti gece olucaksa; kusurlarınızı yine kapatın. Bronzer, allık vs. uyguluycaksanız uygulayın. Eyeliner, rimel ve far üçlüsünü ve rujunuzu da uyguluyaın. Vee hazırsınız...

*******************************************

^CUMARTESİ^

Adalara Gezi

Kombin

  Askılı bir tişört ve boyfriend bir jean giyin. Beyaz spor ayakkabılarınızı da giyin.  Takılarınızı da takın. Bu kadar basit şık olmak:)

Makyaj

  İlk olarak yine kusurlarınızı kapatın. Daha sonra bir rimel ve renkli lip balm uygulayın. Allığınızı da uygulayın. Parfümünüzü de sıkın. Vee hazırsınız.

*******************************************

^PAZAR^

Spor Günü

Kombin

  Rahat olmak için bir tayt ve sporcu atleti giyin. Ayakkkabı olarak da nike ya da adidasın spor ayakkabılarını tercih edebilirsiniz.

Makyaj

  Makyaj yerine bugün de kendinize bakım yapın. Nemlendirici sürmeyi de unutmayın:)

*******************************************

  Evet arkadaşlar bölüm nasıldı beğendiniz mi? Yazana kadar canım çıktı :D Herneyse beğendiyseniz vote atmayı unutmayın. Görüşmek üzere sağlıcakla kalın:)))






BİRİ TAVSİYE Mİ DEDİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin