1. Începem aici...

106 4 2
                                    

Prima zi de școală..uff..din nou.
..11:50..
-Emma, ridică-te ai sa întârzii! *strigă mama de jos la mine*
Mă ridic cu greu din pat ,mă duc la baie și îmi fac rutina de dimineață. Ies din baie si mă opresc in faţa dulapului. Stau vreo 20 de minute până mă hotărăsc cu ce să mă îmbrac. Până la urmă mă îmbrac cu un maieu negru, o pereche de blugi negri tăiați si bineînteles nelipsiţii mei conversi. Mă îmbrac si mă uit în oglindă. Hmm..parcă lipsește ceva. Mă dau cu un creion  dermatograf si puţin eyeliner. Mă mai uit pentru ultima dată in oglindă mulţumită, si cobor jos. Mama stătea la masă si își bea cafeaua în timp ce completa niște fișe pentru spital.
- Neaţa mom.*spun și o pup pe obraz*
-Bună dimineața scumpa mea*imi răspunde ea zâmbitoare*
Îmi iau cheile de pe masă si ies  pe ușă. Mă urc in mașină si pornesc repede.
-Offf..am întârziat.*spun eu nervoasa*
Ajung repede în faţa liceului, cobor si îmi caut cu ochii cea mai bună prietenă. O văd si alerg către ea.
-Ashleeeyyy..*strig eu până ajung la ea*.
-Em , heeei !*spune ea în timp ce mă ia în braţe*
-Vai , ce dor mi-a fost de tine!
-Și mie de tine draga mea! Și...ce sa mai întâmplat pe aici? *Mă întreabă ea cu ochi mari*
-Mai nimic, toate cum le știi. Cum a fost în Grecia?*o întreb eu în timp ce intrăm in liceu*
-Minunaaat.*îmi spune ea aproape ţipând in urechile mele*
Intrăm in clasă și ne așezăm pe locurile noastre așteptând să vină diriginta.
Mai vorbim 10 minute, când intră diriginta pe ușa.
-Bună ziua copii.*ne dă manualele de anul acesta si continua...*
-Începând de astăzi vom avea un nou elev in acest liceu ,care v-a fi colegul vostru.
O ascultam plictisită pe dirigintă când pe ușă a intrat un băiat înalt, brunet cu niște ochi albastri superbi.
-Copii el e Jacob West.
Mă holbam la el când Ashley s-a întors și mi-a spus cu un zâmbet pervers:
-Ohh..mamă ce sexy e tipu'.
Ma uit la ea si zâmbesc
-Emma?*mă strigă diriginta*
-Da?
-Domnul Jacob va sta lângă tine.
-Bine*spun eu zâmbind ușor și uitându-mă la el.*
-Vai cât noroc ai Em. *spune Ashley zâmbind*
-Se pare că da.
Jacob pleacă de lângă  dirigintă după ce mai vorbește ceva cu ea și se îndreaptă spre banca mea.
-Bună!*ma salută el în timp ce se așează pe locul liber de lângă mine*
-Hei!
-Jacob.
-Emma, încântată.
-Emma? *mă strigă din nou diriginta*
-Da?
-Te rog ,prezintă-i lui Jacob liceul.
-Bine.*spun eu cu un zâmbet imens pe faţă*
Jacob se ridica din bancă si iese din clasă iar eu îl urmez.
-De unde te-ai mutat?*îl întreb eu*
-New York.
-Și..de ce te-ai mutat la liceul nostru?
-Tatăl meu și-a deschis o firmă aici în oraș, și am decis să imi termin ultimul an de liceu aici.
-Și mama ta?
-Mama a murit acuma 5 ani.*spune el serios*
-Îmi..îmi pare rău.
-Cred că e deajuns cu turul ăsta.*spune Jacob și pleacă către ieșirea din liceu*
Ups..se pare că am vorbit prea mult. Mă duc la dulapul meu, îmi las cărţile și hotărăsc să merg acasă. O voi suna mai încolo pe Ashley. Când dau să ies pe ușa liceului, ma izbesc de un corp solid. Când mă uit la faţa celui care aproape m-a făcut să cad din picioare, rămân șocată.
Nu poate fi el. Nu are cum.
-Dean?? *întreb eu încă uimită*
-Hei iubita.
Se apropie de mine și incearca să mă sărute dar îl împing.
-"Iubita"? Ce cauţi aici?*îl intreb eu nervoasă*
-Îmi era dor de tine..atâta tot.
-Mie nu îmi era dor de tine. *dau să plec dar nu mă lasă*
-Nu mai iertat încă iubita?
-Nu mă mai lua cu "iubita", și nu. Normal că nu te-am iertat. M-ai înșelat, Dean. Și nu cu oricine.  Cu Maddison. Târfa școlii.
-Nu contează asta, tu mă iubești , eu te iubesc, totul e bine intre noi. *spune el zâmbind*
-Nu te mai iubesc Dean și nimic nu e bine intre noi. Pa.*îl dau la o parte si plec la mașina mea*
-Ai să mă ierţi Emma! *îl aud ţipând in urma mea dar nu îl bag în seamă.* Eu si Dean am fost împreună 3 ani, până m-a înșelat cu parașuta scolii. El e mai mare cu un an decât mine.
Urc în mașină și in 15 minute ajung în faţa casei mele. Intru in casă și ca de obicei sunt singură,  mama fiind la muncă, iar tata..el..ei bine nu mi-am cunoscut niciodată tatăl. Din câte mi-a spus mama, când tata..dacă pot să-l numesc așa..când a aflat ca mama e gravidă a dispărut. Și mama nu mai știe nimic de el de aproape 18 ani. Urc în camera mea, îmi pun telefonul pe noptieră și mă duc să fac un duș. Intru în baie, las hainele să cadă de pe mine și când intru în duș, picăturile fierbinți de apă parcă îmi mângâie corpul. Stau așa vreo 30 de minute apoi ies din baie înfășurată intr-un prosop. Îmi iau din dulap perechea mea preferată de pijamale verzi ,mă îmbrac cu ele și mă bag in pat. Iau telefonul de pe noptieră si mă uit la ceas. Nici nu am realizat când s-a făcut așa târziu. Era ora 19:47.
Înainte să pun telefonul la încărcat observ că am primit un mesaj. Deblochez telefonul și citesc mesajul : "Iartă-mă!"
Știu deja de la cine e. Dean. Nu am de gând să îl iert. Lui nici măcar nu i-a păsat de mine atunci când m-a înșelat. Nu ii răspund. Blochez telefonul și îl pun la încărcat. Mă întind mai bine în pat și mă gândesc la colegul cel nou..Jacob..e drăguț, dar parcă și misterios în același timp. Ușor, ușor somnul pune stăpânire pe mine.

Povestea MeaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum