Bementünk Haruval az első óránkra ami matek volt. Ez Haru kedvenc tantárgya de ezt én soha nem fogom megérteni. Egymás mellett ülünk kb minden órán így nagyon sokat beszélünk Haruval. Csak "figyeltem"egész órán ( nálam a figyelés azzal eggyenlő,hogy a semmibe nézek.) Amikor észrevettem,hogy a tanár abbahagyta a beszédét és leült a géphez. Ránéztem Harura aki csinálta a feladatot, igazábból nagyon is aranyos volt. 2-3 percig figyeltem,hogy milyen lelkesen csinálja a feladatát, aztán észrevett és rám nézett.
- Te nem csinálod ? (Mosolyogva kérdezte.)
-De majd otthon megcsinálom! ( közben a fejenet a padba temettem.)
Ő csak nézett egy darabig aztán a tanár rászólt.
-Csináld a feladatod és ne nézelődj !
Haru csak bolintott és folytatta a feladatot.
Pár percel később kicsengettek. Mikor kiértünk a teremből megkérdeztem milyen óráink lesznek ....
Kémia,Irodalom,Nyelvtan (motyogta Haru )
-Miii ? Csak három ?
-Igen ! Mondták matekon , te nem figyeltél ?( nevette el magát mert ő is tudta , hogy csak bambultam előre.)
3 órával később vége lett mindenek ,kicsöngettek és mindenki úgy rohant ki mintha valami mérges gáz felhő lett volna benn.
Ránéztem Harura és megkérdeztem ,hogy akkor most mi lessz.
-Most akkor menyünk hozzátok ?
-Anyám írt ,hogy vendégeket vár ezért hozzánk nem tudunk menni.
-Értem. Akkor mennyünk hozzánk?
-Hát ha nem zavarjuk Karakét....
-Nem, szerintem még otthon sincs.
-Akkor mennyünk !
Bolintottam ,hogy mennyünk .
Elindultunk , olyan csendben mentünk mint akik temetésre mennek eggyszer csak Haru megszólal.
-Éssssss ..... (El vörösödött fejel nézett rám )
-Igen ? Mondjad .
-Nincs otthon senki ? Csak mi leszünk ?
-Igen ! Mondtam Karake nincs otthon elvileg sokáig fog dolgozni....( mosolyogtam rá Harura aki olyan hirtelen kapta el vörös fejét a másik írányba.)
-Jólvagy ? ( kérdeztem töle .)
-P...Persze !
Mire ezt kimondta elértünk a házunkhoz. Kinyitottam az ajtót és beengedtem magunkat............Remélem nem lett olyan rossz rész mert hát semmi izgalmas nem volt benne de majd a következő rész izgalmasabb lessz :3